Pojan ulkonäkö

Quinn

Olen 16- vuotias poika. Haluan tietää, että millainen on tyttöjen mielestä komea poika. Tällaisia keskusteluja on varmaan ollut aiemminkin, mutta en nyt niitä jaksa etsiä. Onko parempi, jos pojalla on söpöt kasvot, mutta ei niin jykevät. Kertokaa myös pojan ihanne pituus mahdollisimman tarkkaan. Ja kuvailkaa esimerkiksi silmien värit ja kuvailkaa hiukset. Toivon, että tekisitte tämän mahdllisimman tarkkaan. Kertokaa myös pukeutumisesta ja tyylisuunnasta(hevari, fruide, yms...) Itse pidän itseäni komeana, mutta en oikeastaaan tiedä mitä tytöt pitävät komeana.Kuvailkaa koko kokonaisuus siis mahdollisimman tarkkaan. Ja onko ulkonäöllä väliä?

75

4534

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • assfdgfhgjhki'päljk.

Ulkonäkö on omastamielestäni tärkeää, mutta luonne on tärkeämpi, ja yleensä se menee juuri sillein että komeat ovat kusipäitä ja ei-niin-komeat ovat superhauskoja, kuten oma poikaystäväni. Omasta mielestäni poikaystäväni on söpö; hänellä on normaalia vähän pidemmät vaaleanruskeat hiukset ja ruskeat silmät

• nuori poika

en ole varma omasta ulkonäöstä kelpaanko kellekkää mut millanen pitäs olla sanon sen et oon vastnuoriso alle 18 oon vähä normaalii lyhkäsempivaaleen ruskee tukkane sini silmänen laiha ja hyvä kuntonen urheilia.mietin minkälainenpojan
        luonne jätkäl pitäs olla muista oon poika en tyttö

• 23 v tytto

180 cm riittaa, enka vaatisi niinkaan pitkaa jos olisin itse lyhyt tytto. Mutta kun nyt satun kuitenkin olemaan 174 cm, niin toki sita muutaman sentin pidemman miehen mielellaan ottaisi. Mutta jotenkin tuntuu (taidan olla outolintu, silla useimmat tytot tuntuvat suosivan vahintaan 10 cm itseaan pidempia miehia) etta nimenomaan suunnilleen itseni pituinen mies olisi paras. Joku 10 cm:akin pidempi alkaisi musta ehka helposti tuntua jo liialta. Aikanaan hemmetin huonoitsetuntoisena tuli huolittua ihan kaikenpituiset, ensisuudelmanikin vaihdoin itseani varmaan siina 15 cm lyhemman miehen kanssa vasta 18-vuotiaana (oli itseani kylla pari paivaa vanhempi mutta silti luokan jatkista lyhimmaksi jaanyt). Nyt kun olen hitusen sita itsevarmuuttakin saanut kuitenkin tuntuu silta etta se olennaisin ulkonakokriteeri itsellani on kylla nimenomaan se pituus, enaa en tuota tekisi.

Itse tykkaan kasvoista enemman poikamaisista kuin jykevista. Jotenkin en osaa edes pitaa jykevia kasvoja jarin komeina, kumma kylla vaan semmoset 'kiiltokuvapojat' vastaavat sita ulkonakoideaalia. Ehka johtuu siita etten ole vielakaan seurustellut edes yhta ainutta kertaa (useinhan menee kai niin etta ensimmaisissa suhteissaan tyttoja tuppaa miellyttamaan poikamaiset kasvot, mutta sitten myohemmin ne miehekkaat/ aikuismaiset).

Ihannesilmat ovat jaansiniset - niissa tuntuu jotenkin olevan aarimmaisen syva katse. Aina kun jaansiniset silmat omaava poika katsoo silmiin, tuntuu silta kuin se katse lavistaisi omat silmat ja ulottuisi sieluun asti. Eihan se tietenkaan niin ole, mutta se luo jotenkin savayttavasti sellaisen vaikutelman. Muistan edelleen tuollaiset katseet, ja ne tuovat kylla sellaisen kiehtomuksen tunteen etta oksat pois! Toisiksi eniten tykkaan sitten vihreista silmista, mutta niissa ei ole tuota sinisten silmien taianomaista katsetta. Tummanruskeat silmat ovat kaikkein vahiten toivotut, vaaleanruskeat voivat viela joskus olla sopot ja kiehtovat. Ei silla etta silmien vari olisi kaikki kaikessa, mutta JOS olisi tilanne jossa olisi valittavana kaksi muuten yhta upealuonteiselta vaikuttavaa ja rehellista miesta ja toisella olisi jaansiniset silmat ja toisella tummanruskeat, niin tulisi varmaan ensiksi tutustuttua siihen sinisilmaan.

Jostain syysta olen tainnut aina viehattya helpoiten mustahiuksisista tai tummanruskeahiuksisista pojista. Kun miettii lapsuuden ja teini-ian ihastuksiakin, niin ehka 5-10 % ovat olleet blondeja. Aiemmin pidin hiustenvaria huomattavasti tarkeampana kuin silmien varia, mutta nyt kun on tullut huomattua se sinisten silmien 'taika' sanoisin etta molemmat ovat yhta tarkeita/vahapatoisia. Vahapatoisia siksi, koska tarkeintahan on miehen olemus (rentous, sopiva itsevarmuus olematta kuitenkaan royhkea - eli etta on sinut itsensa kanssa ja sen huomaa olemuksesta ja kaytoksesta), kokonaisulkonako (sellainen sopivasti omasta mielesta sopo riittaa, ei tarvitse olla komea ja sehan vaihtelee hirveasti mika on kenenkin mielesta sopoa, komeudesta taas tupataan olemaan enemman yksimielisia) ja luonne.

Ihanne olisi lyhyet hiukset, ei kuitenkaan siili tai kalju. Siis sellaiset 'tavallisen' lyhyet mita usein nakee. Pakko sanoa etta jos joku ulkonakojuttu pitaa ottaa pituuden lisaksi ylitse muiden, niin taitaapa se olla hiusten pituus. Akkiseltaan ei tule juuri mieleen ihmisia joita olisin pitanyt komeina joilla on pitkat hiukset. Sopoja kylla voi loytya. Anteeksi nain pinnallinen kommentti, mutta koitan olla rehellinen.

Tyylisuunnista ihanne olisi rokkari, toiseksi paras jalkapalloilija/ muu urheilua harrastava. Toisinaan teinina on tullut iahstuttua hoppareihinkin. Tietenkin tuo nyt on yksi vahapatoisimmista seikoista, mutta kieltamatta mun oisi vaikea kuvitella seurustelevani gootin tai hevarin kanssa. Mutta no, jos tunteita henkiloa kohtaan loytyisi kaipa sekin olisi mahdollista.

Kuten jo ylempana sanoin, ulkonakoa tarkeampi on olemus/ itsevarmuus. Mutta silla on tosiaabn pikkasen merkitysta, mutta sopoys riittaa (eika tarvitse olla kavereiden mielesta sopo, muistan kuinka monet kerrat ovat kaverini naureskelleet jonkun ihastukseni ulkonakoa mutta halla valia kunhan itsea miellyttaa).

• ihanapoikamoi.

rakas

• cicil

Joko täysin vaaleat, tai sitten täysin tummat hiukset ( vihaan Suomalaisia perushiuksia- maantienvärisiä )

Pituus saisi olla jotakin 175-182 cm , itse olen n. 165 (=

Pukeutuisi siististi, en itse diggaa hoppareist,hevareist,yms. joten jos joku, niin fruitti.

Joko täysin siniset silmät, tai vihreät.Tämä on siis unelmieni poika, enkä usko,että sellaista heti löytyisi.

• Yks poika

"Joko täysin vaaleat, tai sitten täysin tummat hiukset ( vihaan Suomalaisia perushiuksia- maantienvärisiä )"
        No, semmoiset tummanruskeet hiukset mul on, mut hiusten väriähän voi aina muuttaa.

"Pituus saisi olla jotakin 175-182 cm , itse olen n. 165 (="
        181 cm on pituutta kertynyt, enempää ei varmasti tule.

"Pukeutuisi siististi, en itse diggaa hoppareist,hevareist,yms. joten jos joku, niin fruitti."
        No käytän huppareita yms.

"Joko täysin siniset silmät, tai vihreät."
        Mitäpä mieltä olisit yhdistelmästä? Eli sinivihreistä silmistä.

Mut taidan vaan olla hieman liian vanha.

• Cicil
        Yks poika kirjoitti:

"Joko täysin vaaleat, tai sitten täysin tummat hiukset ( vihaan Suomalaisia perushiuksia- maantienvärisiä )"
        No, semmoiset tummanruskeet hiukset mul on, mut hiusten väriähän voi aina muuttaa.

"Pituus saisi olla jotakin 175-182 cm , itse olen n. 165 (="
        181 cm on pituutta kertynyt, enempää ei varmasti tule.

"Pukeutuisi siististi, en itse diggaa hoppareist,hevareist,yms. joten jos joku, niin fruitti."
        No käytän huppareita yms.

"Joko täysin siniset silmät, tai vihreät."
        Mitäpä mieltä olisit yhdistelmästä? Eli sinivihreistä silmistä.

Mut taidan vaan olla hieman liian vanha.

Jepjep, aika hyvin, aika hyvin : D mutta uskon todellakin, et oot liian vanha ^^

• Unelmien poikasi

Oon semmoset 180 cm pitkä ja mul on vaaleet hiukset. Silmien väri on sininen. Pukeutumis tyyli on normi. Eli farkut ja joku siisti paita. en siis todellakaan oo mikään nörtti

• toinen poiuka

:D mulla ois
        -vaaleet hiukset
        -187cm
        - pukeutuminen perus huppareihin kans että näin

• jonathan557

siis miten vitussa tää liittyy tupakkasivustoihin?!ei vittu.mee rakkaussivulle siitä pälättämään homo.

• suomisoffani7

TÄÄ ON RAKKAUSSIVU VITUN ÄÄLIÖ!!!!!

• jokuvaaaan

Nyt on kylla tainnut tulla nautittua muutakin kuin tupakkaa...

• kkkkkkkkkko

no siis kylhänsä tiiät et kaikil oma mielipide ja plaah.

enemmän se luonne merkitsee, mut kyl mulle ainaki ulkonäkö on suht tärkee. kuulostaa varmaa pinnalliselta, mut nii se menee.
      yks "pakolline" piirre on jonku tasonen itseluottamus. kyl ittestää pitää tykätä, et muutki voi. ja ihmiset näyttää oikeesti paremmilt _myös_ ulkonäöllisesti jos ne luottaa itteensä(;

no oon ite joku 172cm pitkä, et ois kiva jos jäbä ois siin 175-190cm pitkä. tykkään pitkist jätkist, mut sääli vaa et ne on usein vaa luuta ja nahkaa. pitäs olla massaa vähä enemmä:D ja no siis ruumiinrakenne just sellane et ois nyt vähä jotai tietoo lihaksist, ei täydy näkyyy mitenkää erityisesti, sellane pieni maha on vaa söpö, en tykkää jos jätkä on luuranko. jos on lihaksii ni se on just jees, mut silti pitää olla muutaki massaa:D en osaa selittää kunnol, toivon et tajuut.

