Turbo Yariksen suorituskyky?

TurboYaris

Kertokaa tai laittakaa joku linkki josta käy ilmi kuinka turbo Yaris kulkee, eli tämä 150 heppanen T-Sport.

37

4365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma Korolla

      Kulkee aivan liikaa ominaisuuksiin nähden. Jos ajaa haluat, osta joku oikea auto.

      • TurboYaris

        nyt vain tällä hetkellä tietää sen suorituskyvyn, en mitään muuta. Kiitos!


      • motorsportti
        TurboYaris kirjoitti:

        nyt vain tällä hetkellä tietää sen suorituskyvyn, en mitään muuta. Kiitos!

        autotalli.comin mukaan on 7.9s 0-100 ja huiput 205


      • TurboYaris
        motorsportti kirjoitti:

        autotalli.comin mukaan on 7.9s 0-100 ja huiput 205

        Ensimmäinen järkevä vastaus. Eli kohtuu ripeästi se liikkuu, ainakin omasta mielestäni. Yritin tuossa etsiä jotain testiä kyseisestä autosta, mutta mitään en löytänyt. Eli jos satut tietämään jollakin sivulla testin, niin linkitä se ihmeessä tänne. Englannin ja Saksan kieliset käy myös.


      • TurboYaris kirjoitti:

        Ensimmäinen järkevä vastaus. Eli kohtuu ripeästi se liikkuu, ainakin omasta mielestäni. Yritin tuossa etsiä jotain testiä kyseisestä autosta, mutta mitään en löytänyt. Eli jos satut tietämään jollakin sivulla testin, niin linkitä se ihmeessä tänne. Englannin ja Saksan kieliset käy myös.

        http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/toyota-yaris-turbo


      • TurboYaris

      • TurboYaris kirjoitti:

        Siinä tulikin kaikki tarpeellinen tieto.

        tuon Turboversion, mutta ostin kuitenkin Yaris TS:n.
        Syyt: Turboa saa vain kaksiovisena, halusin neliovisen auton. Ja mulle riittää TS:n 133 heppaa, bensankulutus pysyy kohtuullisena niinkuin ostohintakin. 150 Heppaa repii jo auton keulaa sivuille ja ylösalas alkukiihdytyksessä. Mutta jumalaisen hauska se on ajaa, joten jos tuommoisen keräilykappaleen haluaa omakseen, niin siitä vaan! ;o)


      • TurboYaris
        tapsu55 kirjoitti:

        tuon Turboversion, mutta ostin kuitenkin Yaris TS:n.
        Syyt: Turboa saa vain kaksiovisena, halusin neliovisen auton. Ja mulle riittää TS:n 133 heppaa, bensankulutus pysyy kohtuullisena niinkuin ostohintakin. 150 Heppaa repii jo auton keulaa sivuille ja ylösalas alkukiihdytyksessä. Mutta jumalaisen hauska se on ajaa, joten jos tuommoisen keräilykappaleen haluaa omakseen, niin siitä vaan! ;o)

        tämä uusin malli? Turbo on kai sitten aina tuo vanhempi versio? Paljonko eroa noiden kulutuksessa on? Hienoa jos jaksat näihin vastaa.


      • TurboYaris kirjoitti:

        tämä uusin malli? Turbo on kai sitten aina tuo vanhempi versio? Paljonko eroa noiden kulutuksessa on? Hienoa jos jaksat näihin vastaa.

        on mallia 2007, eli sitä uudempaa, isompaa ja vähän pitempää mallia kuin T-sport, joka sekin on näppärä auto. Bensankulutus taitaa olla samaa luokkaa turbon kanssa, eli riippuen ajosta tuossa haarukalla 5.8-7.9 l/100km. Tarkoitin tuolla bensankulutuksella ja hinnalla sitä, että jos TS:ään olisi laitettu vaikka 200-heppanen kone, siitä olisi tullut bensäsyöppö, kallis ostaa ja vielä kivireki!
        Helmikuussa tulee kolme vuotta täyteen ja huoltojen lisäksi olen vaihtanut yhden patterin avaimeen, siinä kaikki. TS:ni on paloauton punainen, tonnin laitoin Yokohaman kesärengassarjaan.
        Lueppa tuo linkki, voiko paremmin asian paremmin sanoa!
        http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/toyota-yaris-ts-18-5-ov


      • TurboYaris
        tapsu55 kirjoitti:

        on mallia 2007, eli sitä uudempaa, isompaa ja vähän pitempää mallia kuin T-sport, joka sekin on näppärä auto. Bensankulutus taitaa olla samaa luokkaa turbon kanssa, eli riippuen ajosta tuossa haarukalla 5.8-7.9 l/100km. Tarkoitin tuolla bensankulutuksella ja hinnalla sitä, että jos TS:ään olisi laitettu vaikka 200-heppanen kone, siitä olisi tullut bensäsyöppö, kallis ostaa ja vielä kivireki!
        Helmikuussa tulee kolme vuotta täyteen ja huoltojen lisäksi olen vaihtanut yhden patterin avaimeen, siinä kaikki. TS:ni on paloauton punainen, tonnin laitoin Yokohaman kesärengassarjaan.
        Lueppa tuo linkki, voiko paremmin asian paremmin sanoa!
        http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/toyota-yaris-ts-18-5-ov

        on kyllä paremman näköinen kuin vanha T-Sport tai turbo, mutta hinnat ovat aika paljon korkeammat. Jos rahaa olisi enemmän niin kyllä valitsisin uuden TS:n saman tien.


      • alustasar
        TurboYaris kirjoitti:

        on kyllä paremman näköinen kuin vanha T-Sport tai turbo, mutta hinnat ovat aika paljon korkeammat. Jos rahaa olisi enemmän niin kyllä valitsisin uuden TS:n saman tien.

        Uusi TS verrattuna vanhempaa turboon..hmmm. Aika selkeä vastaus, TS ei oo mitää verrattuna tuohon turbo-malliin:) Itsehän siis omistan tuon turbon;) Ja hinnat puhuu myös puolestaan täl hetkel. Ja viel jos haluaa omistaa kaiken muun hyvän lisäksi keräilymallin (38kpl suomessa), niin ei muutaku turboa metsästämään mielummin.


        Kertokaa ihmeessä omia kokemuksia miten TS kompuroi tiellä..:p


    • faktahomma

      Toyota yaris turbo 1.5l 150hv 196nm. TM lehti 14/2994. tiedot siis mitattu.

      • alustasar

        Siitä en lähe tietenkään väittelee ku on kerran mitattu:). Ensimmäinen salaisuus onkin putkiston ja suodattimen vaihto mikä tekee ihmeitä aika selkeesti moneen suuntaan.. Ahdotkin mukavasti nousi itsestään 0.7 (Vakio 0.45) :)


      • TurbpYaris
        alustasar kirjoitti:

        Siitä en lähe tietenkään väittelee ku on kerran mitattu:). Ensimmäinen salaisuus onkin putkiston ja suodattimen vaihto mikä tekee ihmeitä aika selkeesti moneen suuntaan.. Ahdotkin mukavasti nousi itsestään 0.7 (Vakio 0.45) :)

        se liikkuu noiden muutosten jälkeen? Meneekö 0-100 alle 8s? Kestääkö ahdin paineen nostoa?


      • suodatintin
        alustasar kirjoitti:

        Siitä en lähe tietenkään väittelee ku on kerran mitattu:). Ensimmäinen salaisuus onkin putkiston ja suodattimen vaihto mikä tekee ihmeitä aika selkeesti moneen suuntaan.. Ahdotkin mukavasti nousi itsestään 0.7 (Vakio 0.45) :)

        Laitoitko puhdistettavan vapaavirtaussuodattimen? Sen myötä saattaa tulla ongelmia ilmamäärämittarin kanssa, öljyyntyy ja paskastuu pilalle ajan kanssa -> kallis osa ja hyydyttää auton. Onhan ne äänet kuitenkin aikkas makeet sen kanssa, mitä sitten arvostaakin. Yleensä vakiosuodatin kuitenkin riittää niin pitkälle että normaali virittäjä ei pääse sellaisiin tehoihin että se alkaisi ahdistaa, vielä lastunkaan kanssa. Putkiston vaihtohan lähes jokaisessa turbossa antaa parhaan vastineen, ellei sitten halua lastuttaa, suodattimesta ei oikeastaan ole mitään hyötyä.


    • varismies-76

      Itselläni jo kolmas "urheilu-jarppa" menossa. Eka Yaris oli uutena ostamani T-Sport joka kulki ihmeen hyvin. Sillä kyykytti sen aikaisia työsuhdemerkonoomeja ja heidän Volvojaan ja Audejaan ihan kivasti. Kiihtyi pertuntumalla nollasta satkuun alta 9:n ja huippuja latasi lasiin hivenen yli 200.

      Seuraava jarppa olikin sitten Tikkurilan Auto-Aritassa majaillut 5 tkm ajettu turbo. Ja ai jumangekka sitä menoa! Ärhäkkä ampiainen. Siinä sitten lakosi jo viivalta mm. Audi TT, coupebemareita ja turbovolvoja. Ja kuskeja itketti kun pieni purkki vetää näyttää takavaloja. Huippuja ladattiin mittariin 220. Ajelin tyytyväisenä 3 vuotta ja rapiat. Ei vian vikaa. Huippu ajettava, vielä parempi kuin TS. Harmittaa kun myin sen pois.

      Nyt alla sitten kolmas jarppani eli nykymallin TS. Ajanut olen uudesta alkaen lasiin about 50 tkm ja pelittää tojomaisen ongelmattomasti. Laiskahan tää on verrattuna turboon, suunnilleen samoja menee kuin vanha T-Sport. Kulutus on tosipieni about 5,5-6. Kiihtyy kohtuu rivakkaan rekan ohi, mutta ei tällä kyykytetä enää uusia turboaudeja eikä turbodieselbemareita. :(

      • turbo-urbo

        Onko 8.2 sek sataseen sun mielestä pirun ärhäkkä? Sehän vastaa nykyisten perheautojen suoritusarvoja. Millaisia coupebemareita ja turbovolvoja kyykytit sillä? Jotain 80-luvun vehkeitä vai? Jo kymmenen vuoden ajan vaikkapa kaikki pensaturbovolvot kiihtyvät sataseen sekuntia paremmin tuonne seitsemän sekunnin pintaan, ellei ne vaan viitsinyt?


      • ---------
        turbo-urbo kirjoitti:

        Onko 8.2 sek sataseen sun mielestä pirun ärhäkkä? Sehän vastaa nykyisten perheautojen suoritusarvoja. Millaisia coupebemareita ja turbovolvoja kyykytit sillä? Jotain 80-luvun vehkeitä vai? Jo kymmenen vuoden ajan vaikkapa kaikki pensaturbovolvot kiihtyvät sataseen sekuntia paremmin tuonne seitsemän sekunnin pintaan, ellei ne vaan viitsinyt?

        että ovat viitsineet kisaamaan jonkin pikku pulkan kanssa. Ei liikenne ole mikään leikkikenttä.


      • varismies-76
        turbo-urbo kirjoitti:

        Onko 8.2 sek sataseen sun mielestä pirun ärhäkkä? Sehän vastaa nykyisten perheautojen suoritusarvoja. Millaisia coupebemareita ja turbovolvoja kyykytit sillä? Jotain 80-luvun vehkeitä vai? Jo kymmenen vuoden ajan vaikkapa kaikki pensaturbovolvot kiihtyvät sataseen sekuntia paremmin tuonne seitsemän sekunnin pintaan, ellei ne vaan viitsinyt?

        Kuules se on jalka- ja käsityöstä kiinni miten manuaalilootainen peli kulkee ja kiihtyy. Kun on nopeat refleksit ja vaihdot menee tappiin niin turbojarpalla kyykyttää leikiten noita merkonoomikoslia.


      • 2.8turbo
        varismies-76 kirjoitti:

        Kuules se on jalka- ja käsityöstä kiinni miten manuaalilootainen peli kulkee ja kiihtyy. Kun on nopeat refleksit ja vaihdot menee tappiin niin turbojarpalla kyykyttää leikiten noita merkonoomikoslia.

        mutta automaattimerkonomikoslia vastaan you have no chance!


      • alustasar
        2.8turbo kirjoitti:

        mutta automaattimerkonomikoslia vastaan you have no chance!

        Apexi powerintake, suoraa t-sportille valmistettu, ei mitää öljylitkusuodattimii mitkä rikkoo just sitä mittarii:). kyllä se pelkkä suodatin jo iha kivasti kutitteli myös mut joo putkiston(2.5" koko matkalta) jälkeen se oikee tulos sit vast tuli. Tehot ja vääntö nous iha kivasti, en oo penkittäny viel mut aikomus kyl ni saa tarkkaa tulosta sit. Huiput nousi ja km nopeus joka vaihteella myös todistetusti. Sellasta oon kuullu et 1 barin paineilla vast joutuu vaihtelee muutaman letkun;)
        Alle 8sek.. sanoisin et joo;)!

        Äänet on kyllä joo tällä hetkellä aika musiikkii korville:) suhisee ja sit sirisee ja dumppi viel vähä parantaa fiilistelyy:)


      • alustasar
        alustasar kirjoitti:

        Apexi powerintake, suoraa t-sportille valmistettu, ei mitää öljylitkusuodattimii mitkä rikkoo just sitä mittarii:). kyllä se pelkkä suodatin jo iha kivasti kutitteli myös mut joo putkiston(2.5" koko matkalta) jälkeen se oikee tulos sit vast tuli. Tehot ja vääntö nous iha kivasti, en oo penkittäny viel mut aikomus kyl ni saa tarkkaa tulosta sit. Huiput nousi ja km nopeus joka vaihteella myös todistetusti. Sellasta oon kuullu et 1 barin paineilla vast joutuu vaihtelee muutaman letkun;)
        Alle 8sek.. sanoisin et joo;)!

        Äänet on kyllä joo tällä hetkellä aika musiikkii korville:) suhisee ja sit sirisee ja dumppi viel vähä parantaa fiilistelyy:)

        Turbo jarpalle ei oo minkäänlaist lastuu valmistettu, ainakaa en oo kenenkää kuullu tietävän ja eikä netistä löydy mistää vaikka monen mont tuntii oonki sen ääressä viettäny. Ehkä Japanissa saattais olla myynnis mut en kyl tiedä..


      • Huuhaa .
        alustasar kirjoitti:

        Apexi powerintake, suoraa t-sportille valmistettu, ei mitää öljylitkusuodattimii mitkä rikkoo just sitä mittarii:). kyllä se pelkkä suodatin jo iha kivasti kutitteli myös mut joo putkiston(2.5" koko matkalta) jälkeen se oikee tulos sit vast tuli. Tehot ja vääntö nous iha kivasti, en oo penkittäny viel mut aikomus kyl ni saa tarkkaa tulosta sit. Huiput nousi ja km nopeus joka vaihteella myös todistetusti. Sellasta oon kuullu et 1 barin paineilla vast joutuu vaihtelee muutaman letkun;)
        Alle 8sek.. sanoisin et joo;)!

        Äänet on kyllä joo tällä hetkellä aika musiikkii korville:) suhisee ja sit sirisee ja dumppi viel vähä parantaa fiilistelyy:)

        "Huiput nousi ja km nopeus joka vaihteella myös todistetusti"

        -Ei varmaan nouse nopeus joka vaihteella, koska rajotin pätkäsee menon 6500 rpm kohdalla, riippumatta vapaavirtaussuotimista ja putkistoista.


        "kyllä se pelkkä suodatin jo iha kivasti kutitteli"

        Vapaavirtaussuodattimet ovat hyödyttömimpiä sijoituksia tehon kannalta, katalysaattorin vaihto virtaavampaan taas yksi parhaista muun pakoputkiston ohessa. Tehoa pitää lisätä todella rajusti että vakioilmansuodatin alkaa rajoittamaan tehoja.


      • numero12
        varismies-76 kirjoitti:

        Kuules se on jalka- ja käsityöstä kiinni miten manuaalilootainen peli kulkee ja kiihtyy. Kun on nopeat refleksit ja vaihdot menee tappiin niin turbojarpalla kyykyttää leikiten noita merkonoomikoslia.

        Omana kokemuksena, uutena turbojarpan omistajana, sanoisin että vetopito lähdössä hidastaa kiihdytystä, mielestäni nimittäin ko. auton luistonesto sallii ihmeen paljon renkaiden luistoa. tuo tehtaan ilmoittama 7,9s lienee saavutettavissa, erittäin taitavan kuljettajan toimesta. Luistonesto poiskytkettynä kiihdyttely on kyllä sitten taiteenlaji,renkaat tahtoo sutia väkisin kun antaa kaasua reippaammin lähdössä;)

        Mutta kohtuullisen vikkelä peli ja kiva ajaa, ja ahdin ottaa mielestäni aika hyvin jo alhaalta(ilmeisesti aika pieni ahdin, koska kone tehty t-sportin pohjalle) eikä tule mitään selvää "turbopotkua".

