UPO Lahtiska 60 ongelma
Ohjelma jumittaa keskenkaiken, eli se ohjelma valitsin ei pyöri. Jos auttaa pari kertaa pykälän kerrallaan niin sitten menee ohjelma loppuun.
Lisäksi tiskit on ohjelman loputtua kylmiä ja märkiä ja hiukan "vaahtoisia" ja vaahtoa on koneen pohjalla. Vaahti haisee huuhtelukirkasteelta.
kaikki nämä ongelmat ilmenivät kerralla. Saakohan tuota helposti maallikko korjattua ?
UPO Lahtiska 60 ongelma
5
1095
Vastaukset
- Lapisko
ostaa uuden!
- lahtiskaa
muuten kyllä, mutta asutan vuokrakämpässä ja ei millään viitsi alle vuoden asumisen takia uutta ostaa. Astiskone on vuokrasopimuksessa taas eritelty kämppään kuulumattomaksi hyödykkeeksi jota ei uusita jos se hajoaa =)
Mutta ilman astista taas lapsiperheen elämä on helvettiä.
Eli itse tuota voisi koittaa korjata, jos vain osaisi.
Nyt seurasin tuota ohjelmalevyä, ja se jää "jumiin" kolmessa kohtaa normaaliohjelmalla. Ja koska astiat ovat kylmiä/märkiä niin voisiko nuo 3 kohtaa olla sellaiset jolloin ohjelma odottaa veden lämpiävän, ja jos vastukset eivät vettä lämmitä niin ohjelma ei etene ?? - miele 10+++
ostaa uuden kuten lapisko neuvoo ja kunhan muistaa että merkki on ehdottomasti miele.ei ilmene yhtään vikaa tai ongelmaa ainakaan 20 vuoteen.
- Lapisko
miele 10+++ kirjoitti:
ostaa uuden kuten lapisko neuvoo ja kunhan muistaa että merkki on ehdottomasti miele.ei ilmene yhtään vikaa tai ongelmaa ainakaan 20 vuoteen.
paskakoneineen on syytä unohtaa. Saa sen koneen irtikin sieltä ja mukaansa, kun muuttaa
- Osku vanhempi
Vika on ilmeiseti se ettei kone lämmitä vettä. Voihan sitä kurkistaa konetilaan josko olisi lämmitysvastuksen päästä johto palanut poikki. Pidemmälle menevä korjaus on syytä jättää ammattilaiselle. Muistathan olla varovainen sähkön kanssa, pistoke irti ennen peltien avaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001702
Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa3901295Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131258En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1691177Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.131147Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?761083- 981019
Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90985Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33982En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.92929