Olisin kiinnostunut kokeilemaan snorklaamista tulevalla Vietnamin lomalla. Nyt mietityttää kannattaako varusteet ostaa Suomesta vai vasta paikanpäältä; hinta, laatu, saatavuus??
Snorklausvarusteet
4
565
Vastaukset
- namnam005
En ole vielä edes (kohta menen) käynyt Vietnamis mutta minusta TUNTUU että sieltä saa ostaa tai vuokrata.
Se on kuitenkin sellaista snorklaus "seutua".
Mutta, täällähän noita vastauksia satelee kokeneemmilta ;=)
Mukavaa reissua sinulle!- ap
Sitä minäkin olen miettinyt, että luulisi paikan päältä löytyvän, koska alue minne menen on tunnettua snorklausseutua..? En vaan halua kuluttaa lomaa etsimällä sopivia välineitä (niitä löytämättä) ja mieluummin vielä ostan omat, kuin vuokraan välineet.
Lähinnä pohdin hinta- ja laatueroja, eli onko väliä kummasta maasta välineet hommaa. Kokeneemmat ehkä tietää?
Mukavaa Vietnamin matkaa sinullekin! :)
- snork
Filippiineillä oli vuokrahinta sen verran kova ,että kannatti ostaa omat ja laadukkaammat.
Uusien hinta oli jotain 50 egee.
Joka paikassa oli vuokralaitteita,mutta eivät kaikki olleet tiiviitä.
Ostotavara oli ainoastaan sukellusfirmoissa.
Näitä kahta maatahan ei voi verrata,mutta voin kuvitella,että parempi ottaa omat Suomesta.- ap
Kiitos vinkistä! Taidan pelata varman päälle ja hankkia kamat Suomesta niin on sekin stressi lomalta pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937658
- 403702
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241120
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32983Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27951Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31752Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703