Oli hienoa lukea WL:stä kuinka suoraselkäisesti Kristillisdemokraatti (sit) seisoi Savonian hallituksessa.
Koko hallitus joutui eroamaan, tämän suoraselkäisen tuuliviirin takia.
Kiitokset hienosta toiminnasta.
9
612
Vastaukset
- Varkkila
että se johtui vain huonoista toimintatavoista jne.... Huahhahahaaa :)
- Totuuden TORVI
Jo viimeksikäytyjen vaalien ehdokasasettelu sekalaisuudessaan kertoi tulemassa olevien tapahtumien
monimuotoisuudesta kyseisen ryhmittymän osalta. Eikä tämä ennakkoaavistelu vienyt karille.- Äläs ny
tuuliviireistä se hyöty, että niillä taitaa olla aikas terävät kynnet...ovat varovaisempia nuo hyväveliverkoston ainaisjäsenet....heh
Pitäiskikö muuten tehdä uusi patsashanke kun vielä sankarit on toimessaan. HYVÄVELI-patsas, patsaan hyvävelihahmolla voisi olla tuuliviirillä varustettu lippis päässä.... symbolisoisi veljien kaatajia. Se voisi kivasti komistaa vaikka sitten tuon entisen Aasia-instituutin edustaa ja olisi sitten muistuttamassa meitä ajasta ennen
uutta aikaa. - Pitkä käpy kuusessa
Äläs ny kirjoitti:
tuuliviireistä se hyöty, että niillä taitaa olla aikas terävät kynnet...ovat varovaisempia nuo hyväveliverkoston ainaisjäsenet....heh
Pitäiskikö muuten tehdä uusi patsashanke kun vielä sankarit on toimessaan. HYVÄVELI-patsas, patsaan hyvävelihahmolla voisi olla tuuliviirillä varustettu lippis päässä.... symbolisoisi veljien kaatajia. Se voisi kivasti komistaa vaikka sitten tuon entisen Aasia-instituutin edustaa ja olisi sitten muistuttamassa meitä ajasta ennen
uutta aikaa.hallitsee meillä kiinteistön hoidon jo alusta loppuun. Hienoin esimerkki on kun samat miehet tekevät kiinteisön hoitoa naapuritaloissa eri yritysten nimissä, yleensä vielä työllistämis tuilla. Samasta verkostosta löytyy Isännöinti- katto- ja sähköpalvelut. Ja ennen kaikkea lämmitys. Joten patsaan muodoksi esittäisin Mustekalaa. Sehän on monilonkeroinen ja suihkuttaa silmille. Viihtyy myös lämpimissä vesissä, kuten Thaimaassa.
Kun kerrankin olisi täältä ollut siellä hallituksessa edustaja joka olisi pitänyt Varkauden puolta niin Kuopiolaiset ei keksinyt muuta kuin kaataa hallituksen että vanha kieroilu voi jatkua. HEI HALOO muut päättäjät herätkää teitä kusetetaan silmään oikein olan takaa. Jos nyt ette reakoi niin Savonia siirretään Kuopioon jota ne on jo yrittäneet tehdä kaikin keinoin. Mm. se johtaja jatkaa edelleen joka oli jo tätä kaatamassa ja siirtämässä vaikka Kuopiossa ei ole teollisuutta joka tarvitsee kyseisen oppilaitoksen valmistuneita oppilaita. Johtajahan asuu Kuopiossa eli on jäävi tekemään päätöksiä.
- On se
Sitä kun ruppee tökimään herroin metkuja liikoo:
http://www.kuopionkaupunkilehti.fi/Paikallisuutiset/Paivan-puheenaihe/Ravintolakilpailutus-saa-uusia-kaanteita - Toloppana
totta! Kuopiolainen johtaja on ajanut Savonian Varkauden yksikön alasajoa ja koko koulun siirtoa Kuopioon! Varkauden yksikköön ei ole satsattu yhtään, markkinointiin ei semminkään ja odottavat vaan siellä Kuopiossa, että opiskelijat loppuisivat ja saataisiin koko paska sinne siirrettyä! Korpivaara olisi ollut oikein sopiva kanto siinä kaskessa.
- Miks olis?
Toloppana kirjoitti:
totta! Kuopiolainen johtaja on ajanut Savonian Varkauden yksikön alasajoa ja koko koulun siirtoa Kuopioon! Varkauden yksikköön ei ole satsattu yhtään, markkinointiin ei semminkään ja odottavat vaan siellä Kuopiossa, että opiskelijat loppuisivat ja saataisiin koko paska sinne siirrettyä! Korpivaara olisi ollut oikein sopiva kanto siinä kaskessa.
Ja hennoo kyllä sanoa jos on sanomista eikä lässyttele.
Mut on takuulla ison johtajansa suuressa suosiossa. Niillä on kai ollut jotain nokkapokkaa jo kauan. Ihan saletti ettei olis eronnut hallituksesta vapaaehtoisesti. Miks olis? - Roskapostirobotti666
On se kirjoitti:
Sitä kun ruppee tökimään herroin metkuja liikoo:
http://www.kuopionkaupunkilehti.fi/Paikallisuutiset/Paivan-puheenaihe/Ravintolakilpailutus-saa-uusia-kaanteitaEi kannattanut mennä väliin kun naapuritalon isot pojat vei meidän talon talkkarin tytöltä karkkipussin. Jos olisin mennyt poikien kanssa kimppaan olisin ehkä itsekkin jonkun namun saanut. Eikä se tyttö edes kiittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634