        Mutta, itselleni auton paras ominaisuus on sen harvinaisuus 600 numeroitua alkuperäistä turbo-yarista maailmassa;)


      • turpojarppa
        turbo-urbo kirjoitti:

        Onko 8.2 sek sataseen sun mielestä pirun ärhäkkä? Sehän vastaa nykyisten perheautojen suoritusarvoja. Millaisia coupebemareita ja turbovolvoja kyykytit sillä? Jotain 80-luvun vehkeitä vai? Jo kymmenen vuoden ajan vaikkapa kaikki pensaturbovolvot kiihtyvät sataseen sekuntia paremmin tuonne seitsemän sekunnin pintaan, ellei ne vaan viitsinyt?

        Omana huomionani, sanoisin et 0-100km/h kiihdytysaika on hivenen väärä kuvaamaan turbo-yariksen vikkelyyttä esim. liikennevalolähdöissä.Autossa on nimittäin melko tiheä välitys, 2-vaihde ei ihan riitä satasen vauhtiin(niinkuin monessa muussa autossa) eli satasen nopeuteen joutuu tekemään kaksi vaihtoa ja se kyllä pidentää aikaa. Mutta jos otetaa0-80km/h siinä voi monikin auto joka kiihtyy sataseen nopeammin, jäädä hieman jälkeen.


      • Japanforefer!!
        --------- kirjoitti:

        että ovat viitsineet kisaamaan jonkin pikku pulkan kanssa. Ei liikenne ole mikään leikkikenttä.

        "että ovat viitsineet kisaamaan jonkin pikku pulkan kanssa. Ei liikenne ole mikään leikkikenttä."

        Varisko pikku pulkka? Minulla kys. kiesi on perheautona ja ihan kivasti tänne mahdutaan. Ulkonäkö on kyllä tylsä kuin varis, mutta se ei olekaan pääasia. Pääasia on että auto on japanilainen.


      • 165 15R paras!
        numero12 kirjoitti:

        Omana kokemuksena, uutena turbojarpan omistajana, sanoisin että vetopito lähdössä hidastaa kiihdytystä, mielestäni nimittäin ko. auton luistonesto sallii ihmeen paljon renkaiden luistoa. tuo tehtaan ilmoittama 7,9s lienee saavutettavissa, erittäin taitavan kuljettajan toimesta. Luistonesto poiskytkettynä kiihdyttely on kyllä sitten taiteenlaji,renkaat tahtoo sutia väkisin kun antaa kaasua reippaammin lähdössä;)

        Mutta kohtuullisen vikkelä peli ja kiva ajaa, ja ahdin ottaa mielestäni aika hyvin jo alhaalta(ilmeisesti aika pieni ahdin, koska kone tehty t-sportin pohjalle) eikä tule mitään selvää "turbopotkua".

        Mutta, itselleni auton paras ominaisuus on sen harvinaisuus 600 numeroitua alkuperäistä turbo-yarista maailmassa;)

        "Luistonesto poiskytkettynä kiihdyttely on kyllä sitten taiteenlaji,renkaat tahtoo sutia väkisin kun antaa kaasua reippaammin lähdössä;)"

        Joo ja sitten kun vielä ottaa huomioon sen, että jo 175 15r:kin on jo hieman vetelevä ja uraherkkä kemmi, niin voihan kukkanen.


    • hah haa

      onnea vaan talvikeleille, potkukelkkakin on parempi!! Lapsille on lasten lelut!!!!!

      • alustasar

        kuka nyt talvel ajais ees:) sitä varten on vanha sunny!


      • TDI 125kw
        alustasar kirjoitti:

        kuka nyt talvel ajais ees:) sitä varten on vanha sunny!

        Koeajettu on noin parisen vuotta sitten. Ihan mukava koppi, pieni on ja saisi olla vielä jäykempi alusta. Liikkuu kyllä pirun ärhäkästi. Ikävä miinuspuoli on 7500km välein suoritettava öljynvaihto, se siis Turbo vehkeissä. Toivottavasti Toyotalta tulee jatkossa jotain sportti malleja. Nyky Yaris TS on aikamoinen mopo eikä Toyotalla mitään sport nimeen viittaavaa löydykkään. Toki 180hp diesel Auris liikkuu mukavasti vääntönsä ansiosta, mutta vakio mummo&pappa alusta pilaa ajotunnelman.


