"Voi kun olisitte kuolleet".

Pojan isä

8-vuotias poika totesi: "Isä. Tiedätkö. minkä takia mä toivon, että sinä ja äiti kuolisitte? Koska sitten mä saisin kaikki teidän rahat". Hieno homma. Pojasta kasvaa kunnon kapitalisti, vaikka minä ja vaimo olemme parhaamme mukaan yrittäneet opettaa häntä antamaan ja jakamaan eikä aina vain vaatimaan ja saamaan.

7

1101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3457ghkj

paska säkä...

• Äiskäle

että lapsi sai "uuden äidin" edesmenneen tilalle.
      Oma poikani sitten suutuspäissään mulle puhisi, että "mä toivon että sä kuolisit, niin mä saisin paremman äidin!"

Pelimaailman kuolemiin tottuneita sana "kuolla" ei edes pelota.

• glorygloryhallelujaa

sattuu...

lapsukaisenne oli joko rehellinen tai huonosti kasvatettu.
        Iloitkaamme.

• hellä äiti
        glorygloryhallelujaa kirjoitti:

sattuu...

lapsukaisenne oli joko rehellinen tai huonosti kasvatettu.
        Iloitkaamme.

vastannut :
        No, et kyllä saa rahoja. Ollaan katsottu, että sinuun menee niin paljon rahaa, että annetaan sinut pois. Käy nyt Henrik nukkumaan, huomenna viedään sinut toiseen perheeseen vaivoiksi.

• ladallallallaaa
        hellä äiti kirjoitti:

vastannut :
        No, et kyllä saa rahoja. Ollaan katsottu, että sinuun menee niin paljon rahaa, että annetaan sinut pois. Käy nyt Henrik nukkumaan, huomenna viedään sinut toiseen perheeseen vaivoiksi.

Aamulla : " keräähän lelusi tähän kassiin , niin isi laittaa sinulle viimeisen aamupuuron "
        Sitten puuron jälkeen päräyttää isi auton käyntiin.

• kitinä kyllästyttää
        ladallallallaaa kirjoitti:

Aamulla : " keräähän lelusi tähän kassiin , niin isi laittaa sinulle viimeisen aamupuuron "

joku kokeillut viedä lasta jäähylle autolla ?

• hukka putkonen
        ladallallallaaa kirjoitti:

kakrulle puuro kyytiä odotellessa :) haha ! Voisi miettiä seuraavaa tyhmää juttuaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      66
      2265
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2162
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1468
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1232
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      113
      1120
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      885
    Aihe