8-vuotias poika totesi: "Isä. Tiedätkö. minkä takia mä toivon, että sinä ja äiti kuolisitte? Koska sitten mä saisin kaikki teidän rahat". Hieno homma. Pojasta kasvaa kunnon kapitalisti, vaikka minä ja vaimo olemme parhaamme mukaan yrittäneet opettaa häntä antamaan ja jakamaan eikä aina vain vaatimaan ja saamaan.
"Voi kun olisitte kuolleet".
7
1085
Vastaukset
- 3457ghkj
paska säkä...
- Äiskäle
että lapsi sai "uuden äidin" edesmenneen tilalle.
Oma poikani sitten suutuspäissään mulle puhisi, että "mä toivon että sä kuolisit, niin mä saisin paremman äidin!"
Pelimaailman kuolemiin tottuneita sana "kuolla" ei edes pelota.- glorygloryhallelujaa
sattuu...
lapsukaisenne oli joko rehellinen tai huonosti kasvatettu.
Iloitkaamme. - hellä äiti
glorygloryhallelujaa kirjoitti:
sattuu...
lapsukaisenne oli joko rehellinen tai huonosti kasvatettu.
Iloitkaamme.vastannut :
No, et kyllä saa rahoja. Ollaan katsottu, että sinuun menee niin paljon rahaa, että annetaan sinut pois. Käy nyt Henrik nukkumaan, huomenna viedään sinut toiseen perheeseen vaivoiksi. - ladallallallaaa
hellä äiti kirjoitti:
vastannut :
No, et kyllä saa rahoja. Ollaan katsottu, että sinuun menee niin paljon rahaa, että annetaan sinut pois. Käy nyt Henrik nukkumaan, huomenna viedään sinut toiseen perheeseen vaivoiksi.Aamulla : " keräähän lelusi tähän kassiin , niin isi laittaa sinulle viimeisen aamupuuron "
Sitten puuron jälkeen päräyttää isi auton käyntiin. - kitinä kyllästyttää
ladallallallaaa kirjoitti:
Aamulla : " keräähän lelusi tähän kassiin , niin isi laittaa sinulle viimeisen aamupuuron "
Sitten puuron jälkeen päräyttää isi auton käyntiin.joku kokeillut viedä lasta jäähylle autolla ?
- hukka putkonen
ladallallallaaa kirjoitti:
Aamulla : " keräähän lelusi tähän kassiin , niin isi laittaa sinulle viimeisen aamupuuron "
Sitten puuron jälkeen päräyttää isi auton käyntiin.kakrulle puuro kyytiä odotellessa :) haha ! Voisi miettiä seuraavaa tyhmää juttuaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924