    • alustasar

      Nonni.. nyt on turboyarpasta ahtoja hieman nostettu..1barii ja säädöt kohdallaan(viriliikkeessä), ja kestää ilman et osii tarvii vaihdella vielä (tosin suuttimet ja bensapumppu on menossa silti vaihtoon), ja ens viikolla dynoo mittailemaan uudet lukemat;)

      Ja nii se toinen katti on poistettu aikoja sitten putken vaihdon yhteydessä..ainoo mikä kuristaa ni pilli downpipe:(

      • toooon

        Joko oot penkittänyt? Missä noi turbo kartat vedit?


    • Levoton jalka

      Kuuhunko olet matkalla?? Oikeesti tuohon kotteroon riittää jokin 1.0l motti tai pienempi vallan mainiosti, 155 14r kemmeillä, niin ei sitten hirveesti vetele tuo ohjauskaan.
      Tuntuu tuo perus variskin olevan hieman levoton.

      • KuminpolttajaMansest

        Kyllä tuohon vielä 165:toset uskaltaa alle laittaa, mutta sitten touhu menee melkoiseksi kumin poltoksi. Ainakin näillä kemmeillä auto tuntuu sangen sporttiselta kuitenkin, että ei mitään.


    • Masa43

      Veikkaan et jos haluaa suorituskykyisemmän turbo yariksen en suosittele suomessa ostettavaksi ellei autolla ole ajettu alle 60 tkm , koska suomessa kaikki autojen suorituskyvyt heikkenee noin 10-20% autosta riippuen!!! Se taas johttuu siitä koska suomessa on naurettavat liikennerajoitukset ja kortti lähtee herkästi ja siitä syystä autoilla ajetaan yleensä aina tuon 140km/h korkeintaan ehkä hetkellisesti muutaman sekunnin mennään lähelle 200 ja sit heti jarru pohjaan, ajetaan kuin pappoja koko maassa, kiihdytetään tosi harvoin ja rajoitusten tuntumaan. Itse ostin T-sport corollan liettuasta joka oli rekisteröinti maana netin kautta ja kiihtyy 0-100km/h 7.8s ja huipuiksi sain 233km/h gps mittas tuon mittari kyl näytti yli 240. Jos auto ois ollu suomi auto niin vähintään puoli sekuntia ja ei se yli 220km/h menis vitullakaan ehkä 215km/h. En sitä hauku et suomes ois paskat autot , mutta rajoitusten takia moottorien suorituskyky on paljon paskempaa vaikka samat koneet ois rajan toisen puolen.., moottoria pitää välillä käyttää rajusti noin 1kk kunnolla kenkää ja kovat nopeudet päälle riittää kerta ja hetkellisestikin. Ja tuo pätee vaikka autona olisi Toyota Aygokin!!! Auto kuin Auto

      • Masa43

        Tarkoitin kerran 1kk antaa kunnolla kenkää, enkä kuukautta putkeen, laitan tuon väsymyksen piikkiin kelloHAN ON PIRUSTI LIIKAA ...


    • Anonyymi

      Juuri laitetaan tallissa -03 Yarikseen 3- litraista Supran turbo konetta. Tuli peltiä siirretty, pidikkeitä laskettu, konepelli kuidusta kohotettu ja ilman saanti varmistettu. Iso välijäähdytin, Subarun neliveto, puolikaaret. Kaikki paperit saatu konttorilta ( 4:s katsastus konttori hyväksyi muutokset).
      Tulee maantie käyttöön 400 hv, ratapäiville n. 700hv. Koria vahvistettu joka kohdasta raudalla, alusta tehty tosi tiukaksi, levittämään jouduttu aika paljon. Edessä 245/17, takana 255/17, pitäisi olla valmis ensi kesänä. Nyt jo toki käytetty, ja ensimmäiset vedot syksyllä vedetty. Lentokentällä 1,2 bar. ahdoilla tarkka 0-100 oli 3,6, säädöt ei läheskään kohdillaan. Tulee juttua autosta pariinkin lehteen keväällä, kun hiilikuitu saatu muokattua ja sisustuksen viimeistely ja maalaus.
      Ammattilaisen laskemat suoritusarvot pitäisi toteutua, 0-100 3 sen, huippunopeus 300+ km/h. Ajo-ominaisuuksiin panostettu paljon, Lappeenrannassa kokeillaan kesällä kulkua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe