Paras virustorjuntaohjelma?

hakusessanyt

Itselläni oli Norton, mutta totesin sen melko epäluotettavaksi, joten vaihdoin f-secureen. Onko kuitenkin jotain mikä olisi f-securea luotettavampi vaihtoehto?

6

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virustorjuntaohjelmistot tunnistaa 20-30% haittaohjelmaliikenteestä, eli ne on lähinnä humpuukia, kaikki, mikäli jossain uskotellaan että ne hoitaisi turvallisuuden. Itse sinun pitää se käyttöjärjestelmä ja verkkoa käyttävät tai vieraita tiedostoja avaavat lisäohjelmat päivittää kuukausittain. Tarvittaessa vaikka asentamalla lisäohjelma uudestaan. Ja itse pitää olla sen verran järkeä päässä, että ei avaa mitään vierasta ajettavaa ohjelmatiedostoa (Windowsissa .msi, .exe, .scr tai .com -päätteiset).

      Jokainen virustorjunta ohjelmisto toimii kuitenkin Windowsissa ajurin tavoin, että lisäävät järjestelmän epäluotettavuutta kun vika virustorjunnassa voi kaataa koko käyttöjärjestelmän blue screeniin tai aiheuttaa muita ongelmia. Esimerkiksi tälläisiä: http://www.tietokone.fi/uutiset/2009/f_securen_bugi_rikkoi_vistan

      • Klonkku.

        No.......alkuperäiseen kysymykseen sanoisin että ilmaisista Avira ja Avast! Maksullista ohjelmista ( ja naisista ) ei ole kokemusta mutta NOD lienee yksi parhaimmista. Niin ja maksulliset versiot Avirasta ja Avastista ovat alan huippuja.


    • Mättää ??

      Itse olen todella tyytyväinen 2009 ja 2010 versioihin, moninkertaisia testivoittajia, erittäin kevyt ja hyvä tunnistuskyky vähillä väärillä positiivisilla. Mutta, kysymykseen niin, Av-Comparativ testaa säännölisesti ja on arvostettu testiorganisaatio. Tuolla tuloksia

      http://www.av-comparatives.org/comparativesreviews

      • olli43

        olen tyytyväinen.Siinä kaikki mitä norttoneissa ja f-securessa vaan parampana ja halvemmalla.Itse seikkailen sivuilla joilla viirusturva huutaa välillä punaista viiruksista vaan ei ole ikinä koneelle päässyt ellet itse halua niitä asentaa:=)


      • Tarkennusta
        olli43 kirjoitti:

        olen tyytyväinen.Siinä kaikki mitä norttoneissa ja f-securessa vaan parampana ja halvemmalla.Itse seikkailen sivuilla joilla viirusturva huutaa välillä punaista viiruksista vaan ei ole ikinä koneelle päässyt ellet itse halua niitä asentaa:=)

        Varmaan on hyvä, mutta ihan turha väittää että parempana kuin jossakin.

        Viimeisimmissä testeissä

        On-demand Comparative:
        Norton ja F-Secure Advanced

        Avira Advanced

        Retrospective/Proactive Test

        F-Secure: Advanced

        Avira Advanced


    • J. Salama

      Virustentorjunta löytyy omien korvien välistä. Se on fakta se! Mitkää virustorjuntaohjelmat eivät auta jos itse hölmöilee.

      Jos haluaa hölmöillä ihan tarkoituksella, niin siihen täytyy varautua, että paskaa tulee koneelle.

      Siinäpä se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      178
      9404
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      69
      7228
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      60
      3645
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      105
      1428
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1332
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1293
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1199
    8. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      228
      1188
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1003
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      931
    Aihe