Kiitokset hienosta toiminnasta.

Mannermaista

Oli hienoa lukea WL:stä kuinka suoraselkäisesti Kristillisdemokraatti (sit) seisoi Savonian hallituksessa.
Koko hallitus joutui eroamaan, tämän suoraselkäisen tuuliviirin takia.

9

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varkkila

      että se johtui vain huonoista toimintatavoista jne.... Huahhahahaaa :)

    • Totuuden TORVI

      Jo viimeksikäytyjen vaalien ehdokasasettelu sekalaisuudessaan kertoi tulemassa olevien tapahtumien
      monimuotoisuudesta kyseisen ryhmittymän osalta. Eikä tämä ennakkoaavistelu vienyt karille.

      • Äläs ny

        tuuliviireistä se hyöty, että niillä taitaa olla aikas terävät kynnet...ovat varovaisempia nuo hyväveliverkoston ainaisjäsenet....heh

        Pitäiskikö muuten tehdä uusi patsashanke kun vielä sankarit on toimessaan. HYVÄVELI-patsas, patsaan hyvävelihahmolla voisi olla tuuliviirillä varustettu lippis päässä.... symbolisoisi veljien kaatajia. Se voisi kivasti komistaa vaikka sitten tuon entisen Aasia-instituutin edustaa ja olisi sitten muistuttamassa meitä ajasta ennen
        uutta aikaa.


      • Pitkä käpy kuusessa
        Äläs ny kirjoitti:

        tuuliviireistä se hyöty, että niillä taitaa olla aikas terävät kynnet...ovat varovaisempia nuo hyväveliverkoston ainaisjäsenet....heh

        Pitäiskikö muuten tehdä uusi patsashanke kun vielä sankarit on toimessaan. HYVÄVELI-patsas, patsaan hyvävelihahmolla voisi olla tuuliviirillä varustettu lippis päässä.... symbolisoisi veljien kaatajia. Se voisi kivasti komistaa vaikka sitten tuon entisen Aasia-instituutin edustaa ja olisi sitten muistuttamassa meitä ajasta ennen
        uutta aikaa.

        hallitsee meillä kiinteistön hoidon jo alusta loppuun. Hienoin esimerkki on kun samat miehet tekevät kiinteisön hoitoa naapuritaloissa eri yritysten nimissä, yleensä vielä työllistämis tuilla. Samasta verkostosta löytyy Isännöinti- katto- ja sähköpalvelut. Ja ennen kaikkea lämmitys. Joten patsaan muodoksi esittäisin Mustekalaa. Sehän on monilonkeroinen ja suihkuttaa silmille. Viihtyy myös lämpimissä vesissä, kuten Thaimaassa.


    • Kun kerrankin olisi täältä ollut siellä hallituksessa edustaja joka olisi pitänyt Varkauden puolta niin Kuopiolaiset ei keksinyt muuta kuin kaataa hallituksen että vanha kieroilu voi jatkua. HEI HALOO muut päättäjät herätkää teitä kusetetaan silmään oikein olan takaa. Jos nyt ette reakoi niin Savonia siirretään Kuopioon jota ne on jo yrittäneet tehdä kaikin keinoin. Mm. se johtaja jatkaa edelleen joka oli jo tätä kaatamassa ja siirtämässä vaikka Kuopiossa ei ole teollisuutta joka tarvitsee kyseisen oppilaitoksen valmistuneita oppilaita. Johtajahan asuu Kuopiossa eli on jäävi tekemään päätöksiä.

      • On se

      • Toloppana

        totta! Kuopiolainen johtaja on ajanut Savonian Varkauden yksikön alasajoa ja koko koulun siirtoa Kuopioon! Varkauden yksikköön ei ole satsattu yhtään, markkinointiin ei semminkään ja odottavat vaan siellä Kuopiossa, että opiskelijat loppuisivat ja saataisiin koko paska sinne siirrettyä! Korpivaara olisi ollut oikein sopiva kanto siinä kaskessa.


      • Miks olis?
        Toloppana kirjoitti:

        totta! Kuopiolainen johtaja on ajanut Savonian Varkauden yksikön alasajoa ja koko koulun siirtoa Kuopioon! Varkauden yksikköön ei ole satsattu yhtään, markkinointiin ei semminkään ja odottavat vaan siellä Kuopiossa, että opiskelijat loppuisivat ja saataisiin koko paska sinne siirrettyä! Korpivaara olisi ollut oikein sopiva kanto siinä kaskessa.

        Ja hennoo kyllä sanoa jos on sanomista eikä lässyttele.

        Mut on takuulla ison johtajansa suuressa suosiossa. Niillä on kai ollut jotain nokkapokkaa jo kauan. Ihan saletti ettei olis eronnut hallituksesta vapaaehtoisesti. Miks olis?


      • Roskapostirobotti666

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe