Hei. Mulla on 7v jo koulua käyvä tyttö. Päivisin ei vahinkoja tule, mutta yöt ovat ne suurin ogelma.
Tuntuu, että tyttö heräisi hätäänsä, mutta luulen, että hän ei viitsi tai jaksa lähteä yöllä vessaan ja hätä täytyy aina sinnitellä aaamuun asti. Joksus sitten on lakanat aina märkinä.
Mitä mieltä ootte pitäsikö tytölle vaan laittaa yöksi vaippa.
Yökastelu
4
584
Vastaukset
- Konst Kyynänen
mee hoitoon pervo
- yh äiti
Kysymys ei todellakaan ole mistään pervoilusta. Tytöllä on ihan oikeasti lakanat kastunut ja on selitellyt, että hän ei jaksa nousta vessan. En ole pervo kun en millään viitsisi tuon ikäiselle vaippaa enää laittaa.
Se voi kyllä pitää paikkaansa, että täällä liikkuu niitä vaippafetissi/fantasia juttujen kirjoittajia. Minä en ole kuitenkaan sellainen vaan olen tosissani.
- kasteluongelmat
Poikamme joka on nyt 15v on jatkuvaa yökastelua ja päivisin jos ei muistuta käymään vessassa käy usein vahinko.Poika oli päiväkuiva noin 3v ja yökuiva noin 4v,mutta aloitti uudelleen noin 7 vuotiaana jatkuen aina tähänpäivään asti.Syynä on jonkinasteinen muistamattomuus ja asioinen ymmärtämisessä ongelmia.Öisin käytössä vaipat ja toisinaan päivisinkin.
- satu__
Ei kannata olla huolissaan. Tuo on meilläkin varsinkin kesämökillä normaalia, että kastuu öisin lakanat kun ne eivät ne jaksa lähteä ulos vessaan ja yrittävät kaikin keinoin sinnitellä aamuun.
Joskus ihan kaupungissakin käy öisin niin, mutta meillä nyt se ei ihan jatkuvaa ole. Eli kannattaa huolehtia siitä, että lapsesi ei joisi illalla hirveästi mitään mehuja ja limsoja. Niitä on myös sellaisia yövaippoja jotka on tarkoitettu nimenomaan öiseen käyttöön eli ei vauvoille vaan ihan 4-10v lapsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989