Olen hakenut syitä ongelmiini suomi24:ssä. Postiini en ole päässyt enkä näihin keskusteluihinkaan kuin vain lukemaan.
Suomi24:n 2€/min maksava apukaan ei auttanut.
Päätin kokeilla uutta selainta. Syy/vika näyttää olleen Internet Explorer selaimessa, joka tuntuu riippuvan Windowsin mukana kuin P&P. Uusi selain Mozilla Firefox, näyttää toimivan moitteettomasti.
Tämän kerron vain siltä varalta, että muillakin voi olla samankaltaisia ongelmia.
Ongelmia suomi24:ssä
6
206
Vastaukset
- osaamaton mummu
Minullä toimii hyvin Mozilla Firefos. Vävyni on sanonut minulle, että välttäisin tuota internet Exploreria, joten en ole sitä selainta käyttänytkään.
- tuulivei
Kyllä noita häiriöitä on ihan riittämiin. Useinkin iltaisin ei pääse selailemaan sivuja , vaan tulee aina teksti Servige jne.......
Etenkin nykyisin joutuu keskeyttämään selailun aika usein. Minusta ne koskevat vaan Suomi 24:ää.
Ja melkein aina kirjoittautuessa, tulee punaisella viivalla teksti että käyttäjä on estetty tai ............
Minä vaan ramppaan useamman kerran, niin siitä pääsee läpi, koska minulla ei ole mitään syyttä olla estetty.
Minunkin koneeni ovat asennelleet ammatti-ihmiset ja itse en hallitse muuta kuin, mitä tarvitsen tavalliseen
käyttööni.
Hyvin pelaa ja Internet Explorer on selaimena!
vaikka Explorer ja vielä Vistakin on.
No, joskus mitä vähän hidastelee, mutta se on kai vain ruuhkien syytä.
Myös postiin olen päässyt.
Minullakin oli edellisessä koneessa tuo "Tulikettu", kun vanhan koneen tehot eivät riittäneet ja kaikki mahdollinen apu piti käyttää hyväksi. Kokeilin myös Operaa. Se oli vielä nopeampi heikossa koneessa, mutta aika vajavainen lisäominaisuuksiltaan.
Silti, vaikka sanon toimivan, on minullakin ongelmia. Uuden myllyn päivitykset lakkasivat toimimasta, enkä ole vielä löytänyt vikaa, joten täytynee luopua tuosta surullisen kuuluisasta Vistasta ja ladata sen jälkeläinen, Windows 7, lähiaikoina.
- porttikielto
Ruuneperillä, siihen tuo viittais.
ja se toimii kyllä, vaikka 'haltijaansa' nukuttaakin.
Hyvää yötä kaikille!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
P.S. Nukkumista pitäisi { äskeisen Prisman mukaan} tulla 8 h / vrk,
mutta kyllä usein jää syystä taikka toisesta 7 tai 6:teenkin tuntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171958
- 1541880
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h221255- 49941
- 85909
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To21829- 112771
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45720Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32715- 74696