no naama, sellaset aika normit sopusuhtaset kasvot, ja silmät ois sellaset harmaansiniset. tai sellaset tosi jännät, ku niiku tuntuu et katse porautuu syvälle muhun:D mitkä ne nyt on, oisko jotku jäänsiniset tai vastaavat. no kuitenki. ja kulmakarvat ois sen verra hoidettu, ettei ne ois yhteenkasvaneet:D

hiukset tummat, en tykkää oikeestaa yhtää, jos jäktäl on vaaleet hiukset, pari hyvännäköst blondii joskus nähny. mut sellaset tummanruskeet tai mustat. ne ois pituudeltaa sellaset aika normit "jätkähiukset", tai sit iha vähä pidemmät, sellaset joit sit pitäis sillee siististi sekasin:D et ne vaa sojottais eri suuntii söpösti.

ja pukeutuis aika normeihi vaatteisii, ja no hopparit on ihania herranjumala

• somebodysss

must sellane jol on tietty oma tyyli, ehk mieluite joku punkkari rockkari.. sellane et se ei oo mikäää joka istuu koneel tai kirjat käes vaan osaa pitää hauskaa oikeesti ja on rento tyyppi joka on ehkä vähän rappio ja kovis muttei leso! (:

• Alinaaaaa

Mun mielestä semmoset rokkarit on aaaaivan ihania! Billie Joe Armstrong on hyvä esimerkki.... Sillä on siis ihan täydelliset hiukset ja se on muutenkin älyttömän söpö. Eli siitä kannattaa ottaa mallia... Enkä siis ite oo mitenkään rokkari, mut tytöt jostain syystä tykkää niistä ;)

Frudet on kamalia, niistä ei tykkää kukaan kenet tunnen. Eikä hevareitakaan :D

Ja joo, luonne se loppupeleissä ratkasee.

• Faktoja !

väitättekö että ottaisitte ruman pojan jolla on sanoisko ihanin luonne mitä maa päällään kantaa? :P
      Ette koska se on ruma, eli ulkonäkö menee edelle?
      Tiedän monia joita ei kiinnosta poika koska se on ruma, mutta monia jotka ottaa sen helvetin hyvännäkösen kundin jonka luonne on kusipäinen.. Älkää valehdelko ittellenne tytöt :D

• 16+2

Yleensähän ne jotka ovat rumia tulevat tänne kirjoittelemaan, että luonne on tärkein ja muuta paskaa. Älkää yulko tänne semmosta paskaa selittämään, joo tiedän että luonne tärkeä, mutta en usko että ketään puhuu kellekkään rumalle, eli ei saa "tietää" luonnetta. Muistakaa rumat lä tytöt ja pojat tämä ei ole mikään itsetunnonkohotus sivu! Kuullostan vähän pinnalliselta mutta näin se on, ei voi mitään jos on ruma muttei tarvi tulla selittämään tänne että "luonne on tärkein" koska kaikki tietävät että se on paskaa.

• urpo.

luonne ratkasee my ass!!!!!!

• vxghb bhbl

no en ottais _todella_ rumaa poikaa, jol ois hyvä luonne. sellasen voisin ottaa joka ei ois nii sanotusti ees hyvännäköne, mut ei rumakaa. mut ei se tarkota et ulkonäkö menee edelle? koska en todellakaa ottais mitää maailman parhaimman näköst joka ois kusipää luonteeltaa. eli siitä väliltä. eli kumpikaa ei oo tärkeempi, tai no luonne sillee loppuu kohti mut kyl molemmat merkitsee. eli älä valita.

• MeikäIsKingi
        16+2 kirjoitti:

Yleensähän ne jotka ovat rumia tulevat tänne kirjoittelemaan, että luonne on tärkein ja muuta paskaa. Älkää yulko tänne semmosta paskaa selittämään, joo tiedän että luonne tärkeä, mutta en usko että ketään puhuu kellekkään rumalle, eli ei saa "tietää" luonnetta. Muistakaa rumat lä tytöt ja pojat tämä ei ole mikään itsetunnonkohotus sivu! Kuullostan vähän pinnalliselta mutta näin se on, ei voi mitään jos on ruma muttei tarvi tulla selittämään tänne että "luonne on tärkein" koska kaikki tietävät että se on paskaa.

hEI äLÄ MARMATA. Jokainen ihminen on laulun arvoineenn...jokainen ihminen on tärkeää...ootko kuullut sen biisin? vaiha vähän tota asennettas ja ota askel vähän enemmä aikuisen maalliin? vai k en aikuinen olekaan. Piste.

• poikamies .
      • gggollllllll

on se niin hauskaa laittaa vieraitten ihmisten kuvia tänne ja nauraa päälle. mikset laita omaa kuvaas?

• try... .
        gggollllllll kirjoitti:

on se niin hauskaa laittaa vieraitten ihmisten kuvia tänne ja nauraa päälle. mikset laita omaa kuvaas?

voit olla varma että nauran vielä monta päivää! :)

• sinn

Ettet vain olisi linkittänyt omaa kuvaasi, kun tunnut tietävän kuvassa olevan henkilön luonteesta jotakin.

• Plplpolplop

"Minimipituus" 175cm

Söpöt kasvot on ihan ookoo mutta itse tykkään enemmän "miehekkäistä" kasvoista, ei mitään babyfacea, arvet on myös jees. (ei aknearvet kuitenkaan, nekään tosin haittaa)

Silmien värinä kirkkaan tummanvihreät tai sitten punaruskeat, jäänsiniset on myös hienot, riippuu hiusten väristä :p

Hiukset mieluiten mustat, joko kokonaan tai sitten muuta väriä lisänä (punamustat

• <3..

Oma mielipide ulkonäöstä:

Pää sais olla soikee, syvät, ystävälliset ja ruskeet silmät. Mieluiten vaaleet, paksut hiukset, jotka on laitettu söpösti ja siististi. Ihannemitat ois 175/69. Ite oon katos 173/60. Vaalee iho, ei pisamia.. Mieluust normaali huppari ja lököt :)

Luonteesta:

Poika sais olla vähän ujo, mut sen pitäis ajan myötä tulla rohkeammaks uusien tuttavuuksien seurassa. Sellanen rauhallinen poika, eläinrakas. Sen katseen pitää olla lempeä, ja sen pitää uskaltaa kattoo tyttöö silmiin ja osottaa ihastuksensa.. Ja rohkeuttaki pitää löytyy, esim. Tytölle tunnustaminen ihastuksesta. Ei saa pettää, pojan pitää olla uskollinen. Pojan pitää huolehtia ja puolustaa tyttöä, turpiinsaamisen riskillä..

Siin ois unelmapoika

• miksivastasintähän?

Aluksi voisin sanoa että on monenlaiset piirteet ovat komeita mieletäni. Hiusten värillä ei ole kovin väliä, paitsi jos ne ovat kirkkaan pinkit/siniset/vihreät/puaiset tai jotain muuta shokkiväriä, on se johonkin pisteeseen asti aika kaamea (en ole kyllä nähnyt eläessäni poikaa jolla olisi pinkit hiukset?). Liian pitkät, huonosti hoidetut, rasvaiset kuolleet hiukset eivät oikein iske. Muutenkaan lättänät ylipitkät hiukset. Itse ihailen hieman käkkäräisiä hiuksia. Vaaleat, tummat tai siltä väliltä. Se ei kuitenkaan missään nimessä ole mikän ehdoton kriteeri vaan itse vain tykkään siitä.

Kasvot nyt, on mitä ovat. Kiinnitän kasvoissa eniten huomiota silmiin. Silmien värillä ei ole taaskaan väliä. En osaa selittää "hyviä silmiä" koska niitä on niin lukemattoman monenlaisia minunkin mieleeni.

"Poikamainen" ja siisti pukeutuminen on mieleen. Pidän jostain syystä kaulus-ja ruutupaidoista. Villapaidoista jne... Hupparitkin menee, mutta Hoppareiden lököpöksyt eivät kovin iske. Hevarit tai Punk tyyliset on ihan kiva kanssa. Räikeät vaatteet ja pillivarkut eli fruittari tyyliset, joskus saatan ajatella että ne ovat homoja, mutta eivät ne mitään "inhokkeja" ole. Ihmiset pukeutuu miten haluaa. Ns taviksista tykkään kyllä, mutta luonne ja kokonaisuus vaikuttavat suurimmalta osin.

Epähygieenisyys on melko vastenmielistä. Jos poika ei pese ja hoida perus tarpeita niin se on melkein out. Muutama finni ei haittaa ollenkaan, mutta jos poika suoraan sanoen haisee niin ei oikein miellytä.

MUTTA HUOM! Pojat, älkää ottako tästä mitään ulkonäköpaineita. Kukaan ei ole täydellisyys eikä tule olemaankaan. Kyllä tee jollekkin ainakin kelpaatte. Se on se kokonaisuus.

• neimless

Pojalla pitää mun mittakaavassa olla sen verran ulkonäköä, että sitä viitsii katella. Mikään mallipoju tai kiiltokuvajätkä sen ei totta vieköön tarvi olla, kunhan omaa silmää miellyttää. Mitään tiettyjä ulkonäöllisiä piirteitä mulla nyt ei ole mielessä, kunhan ei aivan täysin kalju tai irokeesi ole. Suuret silmät on aina in, ja hivenen huolittelematon look kanssa. Tietenkin pitää huolehtia itsestään, mutta pörröhiukset ei haittaa mittää. :) Kuulostaa vähän pinnalliselta, mut anteeks.

Luonteelta huumorintajuinen, hellä, hauska, tarpeen mukaan villi ois mun mieleen. Ei mielellään himopolttaja tai alkoholisti, vaikka kyl niihinkin retkahtaa helposti. Vaadin myös sellaista vahvaa määrätietoisuutta, eli "entiiä, ihan sama"-poitsut ei tule kuuloonkaan. Ehkä vähän vallaton, mutta ei naistenkaataja.

Aikamoiset kriteerit, mutta kyllä mä olen näistä sen verran joustanut vaikkei kyseinen tyyppi mahtuisikaan tähän kriteeritaulukkoon.

Ainiin ja pituus. Itse olen todella lyhyt, hieman alle 160cm. Lyhyt ja ylpeä siitä. Pojan pituudeksi riittää se reilu 160, mutta pitempiäkin palvon, eli pituudella ei ole mitään merkitystä, kunhan ei kahta metriä hivo. ;) Aina vähintään viitisen senttiä pidempi niin on hyvä. :)

• suattana

Olen siis mies, näin hetialkuun.

