niin eli niinkun otsikkokin kertoo niin meillä on 3 kk ikänen tyttö joka nukkuu yöt todella levottomasti. menee nukkumaan joskus klo 20 ja nukkuukin hyvin niin kauan kunnes on mun nukkumaan meno aika. sillon alkaa kauhea ähinä ja puhina, kääntyily ja vääntyily. tätä jatkuukin sitten oikeestaan koko loppu yö.
vauva ei siis herää itkemään tai oikeastaan herää edes, mutta ähisee ja puhisee. välillä nukkuu tunnin ihan hiljaa ja sitten taas aloittaa. vauva nukkuu yhdet päikkärit klo 12 noin 3-4 tuntia ja sitten loppu päivän on hereillä. välillä torkkuu.
aina ei yöllä edes syö mutta joskus ottaa maitoa siinä klo.03-05 aikaan.
oon miettinyt omaan huoneeseen siirtämistä, mutta jotenkin en raaskis kun on kuitenkin niin pieni, mutta kun tuo levoton uni alkaa aina silloin kun menen itse nukkumaan tai kun mies menee. olen itsekin aika levoton nukkuja eli kääntyilen paljon ennen kun saan unen ja tietty sitten kun vauva puhisee niin enhän minäkään saa nukutuksi. voiskohan kapalointi auttaa?
vauva on pullo ruokinnalla. voisko velli tai kiinteet tehdä yöstä ehjempiä?
kiitos hirveesti avusta!!
levoton nukkuja 3kk
2
1464
Vastaukset
- asdfdfa
Kaikki kun aina sanoo, että kiinteiden alotus tuo jonkunlaisen helpotuksen öihin, niin meillä se ei ainakaan auttanut: itse asiassa pelkellä rintamaidolla ollessaan heräsi vain 1-2 kertaa yössä ja nyt 8kk ja on kk ajan herännyt aina 4-10 kertaa yössä!! Eli ei mikään auta, parempi kun vain hyväksyy univajeen vauva-aikana, itsekin odottanut ja uskotellut "kyllähän se tästä helpottaa" mutta pahemmaksi vain mennyt koko ajan, aluksi yösyötöt valvottivat, sen jälkeen tuli 8 hammasta 4 kuukaudessa ja liikkeelle lähtö vaan pahensi unia. Itse alan olla jo niin sekaisin, että en enää edes pysty nukkumaan 2-3h pitempää pätkää vaikka joskus tyttö antaisikin nukkua koska oon 8 kk heräilly vähän väliä. Meilläkin oli muuten samanlaista ongelmaa tuossa iässä ja siirrettiii vauvan sänku kauemmas meidän sängystä ja omaan huoneeseen meni 4 kk iässä, tosin nyt on taas meidän huoneessa koska herää koko ajan.
- ........
Meillä kiinteät tekivät öistä tuollaisia. Kiinteät ottavat mahaan ja sitten kohta aletaan jo tehdä hampaita. Nuku siis erillään vauvasta itkuhälyttimen kanssa vaikka (sen herkkyyden voi säätää ja laittaa hälytintä kauemmaskin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749