Tietääkö kukaan salasanaa RFC Freerolliin pokerihuoneellla ? kiitos.
RFC Freeroll pokerihuoneella
212
6172
Vastaukset
- Losers..
Joo salasana on: MIKEHAMMICK
- jht563
Tietääkö kukaan salasanaa RFC Freerolliin pokerihuoneella?
- uttnim
pasi771 kirjoitti:
rfc103 ol hyvä
entäs tän päivän freeroll
uttnim kirjoitti:
entäs tän päivän freeroll
ENTIE NYTTE AIKAAKIN O VÄHÄSEN PERSKELES ...........
- JEEEEEEEE
pasi771 kirjoitti:
ENTIE NYTTE AIKAAKIN O VÄHÄSEN PERSKELES ...........
MINÄ TIEDÄN MUTTA MIKSI KERTOISIN
- asddadasas
JEEEEEEEE kirjoitti:
MINÄ TIEDÄN MUTTA MIKSI KERTOISIN
kerro saat puolet mun voitoist jos voitan jotai
- Tököh
asddadasas kirjoitti:
kerro saat puolet mun voitoist jos voitan jotai
ihmeestä sen saa edes selville ?
- jeeeeeeee
Tököh kirjoitti:
ihmeestä sen saa edes selville ?
hehee empäs kerro.. Sit voin harkita kunnes turnaus on alkanut eli nyt. :)
- sikavagina
jeeeeeeee kirjoitti:
pellet pelkää et häviää jos pari heppuu olis saanu salasanan paskoja pelaajia
- kiikkens
jeeeeeeee kirjoitti:
teitkö nyt mielestäsi päivän hyväntyön? nyt on varmaan hyvä käydä nukkumaan ja myhäillä tyytyväisenä" voi vitun äpärä!
- jay888
kiikkens kirjoitti:
teitkö nyt mielestäsi päivän hyväntyön? nyt on varmaan hyvä käydä nukkumaan ja myhäillä tyytyväisenä" voi vitun äpärä!
taidatte olla ihan vitun persaukisii ku jotain vitun rupeloturnausta himoitsette :D:D:D
- liityheti
kiikkens kirjoitti:
Sun pitää liittyä Royal Flush Clubiin.
- pyllykakkahousu
jay888 kirjoitti:
taidatte olla ihan vitun persaukisii ku jotain vitun rupeloturnausta himoitsette :D:D:D
eihän sitätarvii köyhä olla jos ajan kuluks haluaa vähän pelata freerollii
- yrttimehu
jeeeeeeee kirjoitti:
Tollo omahyväinen pas..
- haluaa seksiä
yrttimehu kirjoitti:
Tollo omahyväinen pas..
ihimeeeeeeeelistä porukkata ootte hyi teit
- agag
salasana tänpäiväsee freerollii?
- goodjob
rfc109
- pppoker
goodjob kirjoitti:
rfc109
toimis.. tänks
- ööb
voisko joku kertoo salasanan tän päivän rfc-freerollii??? kiitos!
- maksua
Miksette hommaa sitä ite!! En varmasti kerro, tai voin kertoo jos siirrät mun pokerihuone tilille 10e.
- 27
maksua kirjoitti:
Miksette hommaa sitä ite!! En varmasti kerro, tai voin kertoo jos siirrät mun pokerihuone tilille 10e.
Rekisteröinti ei jostain syystä toimi tällä hetkellä ainakaan RFC kotisivuilla joten sitä ei voi hommata itse
ja kuinka paljon mahdollisuutesi voittaa pienenevät jos pelaajia tulee viidestäkymmenestä kuuteen kymmeneen lisää? - maksua!
27 kirjoitti:
Rekisteröinti ei jostain syystä toimi tällä hetkellä ainakaan RFC kotisivuilla joten sitä ei voi hommata itse
ja kuinka paljon mahdollisuutesi voittaa pienenevät jos pelaajia tulee viidestäkymmenestä kuuteen kymmeneen lisää?No okei se on rfc ja kolme numeroa, on sulla tunti aikaa kokeilla
mikä numero yhdistelmä on oikein:) - Peluri88
maksua! kirjoitti:
No okei se on rfc ja kolme numeroa, on sulla tunti aikaa kokeilla
mikä numero yhdistelmä on oikein:)kerro 10.1 18:00 freeroll rfc turnauksen salasana niin lähetän pelitilillesi 25 VIP:iä, kerro pokeritilisi niin lisään ne sinne. vastausta tähän keskusteluun... minulla oli tuhansia VIP:pejä, enkä jaksa käyttää niitä.
- oob
maksua! kirjoitti:
No okei se on rfc ja kolme numeroa, on sulla tunti aikaa kokeilla
mikä numero yhdistelmä on oikein:)juu kiitti sain salasanan,mut siihen meni vähän aikaa =)
- omg11
Peluri88 kirjoitti:
kerro 10.1 18:00 freeroll rfc turnauksen salasana niin lähetän pelitilillesi 25 VIP:iä, kerro pokeritilisi niin lisään ne sinne. vastausta tähän keskusteluun... minulla oli tuhansia VIP:pejä, enkä jaksa käyttää niitä.
Ei vip pisteitä voi siirtää pelaajalta toiselle uuno.
- (=
sain ite tietää salasanan,kun pistin rfc ja aloin rullaan numeroita 100 eteenpäin... aika nopeeta tulee oikee numero.. onnee!
- (=
en viitti kertoo oikeeta numeroo,koska ite jousuin tekeen töitä sen eteen :)
- ..
(= kirjoitti:
yksinkertaisella aiheeseen liittyvällä hakusanalla (3 sanaa) löytyy nettisivu josta löytyy pienellä präntillä 10.1 RFC free roll salasana.
- a
(= kirjoitti:
..pitkään sai koittaa noita numeroita mikä osuu kohdalle ;D n. 4min. Riippuu tietysti sorminäppäryydestä, luulen että monella menee tripla-aika ;D
- rfc177
a kirjoitti:
..pitkään sai koittaa noita numeroita mikä osuu kohdalle ;D n. 4min. Riippuu tietysti sorminäppäryydestä, luulen että monella menee tripla-aika ;D
rfc177
- gay
rfc177
- jjhxgdfhcfh
Mikä olis tän päivä salasana?
- kiinnostaap
jjhxgdfhcfh kirjoitti:
Mikä olis tän päivä salasana?
ei ole kellään salasana tiedossa vai?
- rfc555
kiinnostaap kirjoitti:
juu jos jollain on nii sen salasanan vois tänne heittää nii sais kovatasosen turnauksen pystyyn.
- viljo69999
kiinnostaap kirjoitti:
en tiedä kertokaa joku
- PELICANSSSS
viljo69999 kirjoitti:
en tiedä kertokaa joku
TÄLLE PÄIVÄLLE SALASANAA 27.1.2010??????????
- voittajaehkä
PELICANSSSS kirjoitti:
TÄLLE PÄIVÄLLE SALASANAA 27.1.2010??????????
129
- jespeswd
voittajaehkä kirjoitti:
129
toimii
- Minä vaan
jespeswd kirjoitti:
toimii
Entäs tän päivän salasana?
- Minä vaan
Minä vaan kirjoitti:
Entäs tän päivän salasana?
Eiku siis huomisen?
- jembala
tän päivän salasanan rfc freeroll turnaukseen se alkaa 18:00
- minävaantäällähei
rfc170
- -waxa-
minävaantäällähei kirjoitti:
rfc170
Kiitos ja kumarrus.
- jembala
Mist saatte oikee tietää noi salasanat et ei tarvis kysellä aina toisilt?
- muuli22
tietääkö joku 7. helmikuuta 18:00 RFC freeroll passwordin?
- rfc183
muuli22 kirjoitti:
tietääkö joku 7. helmikuuta 18:00 RFC freeroll passwordin?
tietääkö joku tän päivän freerollin salasanan.
- rfcrfcrfc
rfc183 kirjoitti:
tietääkö joku tän päivän freerollin salasanan.
Tietääkö joku tämän päivän salasanan? Kävin kokeilemalla läpi luvut 100-199, enkä voi uskoa, että olen missannut huolimattomuuttani juuri sen oikean luvun..
- jii76
kertoisin jos tieiäisin!!!itsekkin sitä kaipailin!!!!
- siinois
rfc234
- blazerp0
tietääkö kukaan salasanaa RFC freerolliin 14 helmikuuta 18:00??
- siinois
selaa numerot läpi ja kirjota tänne.
- asdsad
siinois kirjoitti:
selaa numerot läpi ja kirjota tänne.
eiks kukaa ny tiiä sitä
- jeppppejee
asdsad kirjoitti:
eiks kukaa ny tiiä sitä
ei oikein jaksais alkaa yrittää niitä 5000 numero koodia mitkä siihen kävis.. 8 onnekasta on arvannut oikein sen.. tsemii niille ku sitä ei ees pidetä jos ei ole yli 25 osallistujaa..
- Akatora^
jeppppejee kirjoitti:
ei oikein jaksais alkaa yrittää niitä 5000 numero koodia mitkä siihen kävis.. 8 onnekasta on arvannut oikein sen.. tsemii niille ku sitä ei ees pidetä jos ei ole yli 25 osallistujaa..
Ihan hyvä yritys, miksei muka pidettäis. ps. oon yks niistä 10 "onnekkaasta" jokka on osannu ettiä sen salasanan. Piis!
- JOOHH
Tottakai, mutta en mielellää tarvi turnauksee enempää porukkaa.. :DD
- ezkimot
:DDDDD Menikö kauanki ku kokeilit kaikki vaihtoehdot?? mut ei siin sit mitään akatora katellaa mones oot :D voin melkein arvata jo..
- Akatora^
ezkimot kirjoitti:
:DDDDD Menikö kauanki ku kokeilit kaikki vaihtoehdot?? mut ei siin sit mitään akatora katellaa mones oot :D voin melkein arvata jo..
Mäki voisin arvata, tapahtuu perus pokerihuoneet ja joku vetää riveril ohi. :D Sama se et mones oon, sua ei näjy kummiskaa ;P jaa nii, tais mennä öö noin 4 sekuntia sen salasanan kirjottamises.
- tehis
Akatora^ kirjoitti:
Mäki voisin arvata, tapahtuu perus pokerihuoneet ja joku vetää riveril ohi. :D Sama se et mones oon, sua ei näjy kummiskaa ;P jaa nii, tais mennä öö noin 4 sekuntia sen salasanan kirjottamises.
Voiks antaa mulle sen privalla jos tääl pystyy lähettää?, tai ihan vaan ihmisen hyvyydestä kaikille?
- asddddd4444
Akatora^ kirjoitti:
dodi mikäs se on :)?
- Akatora^
asddddd4444 kirjoitti:
dodi mikäs se on :)?
(220 157 327) x (-1x312 21) jaettuna 168:alla ja se jaettuna -9 ni ollaan jo lähel.
- lollllll
Akatora^ kirjoitti:
(220 157 327) x (-1x312 21) jaettuna 168:alla ja se jaettuna -9 ni ollaan jo lähel.
:D:D
- Szuper
lollllll kirjoitti:
:D:D
tiedän se on rfc2..
- joo niin näyttää
Szuper kirjoitti:
tiedän se on rfc2..
":D"
- Akatora^
Szuper kirjoitti:
tiedän se on rfc2..
Laskekaa ny ahkerasti ni saatte salasanan loppuosan :) apuuva, nyt jo 12 speelaree :D tässähän alkaa jo jännittää. six six six the number of the beast pampampamapam
- Szuper
Akatora^ kirjoitti:
Laskekaa ny ahkerasti ni saatte salasanan loppuosan :) apuuva, nyt jo 12 speelaree :D tässähän alkaa jo jännittää. six six six the number of the beast pampampamapam
akatora minä tulin just 12 pelaaja :P
- tehis
Akatora^ kirjoitti:
voiks antaa sen`?????
- tehis
Akatora^ kirjoitti:
laskin sen ja tuli 135.xxxxxxxx...... ja ei lähellekää oikee perse ;D
- Szuper
tehis kirjoitti:
voiks antaa sen`?????
järjellä sen löytää,ja jos oikeen miettii,niin kokeilee noin 99 kertaa,ni se onnistuu :P
- rOuman
Akatora^ kirjoitti:
joku romanialainenki saanu salasanan :DD
- Akatora^
tehis kirjoitti:
laskin sen ja tuli 135.xxxxxxxx...... ja ei lähellekää oikee perse ;D
jännä et mä sain siitä 155. noh sama se ku ei se kummiskaa oo oikein:D saimpahan sentää ees jonku laskemaa hihiih:D
- Szuper
Szuper kirjoitti:
järjellä sen löytää,ja jos oikeen miettii,niin kokeilee noin 99 kertaa,ni se onnistuu :P
varokaa sitä sommia,jos se salasanan tajuaa,ni se on kova pelaaja :P:P:P
- tehis
Szuper kirjoitti:
kuka sai !!! LDD;D:DD: jees :D:D:
- Szuper
tehis kirjoitti:
älä ny siihe sekoo..mistä noita pelaajia oikeen tulee :D aika kova nimimerkki tuol yhel "tulosveto" pahan pisti kyl :P
- AAhand
Szuper kirjoitti:
Tiedän sen se o rfc512
- Akatora^
tehis kirjoitti:
Kylläpä nyt rupes tuleen pelaajia yhtäkkiä:D tais Szuperin vihjeet toimia:DD ei se mitää kivempaa ku voittaa enemmä pelaajia ;P tarpeeks ku tääl huutelen tommosia tyhmiä ni varmaa ainaki faneja saan:DD
- tehis
AAhand kirjoitti:
Tiedän sen se o rfc512
ei ooo....
- eijuma
Szuper kirjoitti:
alotin tost 234 jostai syyst ja nyt se selvis sitte et se on siit pienempi ei juma
- tehis
siitä sitten miettimään...., se on 3xx
- huooohhhh
ooohh cmoon -_-
- Hihuheho
huooohhhh kirjoitti:
ooohh cmoon -_-
jos porukka oikeen tosissaan tahtoo tietää niin se salasana on rfc4XX
tuon enempää en kerro oman etuni vuoksi että siitä töihin sitten vaan ;) - kummani
huooohhhh kirjoitti:
ooohh cmoon -_-
se on 7XX
- rfcccc
pitääks tonne hiton clubii rek.
- samaba11
huooohhhh kirjoitti:
ooohh cmoon -_-
nyt ootte apinat sitten hiljaa ni vedetään pienellä porukalla
- Akatora^
Hihuheho kirjoitti:
tuon enempää en kerro oman etuni vuoksi että siitä töihin sitten vaan ;)Ku noin moni kerra haluaa ni laitetaa teirät kumminki hommiin.
157
567
421
954
433
761
291
481
563
444 yks näistä on oikee, ettikää siitä. - homooo
Hihuheho kirjoitti:
tuon enempää en kerro oman etuni vuoksi että siitä töihin sitten vaan ;)vitu huijari!!!!
- tehis
Nyt kukaa ei sit vuoda tota salista, aatelkaa nyt, helppoo rahaa ;D;D;D
- -Epäpätevä-
Vähän kokeili käyttää järkeä yhden ihmisen viestiin niin kyllä se sieltä helposti hoksaa ;)
- ???____???
nii mihi viestiin??
- Eräs hiano miäs
???____??? kirjoitti:
nii mihi viestiin??
Älkää ny hyvät ihmiset kertoko, teette homman vaa vaikeemmaks ittellenne.
- TyötäSeVaatii
Eräs hiano miäs kirjoitti:
RFCxxx, x- kirjaimet ovat numeroita, ei tarvitse siis yrittää kuin tuhat kertaa, onhan tässä vartti vielä aikaa ;D
- joohhh
Murheellinen joka tarvii 25 e ja et ees kuitenkaa voita.. Miksi sitä royal flush poker clubilla ei oo??????
- thnxm8
TyötäSeVaatii kirjoitti:
RFCxxx, x- kirjaimet ovat numeroita, ei tarvitse siis yrittää kuin tuhat kertaa, onhan tässä vartti vielä aikaa ;D
viimisel minuutil joku kiva hemmo kirjottais sen salasanan tänne? :)
- Szuper
TyötäSeVaatii kirjoitti:
rfc=turnauksen nimi 2=helmikuu ja sit eteenpäi en kerokkaa ;D noi 34 pelaajaa riittäs hyvin :D ja jos ei hoksaa salasanaa,on liian nuori pelaamaan ;D
- Helpporatkaisu
Niinpä niin, minkähän viestin ;) Vähän kun järkeänsä käyttää niin sen löytää
- Iloinen^voittaJa
joohhh kirjoitti:
Murheellinen joka tarvii 25 e ja et ees kuitenkaa voita.. Miksi sitä royal flush poker clubilla ei oo??????
JEE sainnn :D
- gsdög
TyötäSeVaatii kirjoitti:
Sisälllä ollaan. Vähä piti nähä vaivaa mut oli sen väärti...:D
- rfc215
joohhh kirjoitti:
rfc215
- fhsjh
joohhh kirjoitti:
joohhin kaveri.. levitän sitä numeroo yhellä sivulla kaikille niin alkaa luku nousta.. alkaa tympäseekku että anna porukalle sitä salasanaa meiti tietää mutten aijo pelata sitä niin numero on jaossa haha,...
- :D
RFC kirjotetaa isoilla kirjaimilla
- rehtireino
ei kirjoiteta salasana on rfc215
- fsfsjh
rehtireino kirjoitti:
muute mistä löysit sen
- Szuper
rehtireino kirjoitti:
se toimii pienilläkin :)
- RFC:llä pelaava
fsfsjh kirjoitti:
muute mistä löysit sen
Löytyi ihan RFC:n omilta sivuilta 7.2. -uutisesta.
- määäääki
Szuper kirjoitti:
...tollot kun pitää aina kertoa se salasana, etsikööt itse tms....
- Akatora^
Szuper kirjoitti:
Ei näköjää raha kelpaa ku pitää tota salasanaa levitellä :/ noh sama se, paras oon kummiski.
- frer
Akatora^ kirjoitti:
Ei näköjää raha kelpaa ku pitää tota salasanaa levitellä :/ noh sama se, paras oon kummiski.
tämä sama akatora pelaa samalla nikillä pokerihuoneella toivottavasti ET VOITA MITÄÄN!!!
- Akatora^
frer kirjoitti:
tämä sama akatora pelaa samalla nikillä pokerihuoneella toivottavasti ET VOITA MITÄÄN!!!
haha jes!! mulla on fani! hohhohoo
- M
Akatora^ kirjoitti:
haha jes!! mulla on fani! hohhohoo
Tänään sitten ei sitä salasanaa jakoon, ajatelkaa omaa parastanne.
- moisss
M kirjoitti:
Tänään sitten ei sitä salasanaa jakoon, ajatelkaa omaa parastanne.
salasanaa jakoon.... ??? kiitos
- ihavitunJEPA
moisss kirjoitti:
salasanaa jakoon.... ??? kiitos
no se on ihan sama et laittaako sen salasanan täällä ku se tulee rfc sivuille varttii ennen :)
- Zigge
ihavitunJEPA kirjoitti:
no se on ihan sama et laittaako sen salasanan täällä ku se tulee rfc sivuille varttii ennen :)
Onko oikeesti ihmiset niin vitun tyhmiä ettei itse osaa ettiä salasanaa ja miksi vitussa niitä tyhmiä sitte pitäs auttaa ku on mahdollisuus vähemmällä porukalla voittaa ne pikku rahat mitä siel on ees tarjolla.. Eli ELÄKÄÄ VUOTAKO SITÄ SALASANAA TÄNNE!!
- pläää
Zigge kirjoitti:
Onko oikeesti ihmiset niin vitun tyhmiä ettei itse osaa ettiä salasanaa ja miksi vitussa niitä tyhmiä sitte pitäs auttaa ku on mahdollisuus vähemmällä porukalla voittaa ne pikku rahat mitä siel on ees tarjolla.. Eli ELÄKÄÄ VUOTAKO SITÄ SALASANAA TÄNNE!!
ime runkkari munaa
- jason-pertti
pläää kirjoitti:
ime runkkari munaa
antaa se vitun salasana
- zigge
pläää kirjoitti:
ime runkkari munaa
Haha täällä niitä ääliöitä löytyy.. Yli 18 vuotias kyllä löytää sen salasanan...
- Zigge
jason-pertti kirjoitti:
antaa se vitun salasana
2 minuuttia aikaa löytää.. Good luck..
- zigge
miksu1978 kirjoitti:
rfc177
hehe..
- ggggggg
Zigge kirjoitti:
2 minuuttia aikaa löytää.. Good luck..
zigge on huoran penikka joka nussii isäänsä perseeseen..
- roomets
zigge kirjoitti:
hehe..
Pystyykö joku kertoo tän päivän salasanan??
- pelaajaRFC
roomets kirjoitti:
Pystyykö joku kertoo tän päivän salasanan??
rfc 256 tai siitä ylöspäin
- kokeilkaa vaaikka
pelaajaRFC kirjoitti:
rfc 256 tai siitä ylöspäin
tiedän salasanan ja se on yksi näistä :)
rfc:
240
267
290
326
329
145
249
504
333
185
105
292 - KovaKäsi69
Kertokaa nyt joku, ei teitä muutama peluri lisää haittaa:)
- Epätoivonen
KovaKäsi69 kirjoitti:
Kai te nyt voitte muutaman pelaajan siihen avittaa, itse en pysty rekisteröitymään sivustolle jostain syystä, koitettu on viikkoja. Jos joku viittis sen salasanan antaa nii oisin todella kiitollinen. Kiitos!
- jepulisgnsu
KovaKäsi69 kirjoitti:
NO!! ANTAKAA NYT!! EI SE OO NIIN PALJOO TEILTÄ POISS PERKELE!!? JA TIETÄÄKÖ KUKAAN MIKS TONNE RFC EI NYT PÄÄSE REKISTERÖITYY?!?! MITÄS KUMMAA SADANA*****!!
- KovaKäsi70
Epätoivonen kirjoitti:
Kai te nyt voitte muutaman pelaajan siihen avittaa, itse en pysty rekisteröitymään sivustolle jostain syystä, koitettu on viikkoja. Jos joku viittis sen salasanan antaa nii oisin todella kiitollinen. Kiitos!
Jep, täysin samaa mieltä tässä! Jos tuonne sivuille pääsis rekkaa ees niin sitten ois eri juttu, mutta nyt kun sekään ei ole mahdollista niin olis ihan kohtuullista että tänne jakaisitte sen.. :) Täysin samoilla linjoilla kuin "epätoivoinen"!
- ;)
jepulisgnsu kirjoitti:
NO!! ANTAKAA NYT!! EI SE OO NIIN PALJOO TEILTÄ POISS PERKELE!!? JA TIETÄÄKÖ KUKAAN MIKS TONNE RFC EI NYT PÄÄSE REKISTERÖITYY?!?! MITÄS KUMMAA SADANA*****!!
Ei minnekään tarvi rekisteröityä että sen salasanan saa. Eiköhän tänne joku looseri tule vielä ja kerro sen.. toivottavasti ei ;)
rfc269 - Epätoivonen
jepulisgnsu kirjoitti:
Ei tarvii epäasialliseks vetäytyä, vaikka onki raha kyseessä.
Tosiaan, ensinnäkin siitä, että te tähän maksimissaan n. 20 pelaajaa, luultavasti paljon vähemmän, autatte mukaan, on itseasiassa hyötyä, palkintorahojen jako menee pidemmälle, mitä enemmän on pelaajia, sitä suurempi sijoitus saattaa poikia rahaa. Sitäpaitsi freerollistahan tässä on kyse, ja kokemustahan te pelaajat saatte jos siinä on enemmän porukkaa.
Siis, toivoisin, että joku teistä salasanan omaavista ihmisistä jaksaisitte vaivautua ja kirjoittaa sen kuusikirjaimisen salasanan tänne, muiden iloksi. Päivän hyvä työ! Kiitos. - ...
Epätoivonen kirjoitti:
Ei tarvii epäasialliseks vetäytyä, vaikka onki raha kyseessä.
Tosiaan, ensinnäkin siitä, että te tähän maksimissaan n. 20 pelaajaa, luultavasti paljon vähemmän, autatte mukaan, on itseasiassa hyötyä, palkintorahojen jako menee pidemmälle, mitä enemmän on pelaajia, sitä suurempi sijoitus saattaa poikia rahaa. Sitäpaitsi freerollistahan tässä on kyse, ja kokemustahan te pelaajat saatte jos siinä on enemmän porukkaa.
Siis, toivoisin, että joku teistä salasanan omaavista ihmisistä jaksaisitte vaivautua ja kirjoittaa sen kuusikirjaimisen salasanan tänne, muiden iloksi. Päivän hyvä työ! Kiitos...ku kokeilee numerosarjoja 200 ylöspäin :)
- Epätoivonen
... kirjoitti:
..ku kokeilee numerosarjoja 200 ylöspäin :)
Hehheh, ootpa sä nyt tosi hauska.
- pöökkkkk
... kirjoitti:
ei se ainakaan 100-350 ole..
- voittajaJOO
... kirjoitti:
rfc1xx .. 2min aikaa miettii pojat ;) ja tytöt. 94 kertaa kokeilette niin osuu varmaa
- :)
Epätoivonen kirjoitti:
Hehheh, ootpa sä nyt tosi hauska.
Kylläpäs tykkäät epätoivonen raiskata pilkkuja! Joko on yläaste käytynä? Sielä on jo nyt tosi paljon porukkaa. Liikaa :( harmi, minuutti aikaa..
- Epätoivonen
voittajaJOO kirjoitti:
rfc1xx .. 2min aikaa miettii pojat ;) ja tytöt. 94 kertaa kokeilette niin osuu varmaa
Hahaha, oon tosi pahoillani et en millää ois kerenny sanoa, ton "voittajaJOO" vinkin perusteella koitin rfc196 ihan 2 sekkaa enne turnauksen alkua ja iha yllätyin et kerkesin/onnistuin pääsemää tähä mukaa.
Tosiaa kyl on itsekkäitä suomalaiset... - Epätoivonen
Epätoivonen kirjoitti:
Hahaha, oon tosi pahoillani et en millää ois kerenny sanoa, ton "voittajaJOO" vinkin perusteella koitin rfc196 ihan 2 sekkaa enne turnauksen alkua ja iha yllätyin et kerkesin/onnistuin pääsemää tähä mukaa.
Tosiaa kyl on itsekkäitä suomalaiset...Joo ja olkaapa pojat valppaana, Mixam -nimimerkillä dominoin tän turnauksen!
- Epätoivone
Epätoivonen kirjoitti:
Joo ja olkaapa pojat valppaana, Mixam -nimimerkillä dominoin tän turnauksen!
Joo ja da pilkunraiskaaja oot varmasti niin saatanan kova pelaaja et sulla on väliä onko turnauksessa 110 vai 130 pelaajaa, voin laittaa vaikka miljoonan vetoa, että itelläs on ylä-asteen alkupuoli meneillä, äitin nimillä rekisteröidyit sinne p-huoneelle, mee ittees nulikka.
- Epätoivone
Epätoivone kirjoitti:
Joo ja da pilkunraiskaaja oot varmasti niin saatanan kova pelaaja et sulla on väliä onko turnauksessa 110 vai 130 pelaajaa, voin laittaa vaikka miljoonan vetoa, että itelläs on ylä-asteen alkupuoli meneillä, äitin nimillä rekisteröidyit sinne p-huoneelle, mee ittees nulikka.
Niin, ja harmittaako kun kerkesin turnaukseen, sä oot tosin varmaa jo ulkona ku ettehä te alaikäset tästä pelistä ymmärrä hevon helvettiä.
- mo
Epätoivone kirjoitti:
Niin, ja harmittaako kun kerkesin turnaukseen, sä oot tosin varmaa jo ulkona ku ettehä te alaikäset tästä pelistä ymmärrä hevon helvettiä.
tietäiskö joku tän päivän rfc freerollin salasanan???
- -Etsivä-löytää
mo kirjoitti:
tietäiskö joku tän päivän rfc freerollin salasanan???
Ette voi oikeasti olla niin tyhmiä että kyselette täältä niitä salasanoja ???
- rfc
-Etsivä-löytää kirjoitti:
Ette voi oikeasti olla niin tyhmiä että kyselette täältä niitä salasanoja ???
mikäs on tän päivän rfc freerollin salasana???
- Moikku
rfc kirjoitti:
mikäs on tän päivän rfc freerollin salasana???
Kertokaa salis :P
- TÄ
Moikku kirjoitti:
Kertokaa salis :P
mikä o tän päivän salasana
- pliis
TÄ kirjoitti:
mikä o tän päivän salasana
Kertokaa nyt se tän päivän salasana?
- helper
pliis kirjoitti:
Kertokaa nyt se tän päivän salasana?
joo hei, se salasana on: kukaaneiarvaa
- ewgefhtr
helper kirjoitti:
joo hei, se salasana on: kukaaneiarvaa
kamoon salasanaa kehii tän illan turneesee!
