Peliseuraa olisin vailla kerran tai pari viikossa. Itse asun Ylöjärven puolella, mutta kulkemaan pääsen kyllä.
Kymmenisen vuotta on tullut sulkista harrastettua, mutta siinä tosin on välissä vuosiakin niin ettei ole tullut pelattua ollenkaan kaverin puutteessa.
Olen 28v mies. Sinun iällä tai sukupuolella ei niinkään ole väliä kunhan kuitenkin jaksat pelata ja mielellään osaat sen verran ettei ihan yksinpeluuksi mene tai sitten olet ainakin halukas oppimaan.
Ja jos hyvin tullaan juttuun niin mikä ettei joskus voida muutakin tehdä, mutta sulkiskaveria lähinnä haen.
Pistähän mailia [email protected] niin jutellaan siellä lisää.
Sulkapalloa tre
pelikaveria
2
556
Vastaukset
- sulari26
Täällä ois 26v mies, joka ettii miespuolista pelikaveria sulkikseen ...Mun taso on sellanen kohtalainen, että voidaan ainakin koittaa, että onko musta vastusta sulle...pääsen ite kans kulkemaan autolla..esim syssy tms käy hyvin paikaksi! laittele postia [email protected]
- jippo_
joko löytyi peliseuraa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä242242Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281616- 891402
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t231385Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 1191005
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!13704- 10690