Pavi

Anjuzka

Pakko taas udella, kun tulin uteliaaksi. Mitäs sinä siellä Inglesissä yleensä teet, siis päivisin? Onko sulla siellä jotain suomalaisia ystäviä joiden kanssa kulutat aikaa? Tai mitä tekemistä siellä on moneksi kuukaudeksi? Itselläni, kun tulee siellä aika pitkäksi jo parin viikon loman jälkeen ;D

100

2580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pavi

      kyhän täällä aikakuluu,aamulla 7 nurkilla ylös
      aamupuuro,sit katton netin,ja aamu uinille,
      vähän aurinkoo,lueskelen sit onki jo päivä kaffin aika,
      pieni kävely,ruuanlaitto,siesta,illalla kylille,
      joka vuos on tullu lisää tuttuja,poristaan,
      tanssitaan,
      muistan kun olin pariviikko nii jo toisella tuli
      koti ikävä,se riippu miten asenoituu.
      täälä tää "nuoruus kuluu"

      • Anjuzka

        ehkä minäkin sitten joskus...

        Sitä ennen suunnitellaan jo seuraavaa lomaa ensi syksylle. Ehkä pitäisi repäistä ja olla jopa 3 viikkoa!


      • 13+14
        Anjuzka kirjoitti:

        ehkä minäkin sitten joskus...

        Sitä ennen suunnitellaan jo seuraavaa lomaa ensi syksylle. Ehkä pitäisi repäistä ja olla jopa 3 viikkoa!

        joku vielä uskoo noita tarinoita.


      • Perdone
        13+14 kirjoitti:

        joku vielä uskoo noita tarinoita.

        MÄTTÄÄ? Olen ollut sen verran monasti Kanarian saarilla, ja lähinnä Inglesissä, että Pavin jutuissa ei ole mitään ihmeellistä. Sitä vastoin sinun on! Onhan hän tietty erityinen persoona ilmaistessaan näkemyksensä. Milloin minä pääsen Kanarialle? Kahden ja puolen viikon päästä 3 viikkoa. Se on ehdottomasti liian vähän. Mutta sittenpä on ainakin sen aikaa parempaa lämpötilaa kuin nyt juuri: 21 miinusmerkkisenä! Voi olla että lämpö jatkuu helmikuussa hiukan korkeampana lukemana jossain vielä etempänä kuukauden-kaksi. Jos ei tauti tai muu ylipääsemätön este tule. Käytin muuten aikaa rahansäästöön monena päivänä muutaman tunnin etsiessäni edullisia lentoja, lentokentältä toiselle siirtoja, hotelleja ja kaikenlaista palvelua. On senverran tuoretta tämä netistä majoituksen ottaminen, että viime talvena tein sen vasta ensimmäisen kerran. Lentoja olen ostellut jo sitä ennen. Ja siitä vielä taaksepäin aikaa selaten ne matkatoimistojen soittelumatkat. Olisipa ollut tämä nettiapu tuolloin, 70,80 ja 90-luvuilla! Mutta ei ne paljon pelkät lennot maksaneet silloinkaan Kanarialle, noin tuhannen markan tietämissä yleensä. Joko riittää tähän kategoriaan?


      • Mentira
        13+14 kirjoitti:

        joku vielä uskoo noita tarinoita.

        että meillä on täällä erilaisia persoonia jotka kirjoittavat nimimerkillä, eikä huutele puskista! Hienoa että pavi on olemassa, sillä hänen viestinsä todella piristävät päivää. Muuten, miksei Kustaa3 enää käy Plazalla?
        Olisi hienoa jos joku uskoisi minunkin tarinoihini..


