Lopetin e-pillerit jo elokuussa. Sen jälkeen kuukautiset ovat tulleet ensin viikon myöhässä, seuraavat menkat kaksi viikkoa ja kolmannen alkoivat normaaliin aikaan, mutta ovat kestäneet nyt 18 päivää. Ensin oli normaalia vuotoa vähän alle viikko, sen jälkeen oli joku viikko että joinain päivinä tipputteli joinain ei ja lisäksi vuoto oli välillä tumman ruskeaa.. Nyt viime pe alkoi tavallaan toiset "oikeat kuukautiset" tähän 18 pvän putkeen eli siis vuoto ei ollut enää ruskeaa, eikä tiputellut joka toinen päivä. Koska tämä loppuu? Onko kellään ollut samanlaista? Voiko pillerit olla sekoittaneet näin pahasti?
Kauan kestävät kuukautiset
Linneeee
1294
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Sellasta se on. Ongelma ei ole pillereissä, vaan siinä, että kehosi ei osaa palautua normaalirytmiin eli hormonit ovat niin sanotusti sekaisin. Voit joko katsella miten tilanne kehittyy tai sitten hakeudut lääkäriin ja pyydät apua. Lääkityksellä yleensä tilanne normalisoituu.