Ongelmia suomi24:ssä

Olen hakenut syitä ongelmiini suomi24:ssä. Postiini en ole päässyt enkä näihin keskusteluihinkaan kuin vain lukemaan.

Suomi24:n 2€/min maksava apukaan ei auttanut.

Päätin kokeilla uutta selainta. Syy/vika näyttää olleen Internet Explorer selaimessa, joka tuntuu riippuvan Windowsin mukana kuin P&P. Uusi selain Mozilla Firefox, näyttää toimivan moitteettomasti.

Tämän kerron vain siltä varalta, että muillakin voi olla samankaltaisia ongelmia.

6

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaamaton mummu

Minullä toimii hyvin Mozilla Firefos. Vävyni on sanonut minulle, että välttäisin tuota internet Exploreria, joten en ole sitä selainta käyttänytkään.

• tuulivei

Kyllä noita häiriöitä on ihan riittämiin. Useinkin iltaisin ei pääse selailemaan sivuja , vaan tulee aina teksti Servige jne.......
        Etenkin nykyisin joutuu keskeyttämään selailun aika usein. Minusta ne koskevat vaan Suomi 24:ää.
        Ja melkein aina kirjoittautuessa, tulee punaisella viivalla teksti että käyttäjä on estetty tai ............
        Minä vaan ramppaan useamman kerran, niin siitä pääsee läpi, koska minulla ei ole mitään syyttä olla estetty.
        Minunkin koneeni ovat asennelleet ammatti-ihmiset ja itse en hallitse muuta kuin, mitä tarvitsen tavalliseen
        käyttööni.

• Hyvin pelaa ja Internet Explorer on selaimena!

• vaikka Explorer ja vielä Vistakin on.
        No, joskus mitä vähän hidastelee, mutta se on kai vain ruuhkien syytä.
        Myös postiin olen päässyt.

Minullakin oli edellisessä koneessa tuo "Tulikettu", kun vanhan koneen tehot eivät riittäneet ja kaikki mahdollinen apu piti käyttää hyväksi. Kokeilin myös Operaa. Se oli vielä nopeampi heikossa koneessa, mutta aika vajavainen lisäominaisuuksiltaan.

Silti, vaikka sanon toimivan, on minullakin ongelmia. Uuden myllyn päivitykset lakkasivat toimimasta, enkä ole vielä löytänyt vikaa, joten täytynee luopua tuosta surullisen kuuluisasta Vistasta ja ladata sen jälkeläinen, Windows 7, lähiaikoina.

• porttikielto

Ruuneperillä, siihen tuo viittais.

• ja se toimii kyllä, vaikka 'haltijaansa' nukuttaakin.

Hyvää yötä kaikille!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

P.S. Nukkumista pitäisi { äskeisen Prisman mukaan} tulla 8 h / vrk,
      mutta kyllä usein jää syystä taikka toisesta 7 tai 6:teenkin tuntiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe