Tietääkö joku, voiko Viking Isabellalla ikärajan (21v) täyttävä henkilö toimia 18-vuotta täyttäneelle henkilölle valvojana, jos nämä kaksi ovat avoliitossa/asuvat saman katon alla?
Tarkemmin ikärajoista
7
448
Vastaukset
- voi jesus!
viking linen www-sivuilla kohdassa hyvä tietää/ikärajat, kirjoitettu siten että lapsikin ne ymmärtää..
- gralt
No kun ei ole kirjoitettu...
- Hoijaa
gralt kirjoitti:
No kun ei ole kirjoitettu...
Lapsi-kulta, jos et ymmärrä lukemaasi,
niin pyydä jotakin viisaampaa henkilöä kertomaan se Sinulle. - gralt
Hoijaa kirjoitti:
Lapsi-kulta, jos et ymmärrä lukemaasi,
niin pyydä jotakin viisaampaa henkilöä kertomaan se Sinulle.Hoijaa voi varmaan sitten kertoa kysymykseeni vastauksen. Minulle kiitos.
- ....,,,,
gralt kirjoitti:
Hoijaa voi varmaan sitten kertoa kysymykseeni vastauksen. Minulle kiitos.
Kuka voi toimia holhoojana yksittäisille henkilöille, jotka eivät täytä ikärajavaatimuksia?
Vanhemmat, holhooja (myös äiti- ja isäpuoli)
Isovanhemmat
Vanhempien sisarukset (täti, setä, eno), paitsi Cinderellan risteilyillä Tukholma-Maarianhamina
Lasten ja nuorten toverit mukana matkalla?
Kun omat vanhemmat (isä/äiti), holhooja (myös äiti-/isäpuoli) tai isovanhemmat ovat mukana matkalla, yhteensä kolme lasten toveria saa matkustaa perheen mukana. - Hoijaa
....,,,, kirjoitti:
Kuka voi toimia holhoojana yksittäisille henkilöille, jotka eivät täytä ikärajavaatimuksia?
Vanhemmat, holhooja (myös äiti- ja isäpuoli)
Isovanhemmat
Vanhempien sisarukset (täti, setä, eno), paitsi Cinderellan risteilyillä Tukholma-Maarianhamina
Lasten ja nuorten toverit mukana matkalla?
Kun omat vanhemmat (isä/äiti), holhooja (myös äiti-/isäpuoli) tai isovanhemmat ovat mukana matkalla, yhteensä kolme lasten toveria saa matkustaa perheen mukana.Tuossahan se vastaus olikin.
Ymmärsitkös nyt?
Arvaan, ei kun tiedän, et!
- Anonyymi
Luoja noita kakaroita.
Jos me sanomme, että KYLLÄ, niin uskotko todella.?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746