8-vuotias poika totesi: "Isä. Tiedätkö. minkä takia mä toivon, että sinä ja äiti kuolisitte? Koska sitten mä saisin kaikki teidän rahat". Hieno homma. Pojasta kasvaa kunnon kapitalisti, vaikka minä ja vaimo olemme parhaamme mukaan yrittäneet opettaa häntä antamaan ja jakamaan eikä aina vain vaatimaan ja saamaan.
"Voi kun olisitte kuolleet".
7
1034
Vastaukset
- 3457ghkj
paska säkä...
- Äiskäle
että lapsi sai "uuden äidin" edesmenneen tilalle.
Oma poikani sitten suutuspäissään mulle puhisi, että "mä toivon että sä kuolisit, niin mä saisin paremman äidin!"
Pelimaailman kuolemiin tottuneita sana "kuolla" ei edes pelota.- glorygloryhallelujaa
sattuu...
lapsukaisenne oli joko rehellinen tai huonosti kasvatettu.
Iloitkaamme. - hellä äiti
glorygloryhallelujaa kirjoitti:
sattuu...
lapsukaisenne oli joko rehellinen tai huonosti kasvatettu.
Iloitkaamme.vastannut :
No, et kyllä saa rahoja. Ollaan katsottu, että sinuun menee niin paljon rahaa, että annetaan sinut pois. Käy nyt Henrik nukkumaan, huomenna viedään sinut toiseen perheeseen vaivoiksi. - ladallallallaaa
hellä äiti kirjoitti:
vastannut :
No, et kyllä saa rahoja. Ollaan katsottu, että sinuun menee niin paljon rahaa, että annetaan sinut pois. Käy nyt Henrik nukkumaan, huomenna viedään sinut toiseen perheeseen vaivoiksi.Aamulla : " keräähän lelusi tähän kassiin , niin isi laittaa sinulle viimeisen aamupuuron "
Sitten puuron jälkeen päräyttää isi auton käyntiin. - kitinä kyllästyttää
ladallallallaaa kirjoitti:
Aamulla : " keräähän lelusi tähän kassiin , niin isi laittaa sinulle viimeisen aamupuuron "
Sitten puuron jälkeen päräyttää isi auton käyntiin.joku kokeillut viedä lasta jäähylle autolla ?
- hukka putkonen
ladallallallaaa kirjoitti:
Aamulla : " keräähän lelusi tähän kassiin , niin isi laittaa sinulle viimeisen aamupuuron "
Sitten puuron jälkeen päräyttää isi auton käyntiin.kakrulle puuro kyytiä odotellessa :) haha ! Voisi miettiä seuraavaa tyhmää juttuaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390