Hei. Mulla on 7v jo koulua käyvä tyttö. Päivisin ei vahinkoja tule, mutta yöt ovat ne suurin ogelma.
Tuntuu, että tyttö heräisi hätäänsä, mutta luulen, että hän ei viitsi tai jaksa lähteä yöllä vessaan ja hätä täytyy aina sinnitellä aaamuun asti. Joksus sitten on lakanat aina märkinä.
Mitä mieltä ootte pitäsikö tytölle vaan laittaa yöksi vaippa.
Yökastelu
4
596
Vastaukset
- Konst Kyynänen
mee hoitoon pervo
- yh äiti
Kysymys ei todellakaan ole mistään pervoilusta. Tytöllä on ihan oikeasti lakanat kastunut ja on selitellyt, että hän ei jaksa nousta vessan. En ole pervo kun en millään viitsisi tuon ikäiselle vaippaa enää laittaa.
Se voi kyllä pitää paikkaansa, että täällä liikkuu niitä vaippafetissi/fantasia juttujen kirjoittajia. Minä en ole kuitenkaan sellainen vaan olen tosissani.
- kasteluongelmat
Poikamme joka on nyt 15v on jatkuvaa yökastelua ja päivisin jos ei muistuta käymään vessassa käy usein vahinko.Poika oli päiväkuiva noin 3v ja yökuiva noin 4v,mutta aloitti uudelleen noin 7 vuotiaana jatkuen aina tähänpäivään asti.Syynä on jonkinasteinen muistamattomuus ja asioinen ymmärtämisessä ongelmia.Öisin käytössä vaipat ja toisinaan päivisinkin.
- satu__
Ei kannata olla huolissaan. Tuo on meilläkin varsinkin kesämökillä normaalia, että kastuu öisin lakanat kun ne eivät ne jaksa lähteä ulos vessaan ja yrittävät kaikin keinoin sinnitellä aamuun.
Joskus ihan kaupungissakin käy öisin niin, mutta meillä nyt se ei ihan jatkuvaa ole. Eli kannattaa huolehtia siitä, että lapsesi ei joisi illalla hirveästi mitään mehuja ja limsoja. Niitä on myös sellaisia yövaippoja jotka on tarkoitettu nimenomaan öiseen käyttöön eli ei vauvoille vaan ihan 4-10v lapsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368662Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1671242Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17896Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657