Voi nääs, kun olen taas jäänyt koukkuun ja tällä kertaa Stephen Kingin jättiläiseen, Musta torni-sarjaan. Varoituksen sanana, että älkää antako ensimmäisen osan hämätä. Se on aika hidastempoinen ja miltei pelästytti minut pois luotaan, mutta kannatti pinnistää ja lainata jatko-osatkin. Saas nähdä saako J. J. Abrams tehtyä teoksista koskaan elokuvaa. Minusta se tuntuu ainakin aivan hullulta ajatukselta. Mutta vielä on kaksi kirjaa lukematta. Ei siis juonipaljastuksia kiitos! :)
Musta torni-vuodatus
2
424
Vastaukset
- räätö
Voin mä kai itsestänikin sanoa, että olen fani. En jaksanut odottaa viimeisen suomennosta, vaan luin sen englanniksi. Ainut asia, joka sarjassa ärsyttää on se, että tarinan osat ovat niin epätasaisia, jotkut jutut jopa huonoja.
Mä olen kans aina pelännyt, että joku Hollywood-pelle tekee tarinasta leffan tai tv-sarjan. Ei ikipäivänä tule onnistumaan! Rolandiksikin valittaisiin varmaan joku kolmekymppinen siloposki, huh!
Sitten, kun saat loput kirjat luettua, voisit lukea seuraavaksi Talismaanin ja Pimeyden talon. Ne liippaavat läheltä Mustaa tornia, vaikka ovat ihan omia tarinoitaan. King kirjoitti nuo kirjat yhdessä Peter Straubin kanssa.- Detta
Mustat tornin on vieläkin kesken. Nelososan teinirakkaus oli mulle vielä pahempaa kuin sarjan eka kirja :) Mut oon ihastunut Rolandin hahmoon, joten pakko on vain jatkaa..
Rolandiks nyt ei kävis kuin Clint Eastwood tai Kevin Costner(Tanssii susien kanssa-lookki).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281