Meikätytöllä kävi klassiset, eli olin liian positiivinen ja tallensin kuvat ainoastaan yhteen paikkaan ja nyt kansiot eivät enää aukea laitevian takia.
Tietäiskö joku viisaampi missä Turussa saisi muistitikun laitevian järkevään hintaan korjattua?
Turussa halvalla muistitikun korjaus/tietojen haku?
4
969
Vastaukset
- q
Rikkinäistä muistitikkua ei voi korjata.
- muistitikussa
on oikeasti laitevika niin taitaa olla mahdoton
korjattava ilman huippulaborataorioita eli ei onnistu.
Varsinainen muistipiiri siinä on pari milliä kanttiinsa oleva
mikropiiri jossa on miljoonia transistoreja.
Jos niista on joku hajalla niin sitten on.- miekki3245
No voi persii...eli siis kuvat oisin takasin halunnut mutta turha toivo siis? Löysin jonkun huippukalliin korjaajan hesasta mutta täytyy alkaa säästämään etelänmatkan verran moulahia että saa edellisen matkan kuvat takasi :D paree ehkä tehdä samoilla rahoilla uus reissu
- ChriPa
miekki3245 kirjoitti:
No voi persii...eli siis kuvat oisin takasin halunnut mutta turha toivo siis? Löysin jonkun huippukalliin korjaajan hesasta mutta täytyy alkaa säästämään etelänmatkan verran moulahia että saa edellisen matkan kuvat takasi :D paree ehkä tehdä samoilla rahoilla uus reissu
www.siptune.fi siellä ne korjaa halvalla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984