Ongelmia suomi24:ssä

Ruuneperi

Olen hakenut syitä ongelmiini suomi24:ssä. Postiini en ole päässyt enkä näihin keskusteluihinkaan kuin vain lukemaan.

Suomi24:n 2€/min maksava apukaan ei auttanut.

Päätin kokeilla uutta selainta. Syy/vika näyttää olleen Internet Explorer selaimessa, joka tuntuu riippuvan Windowsin mukana kuin P&P. Uusi selain Mozilla Firefox, näyttää toimivan moitteettomasti.

Tämän kerron vain siltä varalta, että muillakin voi olla samankaltaisia ongelmia.

6

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaamaton mummu

      Minullä toimii hyvin Mozilla Firefos. Vävyni on sanonut minulle, että välttäisin tuota internet Exploreria, joten en ole sitä selainta käyttänytkään.

      • tuulivei

        Kyllä noita häiriöitä on ihan riittämiin. Useinkin iltaisin ei pääse selailemaan sivuja , vaan tulee aina teksti Servige jne.......
        Etenkin nykyisin joutuu keskeyttämään selailun aika usein. Minusta ne koskevat vaan Suomi 24:ää.
        Ja melkein aina kirjoittautuessa, tulee punaisella viivalla teksti että käyttäjä on estetty tai ............
        Minä vaan ramppaan useamman kerran, niin siitä pääsee läpi, koska minulla ei ole mitään syyttä olla estetty.
        Minunkin koneeni ovat asennelleet ammatti-ihmiset ja itse en hallitse muuta kuin, mitä tarvitsen tavalliseen
        käyttööni.


    • Hyvin pelaa ja Internet Explorer on selaimena!

      • vaikka Explorer ja vielä Vistakin on.
        No, joskus mitä vähän hidastelee, mutta se on kai vain ruuhkien syytä.
        Myös postiin olen päässyt.

        Minullakin oli edellisessä koneessa tuo "Tulikettu", kun vanhan koneen tehot eivät riittäneet ja kaikki mahdollinen apu piti käyttää hyväksi. Kokeilin myös Operaa. Se oli vielä nopeampi heikossa koneessa, mutta aika vajavainen lisäominaisuuksiltaan.

        Silti, vaikka sanon toimivan, on minullakin ongelmia. Uuden myllyn päivitykset lakkasivat toimimasta, enkä ole vielä löytänyt vikaa, joten täytynee luopua tuosta surullisen kuuluisasta Vistasta ja ladata sen jälkeläinen, Windows 7, lähiaikoina.


    • porttikielto

      Ruuneperillä, siihen tuo viittais.

    • ja se toimii kyllä, vaikka 'haltijaansa' nukuttaakin.

      Hyvää yötä kaikille!

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      P.S. Nukkumista pitäisi { äskeisen Prisman mukaan} tulla 8 h / vrk,
      mutta kyllä usein jää syystä taikka toisesta 7 tai 6:teenkin tuntiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      788
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      518
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe