Pirkkalan Kalastusseura ry ja Lions-Club Tampere-Härmälä järjestää jo perinteeksi muodostuvat KINKKUPILKKI-pilkkikilpailut Pirkkalan Vähäjärvellä ensi sunnuntaina 18.12.2005 klo 9.-13.00.
Tämän kilpailun tarkoituksena on katkaista joulukiire hermoja säästävällä tavalla luonnon helmassa nauttien. Mahdollisten joulukalojen lisäksi onnekas tai taitava pilkkijä saa joululohen lisäksi vieläpä joulukinkunkin kotiin vietäväksi. Pilkkiminen on yksiparhaimmista tavoista katkaista stressi, koska pilkitessä ajatukset saavat lentää vapaasti, eikä määräaikaisessa kilpailussa voi olla kiire yhtään minnekään.
KINKKUPILKKI, AVOIMET PILKKIKISAT PIRKKALAN VÄHÄJÄRVELLÄ SU 20.12. KLO 9.-13.00*. *Ilmoittautuminen alk. 8.30 urheilukentän huoltohallilla.
Sarjat ja osanottomaksut: Miehet 7 €, naiset 7 €, nuoret 13-18 vuotiaat 4 € ja lapset alle 13 vuotiaat 0 €eli ilmaiseksi.
Suurimman kokonaissaaliin* *(kaikkien kalojen yhteispaino) saanut voittaa JOULUKINKUN!
JOULULOHEN saanti on myös mahdollista. Järveen on istutettu ennen kisaa kirjolohia.
Luonnollisesti mittaamme jään juuri ennen kilpailua ja tästä syystä tälläkin kilpailulla on alkutalven pilkkikisojen tapaan JÄÄVARAUS.
Kuinka pilkillä voi saada joulukinkun?
Jäätä on!
2
623
Vastaukset
- Panovihre
Sunnuntaina 20.12 2009
- Kinkuttaako
Tuolla on aina ollut hyvät palkinnot.
Viimeksikin joka sarjan voittajat saivat joulukinkut.
Pienimmällä kalalla sai lahjakortin Nygrenin pakalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948499
- 926545
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636389Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345061Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593750- 473388
- 503315
- 502975
- 562882
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512856