Peliseuraa olisin vailla kerran tai pari viikossa. Itse asun Ylöjärven puolella, mutta kulkemaan pääsen kyllä.
Kymmenisen vuotta on tullut sulkista harrastettua, mutta siinä tosin on välissä vuosiakin niin ettei ole tullut pelattua ollenkaan kaverin puutteessa.
Olen 28v mies. Sinun iällä tai sukupuolella ei niinkään ole väliä kunhan kuitenkin jaksat pelata ja mielellään osaat sen verran ettei ihan yksinpeluuksi mene tai sitten olet ainakin halukas oppimaan.
Ja jos hyvin tullaan juttuun niin mikä ettei joskus voida muutakin tehdä, mutta sulkiskaveria lähinnä haen.
Pistähän mailia [email protected] niin jutellaan siellä lisää.
Sulkapalloa tre
pelikaveria
2
506
Vastaukset
- sulari26
Täällä ois 26v mies, joka ettii miespuolista pelikaveria sulkikseen ...Mun taso on sellanen kohtalainen, että voidaan ainakin koittaa, että onko musta vastusta sulle...pääsen ite kans kulkemaan autolla..esim syssy tms käy hyvin paikaksi! laittele postia [email protected]
- jippo_
joko löytyi peliseuraa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä4911781Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san374727Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2542865Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1502654- 1141763
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo17115340 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.210917- 78856
- 82850
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv64812