- haluis pelata
ewgefhtr kirjoitti:
kamoon salasanaa kehii tän illan turneesee!
kertokaa edes eka numero
- muhahah
haluis pelata kirjoitti:
kertokaa edes eka numero
aa JOOO rfc321
- kokovuodenpukki
muhahah kirjoitti:
aa JOOO rfc321
ja mä oon joulupukki
- jvaljus
muhahah kirjoitti:
aa JOOO rfc321
ku ei voi edes AJOISA SANOA!!!
- CashGamer
jvaljus kirjoitti:
ku ei voi edes AJOISA SANOA!!!
Hei pojjaat toi on jo aika säälittävää pummia jotaa freerolli salasanoja :D
Ilmaseks saatte pelata ihan oikealla rahalla Pokerstrategyn alkupääoman turvin. Saatte sieltä 50$ alkupääoman ja suomalaista pokeri opetusta ja valmennusta. Oon ite ollu jo joku 2 vuotta jäsen ja eipä ole ite tarvin depota missää vaiheessa mitään vaan ilmaisesta alkupääomasta sitä noustiin :) Alkupääoman saadakseen pitää läpäistä helppo visa, koska ne ei halua mitään idareita jäseniksi :D Ihan aloittelijakin kyllä pääsee sen läpi koska voit lukea niitä artikkeleita jo ennen visan läpäisyä. Tossa on linkki jos kerta ilmainen raha ja pokeri kiinnostaa:
http://www.pokerstrategy.com/uS4C47 - Matsku788
CashGamer kirjoitti:
Hei pojjaat toi on jo aika säälittävää pummia jotaa freerolli salasanoja :D
Ilmaseks saatte pelata ihan oikealla rahalla Pokerstrategyn alkupääoman turvin. Saatte sieltä 50$ alkupääoman ja suomalaista pokeri opetusta ja valmennusta. Oon ite ollu jo joku 2 vuotta jäsen ja eipä ole ite tarvin depota missää vaiheessa mitään vaan ilmaisesta alkupääomasta sitä noustiin :) Alkupääoman saadakseen pitää läpäistä helppo visa, koska ne ei halua mitään idareita jäseniksi :D Ihan aloittelijakin kyllä pääsee sen läpi koska voit lukea niitä artikkeleita jo ennen visan läpäisyä. Tossa on linkki jos kerta ilmainen raha ja pokeri kiinnostaa:
http://www.pokerstrategy.com/uS4C47http://www.starpokerbonus.com/
Tuolta löydät linkkejä monille sivustoille, jotka tarjoavat kunnon freerolleja. - jos viittii
Matsku788 kirjoitti:
http://www.starpokerbonus.com/
Tuolta löydät linkkejä monille sivustoille, jotka tarjoavat kunnon freerolleja.tämän päivän turnee salasana kiitos :)
- MaybeFlushTA
jos viittii kirjoitti:
tämän päivän turnee salasana kiitos :)
salasanaa???
- 87+089å
MaybeFlushTA kirjoitti:
salasanaa???
tehkää vähän töitä sen salasanan eteen sen saa helposti netistä ku käyttää vähä päätään ja selailee. en nää mitään syytä miks joku kertois sen täällä-
vitun nuijat - tippatappaa
87+089å kirjoitti:
tehkää vähän töitä sen salasanan eteen sen saa helposti netistä ku käyttää vähä päätään ja selailee. en nää mitään syytä miks joku kertois sen täällä-
vitun nuijatgooglellako löydät salasanat,kun ei oo infoo missään,tai sit en osaa hakea...
- 5706+8+
tippatappaa kirjoitti:
googlellako löydät salasanat,kun ei oo infoo missään,tai sit en osaa hakea...
kyllä googlella löysin.
- etkuitenkaausko;)
5706+8+ kirjoitti:
kyllä googlella löysin.
sen verran sanon,että 4 numeroa :D ja 1 sivusto,mistä sen saa joka ikinen kerta :D
- asdasdasdasdasdddd
etkuitenkaausko;) kirjoitti:
sen verran sanon,että 4 numeroa :D ja 1 sivusto,mistä sen saa joka ikinen kerta :D
niiiimpä tieteneki
seuloin äske perinteisesti rfc100-500
ja kappas jos ei löytyny ku 4numeroa xD
oliki liia helppo arvaa ennen! - killabee1123
asdasdasdasdasdddd kirjoitti:
niiiimpä tieteneki
oliki liia helppo arvaa ennen!mikähän on kun royal flush sivu ei toimi?? en pääse sisään kirjautumaan niin en saa salasanaa!!
- jeoe
asdasdasdasdasdddd kirjoitti:
niiiimpä tieteneki
oliki liia helppo arvaa ennen!rfc9841
- Thanks3434
jeoe kirjoitti:
rfc9841
Kiitokset salasanasta =). Jatkossaki vaan tänne kiitos.
- 687879+56
jeoe kirjoitti:
rfc9841
miks vitussa sä kerroit sen
- missu777
687879+56 kirjoitti:
miks vitussa sä kerroit sen
can someone tell me wenn and where the pass on 04.04.2010 wil be posted pleas?regards
- tonttutoni
missu777 kirjoitti:
can someone tell me wenn and where the pass on 04.04.2010 wil be posted pleas?regards
miksi ei royal flush clubin sivu toimi enää ollenkaan?? sieltä olen saanut sen salasanan mutta nyt en saa nii jos joku tietää sen salasanan niin voiko joku sen kertoa??
- ?!?!
tonttutoni kirjoitti:
miksi ei royal flush clubin sivu toimi enää ollenkaan?? sieltä olen saanut sen salasanan mutta nyt en saa nii jos joku tietää sen salasanan niin voiko joku sen kertoa??
ei näy passua ei! 0 rekannu.. hmm outoo.. MITÄ VITTUA TÄLLÄ TAPAHTUU?!!
- HAHAHAHAHHA
?!?! kirjoitti:
ei näy passua ei! 0 rekannu.. hmm outoo.. MITÄ VITTUA TÄLLÄ TAPAHTUU?!!
Salasana 4.4 on rfc7463 turnaus kyl alkojo mut siinä kuiteski halukkaille:)
- jepejee
HAHAHAHAHHA kirjoitti:
Salasana 4.4 on rfc7463 turnaus kyl alkojo mut siinä kuiteski halukkaille:)
mikäs mahtaa olla salasana tämän päivän frolliin?
- lol1453415
jepejee kirjoitti:
mikäs mahtaa olla salasana tämän päivän frolliin?
Ei näy RFCn sivuillakaan kertokaa jos tiedätte, kiitos!
- jooyigig
lol1453415 kirjoitti:
Ei näy RFCn sivuillakaan kertokaa jos tiedätte, kiitos!
salasanaa, 0 rekannu?
- paska.....
jooyigig kirjoitti:
salasanaa, 0 rekannu?
On menny konkkaan royal flush club, sen takia ei salasanaa ollut sivuilla, pokerihuone ei suostu enää sponssaa peeaa firmoja!
- Pokeri92
paska..... kirjoitti:
On menny konkkaan royal flush club, sen takia ei salasanaa ollut sivuilla, pokerihuone ei suostu enää sponssaa peeaa firmoja!
Tietääkö kukaan salasanaa tän päivän frolliin? 37 jo rekannu et jossaki se salasana lymyää =)
- EI EIE IE IE EI EI
Pokeri92 kirjoitti:
Tietääkö kukaan salasanaa tän päivän frolliin? 37 jo rekannu et jossaki se salasana lymyää =)
ÄLKÄÄ KUKAAN OLKO VAAN NIIN TYHMÄ ETTÄ KERTOISITTE SEN SALASANAN TÄÄLLÄ JUMALAITU YLIMÄÄRÄSIÄ PELAAJIA JA POTTI SAMA ÄLKÄÄ VITTU KERTOKO SIITÄ ON VAAN HAITTAA EIKÄ MITÄÄN HYÖTYÄ.
EI EI EIE EI EIE EI EIE EIE EI EIE EI EI EI. - äräfceeklup
Pokeri92 kirjoitti:
Niinno, Jotkuthan saa sen suoraan sähköpostiinsa ;p
Ja en kyllä ite ainakaan lähtis sitä salasanaa jakelemaan kenellekkään, koska tässähän se leviäis, sitten samalla tulee niitä ylimääräsiä, ja voiton mahdollisuudet pienenee : P
Ja vaikka sinne tulisikin vaan niitä "paskoja" pelaajia, niin kyllähän niilläkin aina se säkä voi käydä. Mutta toivotan toki onnea salasanan saamiselle : p - Tietäjä!!!!!1
äräfceeklup kirjoitti:
Niinno, Jotkuthan saa sen suoraan sähköpostiinsa ;p
Ja en kyllä ite ainakaan lähtis sitä salasanaa jakelemaan kenellekkään, koska tässähän se leviäis, sitten samalla tulee niitä ylimääräsiä, ja voiton mahdollisuudet pienenee : P
Ja vaikka sinne tulisikin vaan niitä "paskoja" pelaajia, niin kyllähän niilläkin aina se säkä voi käydä. Mutta toivotan toki onnea salasanan saamiselle : pMyyn salasanan 10eurolla! Kuka haluaa?
- Pelle57
Tietäjä!!!!!1 kirjoitti:
Myyn salasanan 10eurolla! Kuka haluaa?
Herää ny. Ei tääl kukaa tyhmä oo!
- tietäjä!!!!!
Pelle57 kirjoitti:
Herää ny. Ei tääl kukaa tyhmä oo!
En kai niin tyhtä ole että anna sen ilmaiseksi.. Kivempi pelailla kun ei ole kaikenlaisii amatöörejä joukossa!!
- GLHF
tietäjä!!!!! kirjoitti:
En kai niin tyhtä ole että anna sen ilmaiseksi.. Kivempi pelailla kun ei ole kaikenlaisii amatöörejä joukossa!!
Paras mies voittakoon ; )
- Elmeriii
GLHF kirjoitti:
Paras mies voittakoon ; )
Hei, mikä salasana tälle päivälle on? Olen kyllä rfc jäsen, mutta ei jaksa klaaraa tuota uutiskirjettä noista lukuisista maileista, kun en muista millä olen rekannut.
- asdasdasd1111
Elmeriii kirjoitti:
Hei, mikä salasana tälle päivälle on? Olen kyllä rfc jäsen, mutta ei jaksa klaaraa tuota uutiskirjettä noista lukuisista maileista, kun en muista millä olen rekannut.
taitaa taas rfc freeroll vaihta päivää ku salasanaa ei tule.
- tietopaska
asdasdasd1111 kirjoitti:
taitaa taas rfc freeroll vaihta päivää ku salasanaa ei tule.
tulee se, ehka 5-4min ennen alkua
- kävisamalaitti
tietopaska kirjoitti:
tulee se, ehka 5-4min ennen alkua
samanlaitti kävi viime viikon sunnuntainki... :s
- vitunjepapaska
kävisamalaitti kirjoitti:
samanlaitti kävi viime viikon sunnuntainki... :s
voi vitun hienoo
- .--.-.
vitunjepapaska kirjoitti:
voi vitun hienoo
ote lipsuu
- Rammstein2131413
Salasana tiistaina kahdelta. VTUT SIELLÄ MITTÄÄ SALASANNAA NÄKKYY!
silti jo yhrellätoesta on jo salasana? oisko arvannu oikein? Annan puolet voitoista jos kerrotte salasanan.- jk
joku nyt kertoo sen passun
- myyyö
jk kirjoitti:
joku nyt kertoo sen passun
Mitenköhä tota salasanaa ei nyt saa enää sähköpostiin, viimiset pari viikkoa menny ilman salasanaa jo. Pitäisköhän ottaa yhteyttä pää majaan?
Niillä varmaa siellä sen verra kiirettä, että voisko joku heittää sen salasanan tänne ni pääsis pitkästä aikaa pelailemaan?:) - vitunhomot1
myyyö kirjoitti:
Mitenköhä tota salasanaa ei nyt saa enää sähköpostiin, viimiset pari viikkoa menny ilman salasanaa jo. Pitäisköhän ottaa yhteyttä pää majaan?
Niillä varmaa siellä sen verra kiirettä, että voisko joku heittää sen salasanan tänne ni pääsis pitkästä aikaa pelailemaan?:)HAISTAKAA HOMOT VITTU!
PASSUU EN TODELLAKAAN TEILLE HINTTAREILLE ANNA VAIKKA TIEDÄNKIN! - P0k3rf4c3e_
vitunhomot1 kirjoitti:
HAISTAKAA HOMOT VITTU!
PASSUU EN TODELLAKAAN TEILLE HINTTAREILLE ANNA VAIKKA TIEDÄNKIN!hah, onpas siinä kova jätkä.. ja parempi vaan ette annakkaan, taidat olla sen verta paska pelaajaki, että sulle paremmat mahdollisuudet voittaa mitä vähemmän porukkaa pelaa.. hah.. paskahousu
- vitunhomot1
P0k3rf4c3e_ kirjoitti:
hah, onpas siinä kova jätkä.. ja parempi vaan ette annakkaan, taidat olla sen verta paska pelaajaki, että sulle paremmat mahdollisuudet voittaa mitä vähemmän porukkaa pelaa.. hah.. paskahousu
en haluu tollasii läskejä paskahousuja sinne puskemaan all in, kun ette osaa pelata!
- zidane116
vitunhomot1 kirjoitti:
en haluu tollasii läskejä paskahousuja sinne puskemaan all in, kun ette osaa pelata!
vittu mikä itsekäs paskiainen
- zarkki
zidane116 kirjoitti:
vittu mikä itsekäs paskiainen
Noh, saitteko sitä passua
- vitunhomot1
vitunhomot1 kirjoitti:
tässä teille runkkarit passu rfc15769
OHO! turnaus tais alkaa jo.. hahahah
menkää vaikka runkkaamaan nyt, kun ette turnaustakaan pysty pelaamaan ;) HAHHAHA
sorry my bad - hujjji
vitunhomot1 kirjoitti:
tässä teille runkkarit passu rfc15769
OHO! turnaus tais alkaa jo.. hahahah
menkää vaikka runkkaamaan nyt, kun ette turnaustakaan pysty pelaamaan ;) HAHHAHA
sorry my badok
- Pokeriplayerisaf
MIKÄS ON TÄN PÄIVÄSEEN FREEROLLIIN SALASANA?
(02.05.2010 18:00)- jokerit-67
Myyn sen eurolla! Ostatko? Rahat mun pokerihuone tilille:)
- paavo007
jokerit-67 kirjoitti:
Myyn sen eurolla! Ostatko? Rahat mun pokerihuone tilille:)
oisko kellään salasanaa tämänpäivän turnaukseen klo 18?
kiitos jo etukäteen. - mj
paavo007 kirjoitti:
oisko kellään salasanaa tämänpäivän turnaukseen klo 18?
kiitos jo etukäteen.aika paska turnaus oli tänää
- je
mj kirjoitti:
aika paska turnaus oli tänää
mikäs tämän päivän salis ois kiva tietää
- sdffg
je kirjoitti:
mikäs tämän päivän salis ois kiva tietää
ei taaska tulos varmaan salasanaa -_-
- daffdsafas
sdffg kirjoitti:
ei taaska tulos varmaan salasanaa -_-
Tän päivän salasanaa tiedossa
- herra pohja
daffdsafas kirjoitti:
Tän päivän salasanaa tiedossa
passuja ei taida saada enää Royal Flush Clubista. Jos olisi enemmän pohjatietoa voisi tehdä aproksimaatiofunkkarin ja laskea miten luvut on muodostettu vai onko ihan hatusta vedetty. ainakin nuo kaksi annettua näyttäisivät olevan kahden alkuluvun tuloja :P 17x439 ja 13x757
- Poker$tar
herra pohja kirjoitti:
passuja ei taida saada enää Royal Flush Clubista. Jos olisi enemmän pohjatietoa voisi tehdä aproksimaatiofunkkarin ja laskea miten luvut on muodostettu vai onko ihan hatusta vedetty. ainakin nuo kaksi annettua näyttäisivät olevan kahden alkuluvun tuloja :P 17x439 ja 13x757
Mikäs on passu toho tänpäiväsee RFC Freerolliin?
-Kiitos - ådzpjh
Poker$tar kirjoitti:
Mikäs on passu toho tänpäiväsee RFC Freerolliin?
-KiitosMikäs se salasana tänään on??
- Pokkerrr
ådzpjh kirjoitti:
Mikäs se salasana tänään on??
etsikää ite salasananne
- 12094839
Pokkerrr kirjoitti:
etsikää ite salasananne
mikäs on tämän päivän salasana
- adsasd
12094839 kirjoitti:
mikäs on tämän päivän salasana
tälle päivälle salista?
- Jooo oo
adsasd kirjoitti:
tälle päivälle salista?
Joo salasana olis iha jees!!
- :)
Jooo oo kirjoitti:
Joo salasana olis iha jees!!
Olisiko tälle päivälle 18.7 salasanaa tiedossa
- xxxasdasd
:) kirjoitti:
Olisiko tälle päivälle 18.7 salasanaa tiedossa
Mikä on salasana 8.8 RFC turnaukseen?
- juu55
xxxasdasd kirjoitti:
Mikä on salasana 8.8 RFC turnaukseen?
ois kiva saada
- asdsadsdadsasda
juu55 kirjoitti:
ois kiva saada
salasanaa kehii hei
- ramboy
asdsadsdadsasda kirjoitti:
salasanaa kehii hei
5.9.2010 salasana on rfc7382 salasana löytyy pokeriturnaukset.com tuntia ennen turnauksen alkua kohdasta pokeriuutiset sivun oikeasta ala laidasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067