Hei!
Täältä saa vauvan vaippoihin ja muihinkin vaatteisiin niminauhoja, jotka voi pestä 95C ja rumpukuivata, eivätkä värit haalistu. Löytyy myös silitettäviä lappuja, jotka kestävät 75C pesun.
Osoitteessa http://www.merkitse.fi on merkintä- ja nimikointituotteisiin erikoistunut verkkokauppa. Valikoimasta löytyy: kudotut nimikointinauhat, silitettävät nimilaput, itse suunniteltavat nimikointinauhat, käsityömerkit, matkalaukunnauhat omalla nimellä, kudotut logonauhat, lahjanauhat omalla tervehdyksellä, tuotetietomerkit, pesumerkit, tekstiilitussit, Taggit-kiinnitysavut.
Asiakas voi halutessaan pitkälti itse suunnitella haluamansa tuotteen, mutta myös valmiiksi mietittyjä tuotteita löytyy. Valikoima laajenee, tulossa on mm. lisää erilaisia nimikointi- ja merkintätarroja.
Postikulut sisältyvät hintoihin, joten pieniäkin tilauksia kannattaa tehdä. Toimitusajat ovat samat kuin muillakin alan toimijoilla Suomessa 1-3 vkoa tuotteesta ja maksutavasta riippuen.
Yritys panostaa tuotteissaan turvallisuuteen, laatuun ja eettisyyteen. Palveluketju ja raaka-aineita myöten tuotanto on EU:ssa. Tuotteilla on täysi takuu, ja ne on testattu käytössä. Kaikki nimikointituotteet noudattavat EN 71-3 standardia lelujen turvallisuudesta (ei liukenevia kemikaaleja tms.)
Tervetuloa tutustumaan!
Ystävällisin terveisin,
Marika Heinonen
Merkitse
Kestovaippoihin nimilappuja tai tuotemerkki
Marika Heinonen
1
667
Vastaukset
- Huijattu!
ÄLKÄÄ TILATKO TUOLTA merkitse.fi-firmasta MITÄÄN! Maksaa saatte, tuotteita ette koskaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995