Olen noin 180cm pitkä, sentti sinne tai tänne, en ole pitkään aikaan käynyt itseäni "mittaamassa", leveärakenteinen olen myöskin. Hiukset taas ovet (hoidetut) pitkät, paksut ja hivenen punertavanruskeat (kyllä, olen hevari). Kasvonpiirteeni ovat aikalailla pyöreät, joskin aika jykevät, ja yleensä saan kuulla että kasvoni ovat "lempeän" oloiset. Silmät taas ovat vihreät/harmaat, riippuu kovasti valosta. Ulkona näyttävät harmailta, ja sisällä taas harmaanvihreiltä.
      Pukeutumisesta sen verran, että vaikka hevari olenkin, koitan pukeutua melko siististi. Housuja ajavat mustat reisitaskuhousut, taikka (puhtaat) metrocamot, kesäisin camoshortsit. Kenkien virkaa hoitavat ne vanhat tutut maiharit (hoidetut nämäkin), kesäisin tosin shortsien kanssa käytän kevyitä skeittikenkiä.
      Paitoina menee bändipaidat, ja näiden päällä käytän joko mustaa hupparia taikka bändihupparia. Toinen vaihtoehto on musta kauluspaita, jonka alla on jokin bändipaita (yleensä mustavalkoinen ja simppeli, koska sattuu tähän tyyliin. Kauluspaidassa yleensä pidän ylimpiä nappeja auki, ja hihat saatan kääriä, riippuu tilanteesta. Kauluspaidan kanssa menevät jalassa mustat farkut (en siis todellakaan laita paitaa housujen sisään).

Noniin, tuomitkaa!

• GirlSweetsixteen

Jos mun rehellistä mielipidettä kysytään niin se millasen kuvan mä tosta sun kuvauksesta saan... vaikuttaa oikeasti hyvältä!

• oona-

Oon ite 167cm ja tykkään pitkistä pojista joten itelle joku yli 170cm olis hyvä. Komea poika riippuu ihan tytön omasta näkemyksestä. Jos poika on itse tyytyväinen ulkonäköönsä on hän usein muittenki mielestä hyvännäköinen. Mut jos rupee ylimieliseksi ja lulee itseään toisia paremmaksi niin pisteet kyllä tippuu roimasti. Tykkään ite tumma hiuksisista ja tumma silmäisistä. Tyyliltään muuten en luokittele mitään lempi kategoriaa. Mut joku on pakko sanoa niin vähän fruittariin suuntaava muttei liian. Jos poika huolehtii ulkonäöstään se on aina plussaa. Paitsi itseä masentais jos poika huolehtii ulkonäöstään enemmän ku ite :D kropallaki tietysti on jotaki väliä. jos on normaali painoinen niin seki on jo hyvä. Ei mikään lihaskimppu tarvitse olla(:

• muotiguru

www.bloggersbase.com/media/drat-draco-malfoy ...vaaleat hiukset, siniset silmät ja tyylikäs pukeutuminen...

• EMMASDI

Ei mitään kalpeanaamoja, hyi. Kebab on paras ihon väri

• muotiguru

Mitä hienoa on likaisissa hiuksissa ja pask** ruskeassa ihos
        sa?!!

• GirlSweetsixteen

Ei se ulko kuori ole se tärkein mutta nyt kun kysyit...

Pituus: yli 169.....
      Hiukset: Pitkä fleda

• 95

Joo tytöt mitä tykkäisitte tämmösest 170/60 tyypist, jolla on vaaleet hiukset luonnostaa, tummanvihreet silmät ja sit pukeudun sillee fruittarimaisesti, yleensä wescin valkosta hupparii hihat käärittynä ylös tai ruutupaitaa ja sit mustat pillifarkut? ja en oo mitenkää ruipelo mutten mikää kaappikkaa, bodaan (aika) paljon ja lihaksia on eniten käsis mut sixpackiki löytyy

mitä sanotte?

• 95
        95 kirjoitti:

Joo tytöt mitä tykkäisitte tämmösest 170/60 tyypist, jolla on vaaleet hiukset luonnostaa, tummanvihreet silmät ja sit pukeudun sillee fruittarimaisesti, yleensä wescin valkosta hupparii hihat käärittynä ylös tai ruutupaitaa ja sit mustat pillifarkut? ja en oo mitenkää ruipelo mutten mikää kaappikkaa, bodaan (aika) paljon ja lihaksia on eniten käsis mut sixpackiki löytyy

mitä sanotte?

ja sit luonteelta oon semmone normi, luotettava, en kovin kovaäänine paitsi joskus, ja tyttöjä puolustan aina jos on niinku oikee tarve

• tyttssy..._.
        95 kirjoitti:

ja sit luonteelta oon semmone normi, luotettava, en kovin kovaäänine paitsi joskus, ja tyttöjä puolustan aina jos on niinku oikee tarve

Noh.. minun mielestäni luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö, mutta toki sekin on tärkeää.

Ihanne poikani olisi varmaankin n. 185cm pitkä ja normaalivartaloinen (ei siis lihava eikä ruipelo). Hiuksilla ei niin väliä ole, mutta tykkään keskipitkistä hiuksista pojilla ja mieluiten tumman ruskeat. Silmien värinä vihreä tai ruskea on kiva, mutta muutki käy. Pukeutuis tyylikkäästi mut ei kuitenkaa mikään fruide- tai hopparityyppinen, ku en sellasista tykkää. Sitte vaan ihana romanttinen luonne, nii se ois siinä. :)

• Yksinkertaista :))

Aah sellainen 185cm mustahiuksinen muskelipoika joka käyttää nahkatakkeja

• tytsy-

Mulla ei todellakaa oo minkäänlaisia "siniset silmät, pehmeet huulet, ruskeet hiukset" yms. kriteereitä, koska kaikenmoiset vastasukupuolta olevat innostaa :P Pituudelle sinäns ihan sama, painolle myös,mutta kohtuuden rajoissa. Olemus ja miten kantaa ittensä kertoo jo paljon ja arvostan sitä.
        Mieluummin enemmän miehekkäämpi, enkä tosiaan pystyis kuvitella itteeni sellasen ns. muotista tehdyn massafruiden kanssa.

Moottoripyörät, hyvä perse ja ovela hymy tietenki saa ensimmäisenä pään kääntymään siihen suuntaan ;))

Muttajoo. Luonteessa ja asenteessa se "miehekkyys" = ei laita lettiään kauempaa ku minä yms. osaa miesten hommat, heittää läppää sujuvasti, ymmärtää tilanteentajun.

Perusmies :)

• Viikkuti

Kyl ulko näölläkin on väliä, mut luonnne ratkasee. Söpö, ruskeet silmät(mieluusti) tai sit jään siniset, sellaset kasvot jotka on muuhun kehoon sopivan kokoset, ihon väril ei oo niinkää välii. Hiukset hmmm.. mieluiten ruskeet ja vähä sillee sekasi, mut kuiteki sellane söpö. Hopparit on parhait. Ei muuta, paitsi et nenä ei saa olla mikään peruna, mut ei sen puolee mikää sienikää, sellase sopiva on hyvä. Ja ei YK:oita. YK=Yhtyneet Kuolmakarvat. Hiusten pituus riippuu tyylistä, ja pään koosta. Sit sellaset aika pitkät ripset sopii ruskeitten silmien kaa.

• Viikkuti

ja pituus ni 160-175 cm, pitkä poika.

• poika pohjanmaalta
        Viikkuti kirjoitti:

ja pituus ni 160-175 cm, pitkä poika.

Mitä tarkoittaa fruittari?

• ukuli
        poika pohjanmaalta kirjoitti:

Mitä tarkoittaa fruittari?

tyhmää ääliöö pohjanmaalta

• jonidaaa
        ukuli kirjoitti:

tyhmää ääliöö pohjanmaalta

no ihan ku ite oisit sitten menossa johki vakavampaan jonku komeen mut helvetin kusipäisen kaverin kaa?
        ennemmin varmaa semmosen normin näkösen mut mukavan

• neulatsuonissa

Oma 'poikamakuni' kulkee ihan laidasta laitaan.
      Kaikkein parhaannäköinen poika on kuitenkin ehdottomasti oma poikaystäväni.
      Hän on hoikka mutta silti suht lihaksikas, melko pitkä.
      Luonnonblondit, ehkä vähän tummemmat hiukset, sivuotsatukka, ja ne ovat useasti hieman tupeeratut takaa.
      Hänellä on kapea leuka ja suuret silmät, jotenkin persoonallisennäköinen....Jollain hassulla tavalla kaunis.
      Hän pukeutuu melko Carlings ( se kauppa ) tyylisiin vaatteisiin, pillifarkkuja, tennareita, huppareita, kaulahuiveja, nahkatakkeja, t-paitoja ja olkalaukkuja.

Hän vastaa kaikkea, mitä pidän seksikkäänä (:

• rioseöjdgohnufm

mitä vittua mikä jätkä... vähän neitimäinen...just tommonen emo gootti rokkari pelle joka pukeutuu ku tytöt, ja saa joka vitun tappelussa turpaansa vai?

• Tyttelöinen

Minusta pojan pitäisi olla pitkä ja söpö. Eli pehmeät muodot kasvoissa. Silmien värillä ei mitään väliä. Hiukset mieluiten sellanen poikatukka, eli ei mikään hevari. Pukeutuminen persoonallinen mutta aika normaali.

Mulla ois sit sulle kysymys. Minkälainen tytönpitäs olla. Pitääkö olla isot rinnat ja niin älyttömän hoikka kun harjan varsi. Pitkät vai lyhyet hiukset jne...

• Kimma 1234

Eli ite oon jotain 176-178cm pitkä tyttö. Oon 15v ja haluisin tietty pitkän poika kaverin. Ei mikään 2m hujoppi vaan joku 180cm. Ja ei jykevii kasvoi. Pukeutumis tyyli omaperäinen ja muodikas. Hiukset sellaset sika lyhet

• jnkfgmnf

Okei! Pitkä ois kiva :) Ja sitte kasvot tietty semmoset perussöpöt. :D hiukset... hmm... voin linkittää koht kuvii, mut ne yleensäki jotka sopii sille eikä sais kasvot näyttää esim. läskeilt jos ei oo :( Sitte ei fruide, hoppari jnejne. vaa ois kiva jos ois semmone oma tyyli.. Tiietkö semmone missä on esim mustat farkut/tumman siniset farkut ja vaikka semmonen t-paita jos on kiva printti vaik viinyylist tai mist ite pidät :D. Siis kato vaa jostai Jack&Jonesesta niit mallinukkei et mitä niide pääl o. Ne on toosi kivoi :p... Ja on sillä ulkönäöllä väliä, mutta luonteella lopuksi. :D Ensivaikutus tärkein. (; Toivottavasti pärjäät.

• nennukka

No mun mielestä ulkonäöllä ei niinkään oo väliä, kuhan ei oo mikään finninaama. Anteeks, tiiän oon hirvee ku sanon noin. Mut jos nyt ihannetyyppi pitäis sanoo ni se olis : blondi (hiukset pörrötettyinä tai sit ihan normisti), liian pitkät hiukset ei saa olla, silmien väril ei oo välii, ja sit se ei sais olla mikää gootti tai vastaava,

• pusipusi

Ite en suoranaisesti koskaan käytä sanaa komea vaan seksikäs, hyvän näkönen ja sulonen luokittelen myös kaikki omiin ryhmiin :) Mut parhaintahan tietty ois jos nää kaikki piirteet ois yhessä :> Eli kasvot saa olla pyöreät mutta miehekkäät eli kaula ja leuka pitää tulla jokseenki esii. Pojan pitää myös olla pidempi tyttö eddes muutaman sentin musta se riittää ainaki ihan hyvin ei mitää kaks metristä oo kiva lyhyenä pussailla :) Joss on ruskeet/tummat hiukset ni ehdottomasti vaaleenruskeet, vihreet tai siniharmaat silmät! ja taas vaaleilla ni harmaat,siniset silmät :) vaikka voihan sitä näissäki poiketa :> Muuten tukka saa olla pörrössä lippiksen alla tai vähän laitettuna mut ei mitää liimalettiä! Mun miehen tyyli on rento jenkkihoppari tyylinen eli sopivasti löysät farkut kivoja värikkäitä t-paitoja ja huppareita, lippiksiä ja pipoja JA KENGÄT mä katon ite aina ensimmäisenä kenkiä! Ei mitkää yli skeittarit vaa sopivat hoppari kengät :) Mut jos se poika on YLIihana mut ei kovin hyvännäkönen ni kelpaa mulle ihan hyvin!

• pusipusi

Lisäystä viel toho edelleisee eli todellaki joo suomalainen tai suurimmaks oskas ainaki suomalainen, täydellinen suomenkieli jne. Sit tosiaa koko! eli en todellakaa voi sietää mitää laihoja lieroja enkä mitää lihaskimppuja! vaa sopivan kokosia pömppö saa olla ja sen verran voimaa et jaksaa mua pidellä :)

• Minni Hiiri

Pojalla olisi hyvä olla sellainen poikamainen hymy (niinkuin esim. juontaja Janne Katajalla), söpöt kasvot sellaiset poikamaiset, hiukset: vaaleista sellaisiin rusehtaviin hiuksiin, sekaiset hiukset näyttää söötiltä ja siniset silmät on ihanat! Aww...

• Minni Hiiri

Unohdin lisätä luonteen, joka on 1 000 000 000 kertaa tärkeämpi! Kiltti, ei polta tukappaa, ei juo alkoholi, ei käytä huumeita, romantikko, ei inhoa eläimiä, tykkää tytöistä jotka eivät ole "pissismäisiä" eli meikkaavat ja pukeutuvat muodin mukaan vaan joilla on oma tyyli. Tajusitteko?

• Minni Hiiri
        Minni Hiiri kirjoitti:

Unohdin lisätä luonteen, joka on 1 000 000 000 kertaa tärkeämpi! Kiltti, ei polta tukappaa, ei juo alkoholi, ei käytä huumeita, romantikko, ei inhoa eläimiä, tykkää tytöistä jotka eivät ole "pissismäisiä" eli meikkaavat ja pukeutuvat muodin mukaan vaan joilla on oma tyyli. Tajusitteko?

Ihonväri sellainen vaalea tai ruskettuneen tapainen. Ei mikään sixpäck, mutta vähän lihasta olisi hyvä. Aww...

• hwwiii

Mun pään kääntäs tällanen:

Hiukset: Ruskeet, aika lyhyet, vähän kiharat
      Silmät: Ruskeet, sellaset söpöt, en osaa selittää :D
      Pituus: n.180 cm (oon ite aika pitkä, ja haluun, et kundi on mua pitempi)
      Ei lihava, eikä laiha, ei hirvee lihaskimppu, mut vähän lihaksii saa kyllä olla. ;)
      Ja sit sellaset ihan normikasvot. Jotain söpön ja komeen väliltä.

• skeittttt

Kysympä, että mitä tytöt ajattelee ensinäkemältä pojasta, jolla on: Vaaleahkot hiukset, jäänsiniset silmät, normaali iho, mutta vaan finnejä jonkin verran? Sitten värikäs raidallinen huppari ja ruskeat farkut(oon skeittari ja snoukkaan myös) ja yleensäkin skeittareista? Oisko hiustenvärjäyksen paikka? Lisäksi ei ihme, että ikäiseni eivät minua katso, koska minua luultiin ensinäkemältä 15 vuotiaaksi, olen oikeasti 17 :D.

Elikkäs, mitä ne tytöt tämmösestä kundista ois mieltä, jos tulisin vastaan ja katsoisit pidempään?

Vastailkaas, niin osaan tehdä asialle jotain!

• söps
        skeittttt kirjoitti:

Kysympä, että mitä tytöt ajattelee ensinäkemältä pojasta, jolla on: Vaaleahkot hiukset, jäänsiniset silmät, normaali iho, mutta vaan finnejä jonkin verran? Sitten värikäs raidallinen huppari ja ruskeat farkut(oon skeittari ja snoukkaan myös) ja yleensäkin skeittareista? Oisko hiustenvärjäyksen paikka? Lisäksi ei ihme, että ikäiseni eivät minua katso, koska minua luultiin ensinäkemältä 15 vuotiaaksi, olen oikeasti 17 :D.

Elikkäs, mitä ne tytöt tämmösestä kundista ois mieltä, jos tulisin vastaan ja katsoisit pidempään?

Vastailkaas, niin osaan tehdä asialle jotain!

eli siis onko 175/80 liian lihava? Lihaksia on ja koko ajan "teen" lisää

• Saa kuumaks;)

Sellanen salilla käyvä mustahiuksinen tatuoitu nahkarotsipahis

• oot likimain

ensimmäinen joka ei sanonu justin bieber tai pattison:D

• ...
        oot likimain kirjoitti:

ensimmäinen joka ei sanonu justin bieber tai pattison:D

Hyyi.. Justin Bieber ja Pattinson ei ees oo hyvännäkösii. Blondit hiukset, siniset silmät, tosi pitkä ja normit vaatteet.

• just_for_you
        ... kirjoitti:

Hyyi.. Justin Bieber ja Pattinson ei ees oo hyvännäkösii. Blondit hiukset, siniset silmät, tosi pitkä ja normit vaatteet.

• söps
        just_for_you kirjoitti:

kysyisin viel et onko 175/80 liian lihava, lihaksia on ja kehitän koko ajan,ja oon 15 vuotta
        vastatkaa tytöt

• tyttöh265
        söps kirjoitti:

kysyisin viel et onko 175/80 liian lihava, lihaksia on ja kehitän koko ajan,ja oon 15 vuotta
        vastatkaa tytöt

et oo liian lihava,jos sulla on jo lihaksia sillä lihas painaa enemmän kuin läski! Ja ulkonäöllä ei ole yhtä paljon väliä kuin luonteella

• hmmm....

Kauneus on katsojan silmissä. Makuasioista ei voi kiistellä. Se hyvännäköinenkin mulkulla luonteella varustettu muuttuu rumaksi, hyi!

• nika2

Ulkonäöllä ei niin väliä, mutta itsevarmuus on kaunista. Hyvä huumorintaju ja sopivasti pituutta. Käyttää itselle mukavia vaatteita, hopparityyli kolahtaa :)
      Koska itse on niin pienikokoinen, niin ei ehkä mikään aivan kaappi jätkä, mutta saa se miehekäs olla.

Eniten iskee semmoinen aikuismainen joka osaa kantaa teoistaan vastuun mutta myös hassutella. Mutta ei sitä voi oikein niin tarkkaan asettaa kriteerejä koska ikinä ei tiedä millainen mies sinun sydämen vie. Itse katson hyvin tarkkaan, miten poika kohtelee ystäviään. Nimittäin kaveria ei jätetä minkään tytön takia.

• ladyt-1

isot silmät tykkäisin tummista silmistä tai harmaa/vihreistä isot ripset korostaa silmiäh sitten joku 185 cm pitkä ite oon 159 cm. :D
      ei tartte olla mikää bodari mut sais olla lihaksikas :-) tummanruskee tai musta tukka pehmeät huulet on plusssaa ja luonteeltaan saa olla hellyyttävä, mukava, luotettava, huomaavainen, ja jaksaa kuunnella ja todella suorasanainen vaikka "sun lantio on leveentynyt" ja tykkään niinku et sanoo asiat suoraan ettei tarvi olla mikään tuppisuu ja rehellinen pitää olla vaikka ois tehny mitä niin sanoo sen suoraan eikä kiemurrellen valehdellen :-)

• heheee

Itse myös mies (15v :D). Mitäs olisitte mieltä tällaisesta? Olen vaaleahiuksinen ja hiukset on kiharat, sellaset että menee oikeestaan aina kiharalle. Mun silmät on vihreet ja aika sellaset tummat, että tietyssä valossa ne oikeestaan näyttää aika tummilta. Oon suht pienikokonen (165/55) . Vaikken ole erityisemmin bodaillut vielä niin olen silti suht lihaksikas luonnostaan. Olen iloinen ja sellainen positiivinen luonne. Ja fiksu myös tietty : ).
      Mitäs sanotte? :)

• tyttö98

no aiva toivottomalt tapukselt kuulostaa.

• hönttiiiixdd

uu :3 !

ite tykkäisin että poika olis kuitenki melko lyhy, ku itekki (156:DDDDD)eli jotain alle 175:dd sit sellaseet siniset/harmaat/vihreet silmät muttei ruskeissakaa vikaaoo :)) ei mtän hirveet lihaskimppuu muttei mikää langanlaiha :D saa olla vähä läski, jos ei oo paljoo. pukeutus sillee hyvi esim. ruutupaita tai huppari ja sit melkee pillifarkut(: ja luonteelta mukava luotettava hauska :3 aainiii ja hiukset saa olla vähä kiharat ,mielellää melko suorat ja sellaset korkeintaa vähäyli korvie, blondit tai brunet :D iha suomalaine on hyvä, ei mitää arabii tai tällee :d JA EI POLTA, KÄYTÄ NUUSKAA, HUUMEIT tai juo itteesä kännii :d sillee kohtuulline alkoholi ei haittaa :p

• Aaaww<3

Mun unelmajätkä näyttäis tältä:
      Blondit tai tumman ruskeet hiukset, silmien pitää olla sellaset ihanat siniset tähtisilmät, vihreet tai suklaan/tummanruskeet. Vois näyttää twilightin Edward Cullenilt tai sit Zack Efronilt....

• Greippiii

Lyhyet hiukset, mieluiten suklaanruskeat. Tyylillä ei ole väliä, riippuu pojasta. Toinen näyttää söötiltä kun tukka on sekaisin, ja toisella näyttää ihanalta semmoinen hassu töyhtö. Silmät samaten voisi olla tummanruskeat.
      Kasvoilla ei kai ole väliä omasta mielestäni, sillä yhdellä ihastuksellani oli pyöreämmät kasvot kuin toisella.
      Tyylikään ei ole kamalan tärkeä, sillä kuten aikaisemmin mainittuna, mikä sopii toiselle ei saata sopia toiselle. Vartalokin saa olla laihahko tai tanakka, mutta rajansa silläkin. Luonne on kuitenkin se tärkein tekijä.

• Anonyymi

Ei sillä ole väliä onko pojalla vihreät, ruskeat tai siniset silmät tärkeintähän on pojan luonne ja tapa käyttäytyä vapaa-ajalla ja koulussa tai töissä❤️

Minulla on aivan see ja sama onko poika pitkä lyhyt tumma tai valkeaihoinen tärkeintä on se onko poika kiva ja luotettava joka käyttäytyy asiallisesti🧘🏻‍♀️

Pojat joista en pidä:
      - polttaa vapee/tupakkaa tai käyttää ylipäätänsä huumeita
      - käyttäytyy asiottamast

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      477
      4135
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      3126
    3. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1480
    4. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1294
    5. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      21
      1244
    6. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      29
      1212
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      952
    8. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      939
    9. Kaipaan ja ikävöin sua

Your📱 ends with 8.
      Ikävä
      57
      894
    10. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      70
      873
    Aihe