Miten on hyvät sättääjäystävät, luotatteko tosissanne lupauksiin mitä teille huoneissa annetaan. Olen ehkä liian luottavainen ja todella helposti höynättävissä. Ei tule enään koskaan toistumaan. En kuuntele lupauksia, alan käyttäytyyn kuin muutkin.
luotatteko lupauksiin?
18
296
Vastaukset
- Skäidi
Ihminen petkuttaa vain työelämässä, parisuhteissa, kaupankäynnissä ja politiikassa. Jäiköhän jotakin mainitsematta. Täydennä luetteloa, jos keksit jotakin.
Minä ainakin olen liian hyväuskoinen. Uskon aina ihmisistä hyvää. uskon lupauksiin, ihmisen sanaan. Mutta nykyään siihen sanaan ei enää voi luottaa niinkuin ennen. Ennen sanottiin että ennen mies maansa myöpi ennenkuin sanansa syöpi. Ei päde enää.
- Raakkeli
piive kirjoitti:
Minä ainakin olen liian hyväuskoinen. Uskon aina ihmisistä hyvää. uskon lupauksiin, ihmisen sanaan. Mutta nykyään siihen sanaan ei enää voi luottaa niinkuin ennen. Ennen sanottiin että ennen mies maansa myöpi ennenkuin sanansa syöpi. Ei päde enää.
Minä samanlainen,uskon ja haluaisin uskoa mutta kun jatkuvasti turpiinsa,menee loppukin luotto.Ja sitten pitää itseään hölmönä että taas uskoin.
Mut eiköhän tässä opita vielä,paras kun ei luottais kehenkään ja mihinkään.No,joskus sentään voi luottaa johonkin.
- Arvaa mitä
Tuli tänään petettyä lupaus pojan lääkärille. Meillä oli aika varattu 8.30. No, kumpikin muistettiin tuo kello aika väärin. Päivä sentään muistettiin oikein. Näitä käyntejä kun vain kerran vuodessa. Ei ollut tullut merkattua kummankaan ylös. Yleensä merkkaan kaikki kaikki menot sekä käsi- että, sähköiseen almanakkaan mikä tässä tietisikassa kahteen paikkaan varmuuden vuoksi;) Meillä kun näitä juttuja on .... Ajattelin että, joskus iltapäivällähän se vasta on. Tämä meetingi. Ehdin vielä aamulla tuon varmistaa...Ei siinä mitään. Seuraava käynti sitten venyy kuukauden päähän...Kyllähän näitä sattuu, elämässä....vaikka yleensä olen tarkka ja huolellinen niinkuin oma tuo puolisonikin. Joskus, vaan käy näin. Elämä opettanut että, ei kaikki aina niin kuin sanotaan. Sen verran kovassa kyydissä ja opissa minäkin olen elämäni aikana ollut, sitten ajattelee niinkin..Mitä aktiisempi olet..sen enemmän tapaat erilaisia ihmisä elämäsi varella joten mahtuu siihen joukkoon, en enää säiky pienistä jutuista... Ihmisille tapahtuu myös kiireessä enemmän niitä tahottomia mokia...Enpä itse enää kovin pienistä jutuista hermostu....Täällä kun tämä byrokratia yksin opettaa sitä kärsivällisyyttä;)) Sanottavaa kyllä hyvääkin. Yleensä tapaamiset ja meetingit pitäävät kyllä aina kutinsa. Se mitä sovitaan myös hoidetaan. Ihmiset ovat tunnollisa. Sen hyvän puolen vielä näen suomalaisissa. Tämän eräänlaisen tunnollisuuden.
- jassumarketta
Olen jotain oppinut tämän elämäni varrella. En usko kaikkia mitä sanotaan mutta sanojan ei sitä tarvitse tietää. Voihan sitä aina kuunnella. Käytös puhuu aina puolestaan. Jos sanat ja teot eivät ole sopusoinnussa keskenään, jossain on ihan varmasti mätää.
En ole kuitenkaan toisten ihmisten opettaja, vain itseni. - Arvaa mitä
jassumarketta kirjoitti:
Olen jotain oppinut tämän elämäni varrella. En usko kaikkia mitä sanotaan mutta sanojan ei sitä tarvitse tietää. Voihan sitä aina kuunnella. Käytös puhuu aina puolestaan. Jos sanat ja teot eivät ole sopusoinnussa keskenään, jossain on ihan varmasti mätää.
En ole kuitenkaan toisten ihmisten opettaja, vain itseni.minä olen joutunut ottamaan tuon "opettajan" roolin. Sitä ei kysytty. Haluanko. Kundi kun erilainen. Autistinen ja hänellä myös dysfpraksia ja paljon muuta. Joka sana kun jouduttiin opettamaan "ulkoa". Rooli oli pakko ottaa ei riittänyt pelkkä äitinä olo...niin pakko on ollut ottaa asioista selvää. Nyt kyllä tällä kokemuksella myös jaan sitä tietoutta, mitä tullut 20v.aikana minullekin. Mutta, en koskaan tuputa tuota omaa apuani..... Rajat omalle kuuntelemiselle olen joutunut laittamaan. Muuten väsyn itse. Omassa elämässä kun enemmän kuin tarpeeksi tällähetkellä. Omien voimavarojen tunnustaminen on tärkeää myös. Et voi auttaa muita. Jos, et auta myös itseäsi jaksamaan. Eikä se ole itsekkyyttä, vaan tervettä itsesuojeluvaistoa;))....On jaksettava...että, pysyy hengissä..ja voimissaan. Muuten ei minusta ole perheelleni ja läheisilleni mitään hyötyä... Meitä on paljon naisia jotka, olemme liian symphaattisia ja emphaattisia;))....tämä on tunnistettava myös ajoissa...Missä kulkee raja...oman jaksamisen kanssa.
- repliikki
jassumarketta kirjoitti:
En ole kuitenkaan toisten ihmisten opettaja, vain itseni.lunttaajat kärähti vaikean kysymyksen kohdalla, toinen ei tiennyt ja toinen vastasi, en minäkään. Chatissa ehkä vastaavaa kun toinen kaapista ylelle lipsauttaa (vahingossa).
- aksel von kitka
repliikki kirjoitti:
lunttaajat kärähti vaikean kysymyksen kohdalla, toinen ei tiennyt ja toinen vastasi, en minäkään. Chatissa ehkä vastaavaa kun toinen kaapista ylelle lipsauttaa (vahingossa).
tyhmä ukko olet
- ihan pulsittii...
Virtuaalimaailmaan ei kannata uskoa.
Kukaan ei ole se, mikä sanoo olevansa ja lukemalla sen opit.
Onhaa näillä palstoilla hauskaa heittää läppää, mutta kaiken muut, unohda. - 2+14=
Toisataiseksi kirjoittaminen vain täällä keskustelupalstoilla on ollut riittävää.
- samaa roskaa tai ei
Sättääminen ja tämä palsta eroaa vain sillä, että sätissä sun pitää olla nopeampi vastaaja, muuten samaa huuhaata, joka joskus hauskaa, mutta aijan mittaan tylsistyttää. DDD
- 2+14
samaa roskaa tai ei kirjoitti:
Sättääminen ja tämä palsta eroaa vain sillä, että sätissä sun pitää olla nopeampi vastaaja, muuten samaa huuhaata, joka joskus hauskaa, mutta aijan mittaan tylsistyttää. DDD
se on, mutta mitäs sitä sitten tekisi, kun nuo taloushommatkaan ei aina jaksa kiinnostaa.:)
- ?
Taitaa pitää kirjoittaa siellä kauan, että alkaa lupauksia satelemaan?
sättäillyt, pari kertaa käynyt äimästelemässä siellä, eihän sitä kerkee ku ihmetellä:)))
- RosaLiiin
Enpä ole moista edes ajatellut, sättäilyn tämän huushollin huoneissa olen kokenut vain ajankuluna.
Onko siellä joku tosissaan, ei kait, sehän on hetkittäistä jonnin joutavaa huulenheittoa, vain sanallisia seikkailuja tuntemattomien immeisten kanssa.
Lupaukset annan ja uskon ihan muilla foorumeilla.
Luottamus vaatii paljon enemmän ja kasvokkain haastelua. - Uskovainen!
Uskon ihmisten rehellisyyteen, vilpittömyyteen ja hyvään tahtoon kunnes toisin osoitetaan!
- repliikki
mitäs luulette,, olenko pitänyt lupaukseni?
- 43
Varmasti yhtä hyvin kuin chattailuseuralaisesikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492278- 261993
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161394- 1211361
- 181045
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107894Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78876Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863