Hinta

Houre

Pitkäkarvaisen collien noin hinta?

9

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Uskoisin sen olevan 750-950 ...joskus nähnyt 650 e pentueen .

      Kannattaa katsoa mitä hintaan "sisältyy" joillakin sisältyy 200 e arvoinen lonkkakuva ja silmän peilaus vanhempana. Toiset kasvattajat antavat täydellisen lonkkatakuun jne .

    • mistä maksat

      Meidän maksoi 850 e . Ota selvää myös suvussa piilevistä vioista ja sairauksista (muualta kuin kasvattajalta).
      Ostaisin nyt jo viisastuneena uuden pennun kasvattajalta joka panostaa ensisijaisesti terveyteen sekä luonteeseen. Arvostan kasvattajaa joka on myös
      avoin ,rehellinen ja uskaltaa kertoa mahdollisista tulevista vioista (pystykorvat ,purenta virheet ,lonkat yms. ) . On kasvattajia jotka vaan "vähättelevät"
      sairauksia ja leuhkivat ainoastaan näyttelymeriiteistä (mitkä ei periydy).
      Ole myös kriittinen pennun kasvualustan (pentuhuone tai likainen lattia mikä lie ) ja pentujen ruosta.Näillä kaikilla on oma merkityksensä pennun hyvän elämän lähtökohtana . Älä "lankea" ostoon jos jokin sinua hiemankin kasvattajan olosuhteissa epäilyttää !
      Pentuja on myytävänä kyllä riittämiin ja sinun omasi varmasti löytyy jos collieen päädyt .
      Onnea hyvään pentuostoon :-)

      • Haluatkos

        harrastus-koiran vai "kotikoiran", kun oikea koira saa oikean omistajan ovat molemmat onnellisempia, kerro siis suoraan ja rehellisesti paljonko aiot koiran kanssa harrastaa.

        Koiran hintahan on vain pieni osa siitä mitä koiraharrastus tulee maksamaan.


      • LeeviL.
        Haluatkos kirjoitti:

        harrastus-koiran vai "kotikoiran", kun oikea koira saa oikean omistajan ovat molemmat onnellisempia, kerro siis suoraan ja rehellisesti paljonko aiot koiran kanssa harrastaa.

        Koiran hintahan on vain pieni osa siitä mitä koiraharrastus tulee maksamaan.

        Hei,

        Hinta riippuu täysin, minkälaisen koiran otat/mistä otat koiran/, kyllä normaalikoiran saat ehkä tonnilla.

        Kun vertaan muihin harrastuksiin, vie koiraharrastus rahassa mitattuna vähiten versus moneen urheilulajiin. Mielestäni, sitä ei edes mitätä rahassa..mutta saataa jollekin ihmiselle olla jonkinlainen mittari.

        Hinnalla on myös eroa, jos otat aikuisen Collien/sijoitukseen koiran, eli esim. että kasvattaja omistaa, mutta koiraa asuu perheessäsi (toiset tykkää siitä ja toiset eivät), tuontikoirat tulee paljon kalliimmaksi rentorahtien jne. takia.

        Eläinsuojeluyhdistyksiltä saa myös koiria parilla sadalla, sitä en tiedä, onko siellä Collieita vaiko ei...


    • Hiiva55

      Yleensä se on siinä 750-950 välillä. Meillä se maksoi muistaakseni 750.

    • Milka78

      Meillä colliet on maksaneet 500-950e välillä. Kaikki ihan paperillisia koiria. Nyt varmaankin halvimmillaan pennun saa 650e.
      Ensimmäistä koiraa hankkiessani en osannut paljoa vaatia, tietämyksen myötä nousi vaatimukset ja hinta.
      Kaikki terveys ja kasvamis olosuhteet on tietenkin ensisijaisia, mutta itse arvostan myös paljon sitä, että pennun kasvattaja on kiinnostunut kasvatistaan myös sen jälkeen kun auton valot on pihasta kadonneet, ja aina on voinut neuvoja kysellä.

      • Merita M.

        Myynnissä 600€ lyhytkarvaisen collien triccipentu. Narttu sukupuoleltaan.
        Pentu on tänään 8-viikkoinen ja siis luovutuksessa. Pentu on sirutettu, madotettu ja tarkastettu. Ej-rekisteriin menee kun on vahinkopentue kyseessä. Molemmat vanhemmat Cinnaberry'sin kasvatteja.
        Jos kiinnostaa, niin lisätietoa saa numerosta;

        Merita M.
        040-5611995
        [email protected]


      • ''''''''''''''''''''
        Merita M. kirjoitti:

        Myynnissä 600€ lyhytkarvaisen collien triccipentu. Narttu sukupuoleltaan.
        Pentu on tänään 8-viikkoinen ja siis luovutuksessa. Pentu on sirutettu, madotettu ja tarkastettu. Ej-rekisteriin menee kun on vahinkopentue kyseessä. Molemmat vanhemmat Cinnaberry'sin kasvatteja.
        Jos kiinnostaa, niin lisätietoa saa numerosta;

        Merita M.
        040-5611995
        [email protected]

        tarkoittaa Ej-rekisteri?


      • täytettävä, että
        '''''''''''''''''''' kirjoitti:

        tarkoittaa Ej-rekisteri?

        pentue saadaan rekisteröityä. Syitä, miksi vahinkopentueita tulee on yhtä monta kuin niiden "tekijää", kysyisin juurta jaksain miksi näin on päässyt käymään, jos ostaisin itse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe