Televisiossa kerrottiin että Eiffel tornin valoshow on joka ilta.
Voisiko joku kertoa mihin aikaan.
Kiitos.
Mihin aikaan Eiffelin valonäytös ?
6
4645
Vastaukset
- Pariisin matkaaja
Ainakin aikaisemmin torni oli valaistu aina iltaisin, mutta varsinainen näytösä oli vain joinakin juhlapäivinä. Yhden valo-shown olen itse nähnyt kansallispäivänä jokin vuosi sitten. Voi olla, että käytäntöä on muutettu.
- tasatunti
Tasatunnein pärähtää vilkkuvalot ja kestää noi 10 minuuttia. Juhlavuoden kunniaksi näytöstä on pidennetty 15 minuuttiin ja valojen kuviointia on muokattu, synttärisankarin kunniaksi. Paikanpäälle on rakennuttu telttakatoksia jonne tuota valonäytöstä voi kokoontua ihailemaan.
- Tornista tornille
En kyllä huomannut mitään eroa noissa uusissa vilkkuvaloissa niihin vanhoihin nähden, vaikka yritin sitä erikseen katsoa. Vika on varmasti tietysti minussa. :)
- Pariisin matkaaja
Tornista tornille kirjoitti:
En kyllä huomannut mitään eroa noissa uusissa vilkkuvaloissa niihin vanhoihin nähden, vaikka yritin sitä erikseen katsoa. Vika on varmasti tietysti minussa. :)
Äsken oli mademoiselle Petäjistö Maikkarilla ja kertoi, että jouluksi uusittu valoshow kestää 12,5 minuuttia ja esitetään tasatunnein. Tekniikkaa on uusittu vuosituhannen vaihteeksi ja nyt käytetään sen mahdollisuuksia.
- Närkästynyt
Olen pariisissa ja katselin valosouta.
Ei mikään mahtava ja alkoi klo. 22 jaloppui
klo. 22.05. :( En suosittele näytös oli ainoa ja
uusi tulossa vasta huomenna:((((
(Muistutti jouluvaloja)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266