Hei!
Teen opinnäytetyötä digikuvien ja valokuvatuotteiden teettämisestä, eri firmojen kautta. Olen saanut vastaajia netistä jo ihan mukavasti, mutta tarvitsen teitä lisää. Jos olet tilannut kuvia tai muita kuvatuotteita mukeista kirjoihin ja haluat auttaa minua työssäni, ilmoittaudu minulle:
[email protected]
niin lähetän kyselyä sähköpostiinne.
Teen erillistä tutkimusta kuvakirjoja teettäneistä asiakkaista, joten jos haluat vastata myös niitä koskevaan kyselyyn niin ilmoita se myös.
Kiitos ja hyvää joulun odotusta kaikille,
Tanja
Valokuvatuotteiden teettäminen
3
937
Vastaukset 3
- jelmeri von jalmari
kyllä parhaat kuvat saa kun käytttää huomattavan paljon tissivakoja kuvissaan
- Kesäheinuli
Aiheeseen liittyen kysyn ihmisiltä vinkkejä, että mistä olette saaneet hyvälaatuisia kuvia? Teetin digikuvista paperikuvia Gigantin online-palvelun kautta ja lopputulos oli pöyristyttävän huono: osa kuvista oli aivan epätarkkoja ja värit kautta linjan olivat "likaisia" ja tummia. Kuvat olivat ammattikuvaajan ottamia ja jopa omalla tulostimella saimme parempia tulosteita, kuin mitä Gigantista käteemme lyötiin.
Reklamoin muuten asiasta Giganttiin, joka vaati tekemään valituksen englanniksi Tanskaan, josta palvelun ostavat. Kuluttajasuojalain mukaan reklamoida saa omalla kielellä suoraan myyjälle eli Gigantille, mutta he eivät ole palautteeseen reagoineet. Tällä hetkellä sinne on yhteydessä kuluttajaneuvonta. Ilmeisesti muillakin on ollut heidän kuvapalvelun kanssa ongelmia... Uutta digikuvapalvelua siispä saalistan.
Ifolorilta teetin kuvakalenterin ja se onnistui hyvin, mutta kuvia en sieltä ole tilannut. Kokemuksia?- Kesäheinuli
Ps. aiheesta on viestiketju, mutta se on vuodelta 2005, joten sillä ajattelin kysellä aiheesta vähän ajantasaisempaa tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742345Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361922- 1001211
- 47975
- 92900
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26837- 29700
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,147693- 41685
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598