      • pavi
        Mentira kirjoitti:

        että meillä on täällä erilaisia persoonia jotka kirjoittavat nimimerkillä, eikä huutele puskista! Hienoa että pavi on olemassa, sillä hänen viestinsä todella piristävät päivää. Muuten, miksei Kustaa3 enää käy Plazalla?
        Olisi hienoa jos joku uskoisi minunkin tarinoihini..

        kyl tääl Inglesissä oon hengissä ja ruumiin voimissa,
        mut ko on ollut muita kiireitä,kyl mä tuun Plazalle.
        Mun mielestä tää palsta on siiteytynyt paljon,
        Kirjuutellaan vaik joittenkin kiusaks,
        ja yritetään pysyä aisoissa,,,,,,,

        terv, 23.7 94% oili ilman kosteus
        aamulla satoi vettä ja lisää on
        luvassa,mun "kinkku" ilmapuntarin mukaan,
        mut nyt paistaa aurinko


      • Mentira
        pavi kirjoitti:

        kyl tääl Inglesissä oon hengissä ja ruumiin voimissa,
        mut ko on ollut muita kiireitä,kyl mä tuun Plazalle.
        Mun mielestä tää palsta on siiteytynyt paljon,
        Kirjuutellaan vaik joittenkin kiusaks,
        ja yritetään pysyä aisoissa,,,,,,,

        terv, 23.7 94% oili ilman kosteus
        aamulla satoi vettä ja lisää on
        luvassa,mun "kinkku" ilmapuntarin mukaan,
        mut nyt paistaa aurinko

        kyllähän minä sinut täältäkin löydän :))
        Se on sitten Gran Canarialla melkein saman verran plusasteita kuin täällä meillä pakkasta! Tänään saatiin jopa vähän lisää lunta, vaikka ilman sitäkin kyllä pärjäisin ihan hyvin! No okei, kyllä se Jouluna on ihan kiva että maa on valkoisena.. mutta vain Jouluna!

        Jesh, kyllähän myö kirjuutellaan.. vaikka tiedä siitä että pysytäänkö aisoissa ;))

        Kaikkea hyvää sinne etelän auringon alle!!


      • Anonyymi
        Mentira kirjoitti:

        kyllähän minä sinut täältäkin löydän :))
        Se on sitten Gran Canarialla melkein saman verran plusasteita kuin täällä meillä pakkasta! Tänään saatiin jopa vähän lisää lunta, vaikka ilman sitäkin kyllä pärjäisin ihan hyvin! No okei, kyllä se Jouluna on ihan kiva että maa on valkoisena.. mutta vain Jouluna!

        Jesh, kyllähän myö kirjuutellaan.. vaikka tiedä siitä että pysytäänkö aisoissa ;))

        Kaikkea hyvää sinne etelän auringon alle!!

        Kiitos paljon, samoin sinnepäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon, samoin sinnepäin.

        ...


    • Anonyymi

      Kyllä sitä tekijälle tekemistä löytyy!

      • Anonyymi

        Löytyy toki ja voihan sitä vaan leppäilläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy toki ja voihan sitä vaan leppäilläkin.

        Ei kannata. Homoilu on hauskempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata. Homoilu on hauskempaa.

        Oot ihan mahoton.


    • Anonyymi

      Pavi lienee jo rajan toisella puolella. Miten don luis, basura tai blues brother? Ei täällä palstalla ainakaan ole näkynyt aikoihin.

    • Anonyymi

      Mihin Antigue ja Eläkepappa on siirtyneet kirjoittamaan?

      • Anonyymi

        Eikö nuo päivittäin täällä kirjoittele lentämisesta omilla suihkukoneilla kanarialle ja miljoonien tuloistaan. Olihan Antigue Mauno Koiviston kaveri ja oli hoitamassa hänen kissojaankin. Ainakin omien sanojensa mukaan. Rahamiehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö nuo päivittäin täällä kirjoittele lentämisesta omilla suihkukoneilla kanarialle ja miljoonien tuloistaan. Olihan Antigue Mauno Koiviston kaveri ja oli hoitamassa hänen kissojaankin. Ainakin omien sanojensa mukaan. Rahamiehiä.

        Olet väärässä. Antigue kertoi Annan sivuilla olleensa hoitamassa Assi Koiviston kissoja kun Mauno Koivisto oli häntä pyytänyt tähän tehtävään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä. Antigue kertoi Annan sivuilla olleensa hoitamassa Assi Koiviston kissoja kun Mauno Koivisto oli häntä pyytänyt tähän tehtävään.

        Aika samanlaiselta utopialta kuulostaa. Lennelkööt omilla suihkukoneillaan sun muuta. Ei he harhaiset unelmat minulta ole pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika samanlaiselta utopialta kuulostaa. Lennelkööt omilla suihkukoneillaan sun muuta. Ei he harhaiset unelmat minulta ole pois.

        Ai se on Antigue kun lentelee omilla koneillaan kanarialle. Olisihan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on Antigue kun lentelee omilla koneillaan kanarialle. Olisihan se pitänyt arvata.

        Ihan mahotonta menoa taas antiikilta ihan mahotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mahotonta menoa taas antiikilta ihan mahotonta.

        jaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mahotonta menoa taas antiikilta ihan mahotonta.

        On mahotonta. Ihan mahotonta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mahotonta. Ihan mahotonta on.

        On tosiaan ollut mahotonta. Kuinka voi näin mahotonta olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tosiaan ollut mahotonta. Kuinka voi näin mahotonta olla.

        Voi tokkiisa et on mahotonta.


      • Anonyymi

        Törkeää valehtelua kuolleesta ihmisestä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkeää valehtelua kuolleesta ihmisestä!!!

        Ei Kerttusetä ole kuollut. Vai onko😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Kerttusetä ole kuollut. Vai onko😭

        Toivottavasti on!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tokkiisa et on mahotonta.

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti on!!!

        ,,,


    • Anonyymi

      Ihan mahotonta.

      • Anonyymi

        Uskomatonta, mutta totta: Helsinki Pavi onkin Vantaalla. Hän tosin avautuu vasta huhtikuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomatonta, mutta totta: Helsinki Pavi onkin Vantaalla. Hän tosin avautuu vasta huhtikuussa.

        En ole käynyt siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole käynyt siellä.

        En miekää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En miekää

        ...


    • Anonyymi

      Missähän hotlassa se pavi asui siellä inglesissä kun majaili aikoinaan siellä granilla.

      • Anonyymi

        Antiikkiko näitä vanhoja ketjuja nostelee koko ajan. Kun hänestä ei ole asia kirjoittajaksi tai sisällön tuottajaksi hän häiriköi meitä palstan aktiiveja koko ajan.


      • Anonyymi

        Mistä tässä nyt olikaan kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tässä nyt olikaan kysymys.

        Ihan palstan normaalia. Asia kirjoittaja ja sisällön tuottaja ilahduttaa meitä lukijoita tuotoksillaan. Erityistä lahjakkuutta hän osoittanut kommunikaatiossa itsensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan palstan normaalia. Asia kirjoittaja ja sisällön tuottaja ilahduttaa meitä lukijoita tuotoksillaan. Erityistä lahjakkuutta hän osoittanut kommunikaatiossa itsensä kanssa.

        No olishan se pitänyt arvata. Ihan mahotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olishan se pitänyt arvata. Ihan mahotonta.

        Alkaa olla ihan mahotonta menoa tuas..alkaa olla.


      • Anonyymi

        Mutkakadun varrella Europessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutkakadun varrella Europessa.

        Joo. Pavi asusteli viimeiset kaudet siellä ja kuolikin kanarialla. Ainakin Juncosissa myös asui. RIP. Pavi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Pavi asusteli viimeiset kaudet siellä ja kuolikin kanarialla. Ainakin Juncosissa myös asui. RIP. Pavi .

        Kuuluiko se Inglesin suomiyhteisön homoseksuaalien aateliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluiko se Inglesin suomiyhteisön homoseksuaalien aateliin.

        Pavi oli hieno herrasmies, sinä taas ilkeä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pavi oli hieno herrasmies, sinä taas ilkeä ihminen.

        Homo seksuaalisuus ei tee kenestäkään ilkeää. Se on onni ja auvo josta Parisin pääsi joskus nauttimaan. Kokeile et pety


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo seksuaalisuus ei tee kenestäkään ilkeää. Se on onni ja auvo josta Parisin pääsi joskus nauttimaan. Kokeile et pety

        Kuka on Parisin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Parisin ?

        Pavin tyttönimi on paris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo seksuaalisuus ei tee kenestäkään ilkeää. Se on onni ja auvo josta Parisin pääsi joskus nauttimaan. Kokeile et pety

        Homoseksuaalisuus on yhdyssana.

        Pavi ei kuulunut porukkaanne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tässä nyt olikaan kysymys.

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...

        Etkä sinäkään tiedä 😂


    • Anonyymi

      ainahan sitä tekemistä on...

      • Anonyymi

        Poikien kesken on kivempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikien kesken on kivempaa

        Heinäkuussa pidämme jälleen lustia Pavissa poikain kaa.
        Omat liukkarit mukhaan.


    • Anonyymi

      Onko Pavista kuulunut mitään?

      • Anonyymi

        Ei vuoden 2011 jälkeen kun tuhkat siroteltiin itämereen.


    • Anonyymi

      Olisko palstalla kiinnostusta alkaa lukemaan meidän asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien eli minun ja antiikin ravintola arvosteluita esim. Kupari pannu baarista, Pepe Chiringosta ja vaikkapa Sultanista?

      T: Eläke pappa ORG

      • Anonyymi

        No mikä ettei. Ravintola-arvostelut on aina mukavaa luettavaa ja kuuluvat olennaisesti keskustelupalstalle. Muistakaa laittaa myös hinnat arvosteluihin näkyville ja verratkaa hintoja muihin vastaavan tasoisiin ravintoloihin ja pannun kohdalla muihin vastaaviin baareihin.


    • Anonyymi

      Olette hieman myöhässä pannun kohdalle. Pannun paikalla on ollut kiinalainen ravintola jo parin vuoden ajan.
      Asiasta uutitoitiin tällä palstalla silloin kun pannu lopetti ja pannun paikalle avasi Slow Boat ravintolansa.
      Kyseisestä ravintolasta oli aikoinaan myös arvostelut siellä käyneiden asiakkaiden toimesta hintoineeen.

      • Anonyymi

        Muistankin lukeneeni ne uutisoinnit. Uusi omistaja heitti pannun baarijakkarat ulos ja rakensi sinne putkibaariin keittiön ostettuaan viereisen kaupan toimitilat.
        Mukava paikka kuulemma se kiinalainen.


    • Anonyymi

      Kyllähän mikä tahansa ravintola suomalaiset ravintolat ja baarit päihittää.
      Suosittelen suosimaan paikallisten omistamia ravintoloita. Ei suomalaisille kannata rahojaan antaa. Tekevät töitä puolet vuodesta ja lomailevat toisen puolen asiakkaiden rahoilla. Paikallisten ravintolat on avoinna ympäri vuoden.

      • Anonyymi

        Totta. Näin on. Mitäpä sitä laiskottelijoille rahojaan antamaan.
        Itse suosin paikallisten omistamia pihvi ravintoloita kuten Pepe Chiringoa ja Sultania.
        Jää ainakin rahani hyödyttämään paikallisia.


    • Anonyymi

      Minunkin suosikkini on pihvi ravintola Pepe Chiringo. Parhaat pihvit ja laajin viini lista on Pepellä. Se on meidän canarioiden eli Inglesissä asuvien suomalaisten suosikki pihvi ravintoloista.

      T: eläke pappa ORG

      • Anonyymi

        Totta. Näin on. Pepe Chiringo on pihviravintoloiden ykkönen.
        Otin sen kantapaikakseni kun pannu lopetti toimintansa.


    • Anonyymi

      Onko ne antiikki ja eläke pappa kun trollaa ravintola juttuja täällä koko ajan. On ne mahottomia pappoja molemmat ihan mahottomia.

      • Anonyymi

        No olishan se pitänyt arvata. Eläke pappa on sellanen pile hiiri. Aina se on vähemmistö kapakoissa joraamassa.


    • Anonyymi

      Kuka näitä vanhoja ketuja nostelee?

      • Anonyymi

        Minä.

        T: eläke pappa ORG


    • Anonyymi

      Pitkästä aikaa käyn Kanariapalstalla, onko Sotis vielä kirjootellut, vai siirtynyt muihin osioihin?

      • Anonyymi

        Terve tuloa takaisin. Ei ole sotista näkynyt. Minä yhdessä kaverini antiikin kanssa hallitsen palstaa nykyisin.
        Olemme erikoistuneet ravintola arvosteluihin ja sää tietojen jakamiseen Inglesin vehreästä paratiisista.

        Terveisin: eläke pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve tuloa takaisin. Ei ole sotista näkynyt. Minä yhdessä kaverini antiikin kanssa hallitsen palstaa nykyisin.
        Olemme erikoistuneet ravintola arvosteluihin ja sää tietojen jakamiseen Inglesin vehreästä paratiisista.

        Terveisin: eläke pappa

        Käykää pappa ja antiikki kokeilemassa kupari pannu baarin uusi makkara peruna käristin.
        He saavat uutisten mukaan sen käyttöönsä heti vuoden alussa.
        Kirjoittakaa sitten ravintola arvosteluunne myös hinta tiedot että voi tehdä vertailuita eri baarien välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykää pappa ja antiikki kokeilemassa kupari pannu baarin uusi makkara peruna käristin.
        He saavat uutisten mukaan sen käyttöönsä heti vuoden alussa.
        Kirjoittakaa sitten ravintola arvosteluunne myös hinta tiedot että voi tehdä vertailuita eri baarien välillä.

        Koe ajamme Kupari pannu baarin uuden makkara peruna käristimen heti sunnuntaina kun käymme pannun bingossa. Hinnathan pannu baarissa on kovat. Pannu on 3-4 kertaa kalliimpi kuin muut vastaavat baarit.

        Terkuin:
        "eläkepappa"


    • Anonyymi

      Se oli siinä 😥
      Omalta osaltani yli kymmenen vuoden taival palstalla päättyy näin vuoden 2022 viimeisenä päivänä.
      Tähän väliin on mahtunut useiden "pihvi ravintoloiden" ja baarien aloittamiset ja lopettamiset.
      Ehdoton suosikkini näistä on "pihvi ravintola" Karhu. Olen itse nimennyt itseni kyseisen baarin asiantuntijaksi käymättä siellä sisällä kertaakaan.
      Lukemattomia ravintola-arvosteluita ja hintatietoja on kerrottu.
      Häviävän pieni osa niistä on perustunut faktoihin 😃
      Palstan edesmenneet vakikasvot kuten Vilperin, Pavin ja muut tapaan jonain päivänä.
      Minut tapaa jatkossakin "Pannusta" kuten kaikkina näinä vuosina.
      Monet pannun vakiasiakkaat olen menettänyt vuosien aikana. Osa muutti takaisin Suomeen. Osa on lähtenyt viimeiselle matkalle. Kaikkien kanssa tuli istuttua ja tarinoitua vuosien aikana. Usein olen ollut surullinen, että kukaan heistä ei saanut koskaan tietää minun olleen "se kirjoittaja kaksnelosessa".
      Toisaalta se on oikein hyvä asia.
      Sallittakoon minun näin viimeisellä kerralla poiketa omasta perinteestäni; Pannu on oikeasti Inglesin paras ruokaravintola. Tervetuloa tutustumaan.

      T: Pienipää

      • Anonyymi

        Hyvää uutta vuotta sinullekin vanha homo pieru. Et voi lopettaa gourmet ruoka ravintola karhua koskevaa uutisointia sillä me inglesin suomi yhteisön homo seksuaalit emme halua sitä. Jaat tärkeään tietoa yhteisössämme.


    • Anonyymi

      Terveisiä perseestä homppeleille!

      • Anonyymi

        ja heidän luojalleen pienipäälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja heidän luojalleen pienipäälle.

        Homous on elämän tapa missä mikään ei ole pientä ei yhtään mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous on elämän tapa missä mikään ei ole pientä ei yhtään mikään.

        Selvästi homous ja kirjoitusvirheet liittyvät yhteen. Kaikki tänne kirjoittavat lukuisat homppelit sairastavat tuota samaa oireyhtymää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi homous ja kirjoitusvirheet liittyvät yhteen. Kaikki tänne kirjoittavat lukuisat homppelit sairastavat tuota samaa oireyhtymää.

        Homous ei ole sairaus. Etkö sä eläke pappa tajuu sitä vieläkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous ei ole sairaus. Etkö sä eläke pappa tajuu sitä vieläkää.

        Jotenkin vain liittyvät yhteen homouksen julistaminen ja kirjoitusvirheet. Samoin ääni kaikilla tietämilläni homppeleilla on kuin kuohitulla karjulla.


    • Anonyymi

      Kuka tämä Pavi oikein on ja elääkö vielä. Kovin on suosittu aihe.

      • Anonyymi

        Tuskin elossa. Aiheet loppuneet jo vuosia sitten mutta sormet naputtelevat näppäimiä edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin elossa. Aiheet loppuneet jo vuosia sitten mutta sormet naputtelevat näppäimiä edelleen.

        Kyllä Gran Canariasta voisi kirjoittaa vaikka kuinka paljon. Aiheena on valitettavasti vain pihvi ravintola Karhu ja Kupari pannu baari. Nekin on aiheena vain ja ainoastaan koska nimi merkki "pannun ystävä" ei voi sietää Karhua jostain syystä.
        Asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat on vapaita kirjoittamaan Granista milloin tahansa. Me oikein odotamme niitä kirjoituksia. Muiden saarien jutut kuuluvat yleistä espanjasta palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Gran Canariasta voisi kirjoittaa vaikka kuinka paljon. Aiheena on valitettavasti vain pihvi ravintola Karhu ja Kupari pannu baari. Nekin on aiheena vain ja ainoastaan koska nimi merkki "pannun ystävä" ei voi sietää Karhua jostain syystä.
        Asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat on vapaita kirjoittamaan Granista milloin tahansa. Me oikein odotamme niitä kirjoituksia. Muiden saarien jutut kuuluvat yleistä espanjasta palstalle.

        Tätä täsmälleen samaa kirjoitettua höpinää on tänne suollettu vuosikausia. Kuka on tämä ihminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä täsmälleen samaa kirjoitettua höpinää on tänne suollettu vuosikausia. Kuka on tämä ihminen?

        Eläkepappa tai antiikki. Nuo jutut alkoi heti samaan aikaan noiden sankarien ilmestyessä palstalle. Sitä ennen täällä oli rauhallista.
        He sanoivatkin useaan eri otteeseen, että tämä heidän palstansa pyhitetään vain Gran Canarian jutuille. Muiden saarten jutut he ohjasivat heidän hallinnassaan olleelle Annan palstalle. Myöhemmin myös palstalle nimeltä Yleistä Espanjasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä täsmälleen samaa kirjoitettua höpinää on tänne suollettu vuosikausia. Kuka on tämä ihminen?

        Eräs sairas peräkammarinpoika jonka ainoa harrastus on terrorisoida tätä saittia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkepappa tai antiikki. Nuo jutut alkoi heti samaan aikaan noiden sankarien ilmestyessä palstalle. Sitä ennen täällä oli rauhallista.
        He sanoivatkin useaan eri otteeseen, että tämä heidän palstansa pyhitetään vain Gran Canarian jutuille. Muiden saarten jutut he ohjasivat heidän hallinnassaan olleelle Annan palstalle. Myöhemmin myös palstalle nimeltä Yleistä Espanjasta.

        Ai ne on antiikki ka eläke pappa lun terrorisoi tätä meidän asia kirjottajien ja sisällön tuottajien palstaa. No olisihan se pitänyt arvata ihan mahotonta taas noilta kahdelta ihan mahotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne on antiikki ka eläke pappa lun terrorisoi tätä meidän asia kirjottajien ja sisällön tuottajien palstaa. No olisihan se pitänyt arvata ihan mahotonta taas noilta kahdelta ihan mahotonta.

        Noitakin sanoja on tänne suollettu järjettömän pitkän aikaa. Onpa outo ihminen. Kyllä tämä outous näkyy varmaan arjessa hänen ympäristössään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noitakin sanoja on tänne suollettu järjettömän pitkän aikaa. Onpa outo ihminen. Kyllä tämä outous näkyy varmaan arjessa hänen ympäristössään.

        Kyllä se tosi on että antiikki ja eläke psppa pilas tän palstan kun tulivat trollaamaan sateisen puerton juttuja tällä gran ganarian saarten palstalle. Heidän tarkoitus oli ja on varmaan edelleen ajaa täältä kaikki asia kirjottajat ja sisällön tuottajat pois jotta voivat vallottaa palstan omiksi plokikseen kuken kävi plazassa aikaa sitten. Joten tosi se on että antiikki ja eläke pappa ovat palstaa pilaavia trolleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tosi on että antiikki ja eläke psppa pilas tän palstan kun tulivat trollaamaan sateisen puerton juttuja tällä gran ganarian saarten palstalle. Heidän tarkoitus oli ja on varmaan edelleen ajaa täältä kaikki asia kirjottajat ja sisällön tuottajat pois jotta voivat vallottaa palstan omiksi plokikseen kuken kävi plazassa aikaa sitten. Joten tosi se on että antiikki ja eläke pappa ovat palstaa pilaavia trolleja.

        Taas täysin järjetöntä kirjoitusta. Meille aikuisille, mammoille ja papoille, on turhaa syöttää tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas täysin järjetöntä kirjoitusta. Meille aikuisille, mammoille ja papoille, on turhaa syöttää tuollaista.

        Juuri näin. Myötähäpeäkin on turtunut vuosia sitten. Mitähän tämä ihminen ajattelee aikaansaannoksistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas täysin järjetöntä kirjoitusta. Meille aikuisille, mammoille ja papoille, on turhaa syöttää tuollaista.

        Ei ole järjetöntä. Antiikki ja eläke pappa ovat palstan ainoat ammattitrollit. Siitä me asua kirjottajat ja sisällön tuottajat emme tykkää yhtään. Siksi varmaan he puolustaa itseään tuossa edellä eikä ees häpee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole järjetöntä. Antiikki ja eläke pappa ovat palstan ainoat ammattitrollit. Siitä me asua kirjottajat ja sisällön tuottajat emme tykkää yhtään. Siksi varmaan he puolustaa itseään tuossa edellä eikä ees häpee.

        En ole kumpikaan noista vuosikausia jankuttamistasi kuvitteellisista hahmoista. Juttusi ovat typeriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole järjetöntä. Antiikki ja eläke pappa ovat palstan ainoat ammattitrollit. Siitä me asua kirjottajat ja sisällön tuottajat emme tykkää yhtään. Siksi varmaan he puolustaa itseään tuossa edellä eikä ees häpee.

        Sinä se pahin trolli olet!!!


    • Anonyymi

      Ihan on mahollista menoa taas, ihan mahollista.

    • Anonyymi

      GRANI!
      GRANI!!

      • Anonyymi

        No GRANI! Kyllä Gran Canarian kävijät toisensa aina tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No GRANI! Kyllä Gran Canarian kävijät toisensa aina tunnistaa.

        Totta. Näin on. GRANI!


    • Anonyymi

      Onko mitään uutta tulossa tälle palstalle ?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe