Työkalupalkki katoaa.

Hmm...

Kun käytän internetiä Safarilla, toisinaan tapahtuu sellainen ilmiö, että kun siirryn auki olevalta sivulta edelliselle sivulle, selaimestani katoaa kokonaan TYÖKALUT-palkki. Se palkki pitää silloin aina avata uudestaan erikseen sivun yläreunan asetuksista. Mistähän tämä voi johtua?

5

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm...

      Tänään katosivat hissi ja lossi, eli lisää hävinneitä työkaluja! Vasta Safarin käynnistäminen uudelleen toi ne takaisin. Mikä tätä vaivaa?

      • se vain

        on niin paska.


      • Macbook Pro

        on hukassa vasara ja muutamia ruuvimeisseleitä.Ne eivät ole palanneet, vaikka olen avannut Safaarin uudestaan. Nyt siis tiedän syyllisen, mutta mistä voin hakea korvausta.


    • yggeseth

      "Siitä S24 on hyvä foorumi, että ei tarvitse nysvätä kirjautumisen kanssa, ja saa välillä jopa ihan asiallisiakin vastauksia. --- Hopeista omenaa olen lukenut silloin tällöin, mutta haluan pysyä kaukana siitä, koska inhoan sivustoja, joille pitää kirjautua ja antaa henkilötietojaan."

      Ei taktiikka nyt oikein toimi? Ei, en tiedä vastausta minäkään, kertoisin jos tietäisin. Hompussa ehkä tiedettäisiin?
      Ei s24 ole foorumi vaan kaupallinen keskustelualue. Foorumit toimii ns foorumisoftien päällä eikä yleensä ole kaupallisia.

    • Mäkkitupalainen

      Siellä sivulla voi olla komentoja, jotka piilottavat osia käyttöliittymästä…
      Mistä sivusta on kyse?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe