8-vuotias poika totesi: "Isä. Tiedätkö. minkä takia mä toivon, että sinä ja äiti kuolisitte? Koska sitten mä saisin kaikki teidän rahat". Hieno homma. Pojasta kasvaa kunnon kapitalisti, vaikka minä ja vaimo olemme parhaamme mukaan yrittäneet opettaa häntä antamaan ja jakamaan eikä aina vain vaatimaan ja saamaan.
"Voi kun olisitte kuolleet".
7
985
Vastaukset
- 3457ghkj
paska säkä...
- Äiskäle
että lapsi sai "uuden äidin" edesmenneen tilalle.
Oma poikani sitten suutuspäissään mulle puhisi, että "mä toivon että sä kuolisit, niin mä saisin paremman äidin!"
Pelimaailman kuolemiin tottuneita sana "kuolla" ei edes pelota.- glorygloryhallelujaa
sattuu...
lapsukaisenne oli joko rehellinen tai huonosti kasvatettu.
Iloitkaamme. - hellä äiti
glorygloryhallelujaa kirjoitti:
sattuu...
lapsukaisenne oli joko rehellinen tai huonosti kasvatettu.
Iloitkaamme.vastannut :
No, et kyllä saa rahoja. Ollaan katsottu, että sinuun menee niin paljon rahaa, että annetaan sinut pois. Käy nyt Henrik nukkumaan, huomenna viedään sinut toiseen perheeseen vaivoiksi. - ladallallallaaa
hellä äiti kirjoitti:
vastannut :
No, et kyllä saa rahoja. Ollaan katsottu, että sinuun menee niin paljon rahaa, että annetaan sinut pois. Käy nyt Henrik nukkumaan, huomenna viedään sinut toiseen perheeseen vaivoiksi.Aamulla : " keräähän lelusi tähän kassiin , niin isi laittaa sinulle viimeisen aamupuuron "
Sitten puuron jälkeen päräyttää isi auton käyntiin. - kitinä kyllästyttää
ladallallallaaa kirjoitti:
Aamulla : " keräähän lelusi tähän kassiin , niin isi laittaa sinulle viimeisen aamupuuron "
Sitten puuron jälkeen päräyttää isi auton käyntiin.joku kokeillut viedä lasta jäähylle autolla ?
- hukka putkonen
ladallallallaaa kirjoitti:
Aamulla : " keräähän lelusi tähän kassiin , niin isi laittaa sinulle viimeisen aamupuuron "
Sitten puuron jälkeen päräyttää isi auton käyntiin.kakrulle puuro kyytiä odotellessa :) haha ! Voisi miettiä seuraavaa tyhmää juttuaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746