Mä en tiedä, onko täällä ollut vielä tätä generaattoria, mistä saatte tonttunimenne, joten, jos on ollutkin, niin en ainakaan tiennyt sitä ;) Huh, huh, mitä lainkaan kirjoitin ;)
Elikkä tässä se on , kukas tonttu sä oot ?? ;))
http://www.nimigeneraattori.fi/tonttunimi/
Terveisin, Topsi Tomero
Tonttunimigeneraattori
89
2910
Vastaukset
sataapi Rae Kuuronen:))))
- impi-lempi
hauska nimi ;)
impi-lempi kirjoitti:
hauska nimi ;)
nimellä ei oo sit enteitä;)) Aatteles,,,, aina kun menis johki, siel alkas heti sataa rakeita):
- impi-lempi
sasus kirjoitti:
nimellä ei oo sit enteitä;)) Aatteles,,,, aina kun menis johki, siel alkas heti sataa rakeita):
kaikki alkais pelkäämään sun paikalle tuloa, tai no, JOSKUSHAN raekuurotkin on ihan kivoja, mutta silti, liika on liikaa :) Tuskin se mitenkään enteellistä on ;)))
- kivellä.istuja
Miä oon tonttujain: Hellä Kanelisilmä
- impi-lempi
miten kaunis nimi ;)
- meirikki
Olenpahan vaan; Liehu Poronen, hyvää joulun odotusta :D
- impi-lempi
sullekin toivottelen rauhallista joulunalusaikaa ;)
- Kiukkupiukku
tää on joka helkutin palstalla ja ihmiset innoissaan jostain typeristä nimistä.
Voi helevete!- impi-lempi
Pian on joulukin :)
- Meriläinen
Totaa mitenhän tämänkin ottaisi.
Aito Pukinilo tässä terve vaan ;))- impi-lempi
Voi, miten hauskaa, että pukilla on oma ilotonttunsa ;))
- Meriläinen
impi-lempi kirjoitti:
Voi, miten hauskaa, että pukilla on oma ilotonttunsa ;))
Niimpä niin ( vähän epävarmana miettii, mitä se tarkoittaakaan)
;D)) - impi-lempi
Meriläinen kirjoitti:
;D))kyllä sä tiedät ;))
- kivellä.istuja
Meriläinen kirjoitti:
;D))Ihana nimi, miulla sa laukas kunnon kikattelupuuskan. :-))) ....öööh
- Meriläinen
kivellä.istuja kirjoitti:
Ihana nimi, miulla sa laukas kunnon kikattelupuuskan. :-))) ....öööh
Niin niin mie oon niin naurettava.
No täyty miun laittaa kaks kertaa se nimi sinne ennenkuin uskoin itekään mutta molemmilla tuli sama niin uskottava se oli ;))))
- PetrusPeltiporo
hauska tutustua!
@---------------@- impi-lempi
Tosi hauska tutustua :)
- PetrusPeltiporo
impi-lempi kirjoitti:
Tosi hauska tutustua :)
nimen antoi genu, kiitti!
- impi-lempi
PetrusPeltiporo kirjoitti:
nimen antoi genu, kiitti!
kyllä genu tietää ;))
- viivi-amaldiina
laitoin oman nimeni, Topsi Tomero
laitoin ukkoni nimen, Hapsi Huurrenenä. :)
Topsi ja Hapsi :))))))- impi-lempi
nimet teillä , etteikö jäisi vakikäyttöönkin ?? ;)))
- KultuHuurrevaara
Tuttu on generaattori jo parin vuoden takaa, tän tonttunikin rekkasin tälle joululle käyttööni :)
Arvaa kuka :))....Noooo, galleriassa totuus paljastetaan :)- impi-lempi
tuttu tonttu se sieltä löytyi ;)
Joo, mä aattelin kanssa, että tää generaattori on palstoilla pyörinyt, mutta en mitenkään osannut arvata , että oisko täälläkin, tai no, miksei olisi ;) - Meriläinen
Pitäisköhän munkin rekata omani ;))
- KultuHuurrevaara
impi-lempi kirjoitti:
tuttu tonttu se sieltä löytyi ;)
Joo, mä aattelin kanssa, että tää generaattori on palstoilla pyörinyt, mutta en mitenkään osannut arvata , että oisko täälläkin, tai no, miksei olisi ;)olen generaattoriin törmännyt, ei ehkä ole täällä ennen ollut. Ja vaikka olisi ollutkin, niin ei mitään väliä. :)
- KultuHuurrevaara
Meriläinen kirjoitti:
....lukaisin tuolta tonttunikkisi, aika söpö :)))))))
- impi-lempi
Meriläinen kirjoitti:
juuri SUN kannattaa rekata, kannatan ;)) *nauraa*
- paapuuri
mistä se generaattori tietää, että minul on tinnitus ja korvat tukossa ;))
t. Suhina Sammalkorva &:)- impi-lempi
miten osuva nimi sulle...kyllä se genu vaan tietää, siinäs näit ;))
- viivi-amaldiina
Suhina Sammalkorva, heevetin hyvä nimi. Hei, siin konees on röntgensilmä, voi paljastaa muutakin...varo. :)
- paapuuri
viivi-amaldiina kirjoitti:
Suhina Sammalkorva, heevetin hyvä nimi. Hei, siin konees on röntgensilmä, voi paljastaa muutakin...varo. :)
just tulin saunasta ja meenkin nyt laittamaan vähän enemmän nuttuja ylleni ;)
Ei aina ole pelkkää suhinaa, väillä myös kohinaa ja rutinaa ;(( - paapuuri
impi-lempi kirjoitti:
miten osuva nimi sulle...kyllä se genu vaan tietää, siinäs näit ;))
että puhut minusta, mutta olikin vaan nimestä kyse :(
- impi-lempi
paapuuri kirjoitti:
Miten mä VOISIN noin puhua susta ?? En ole nähnyt sua, en kumminkaan osaisi tarpeeksi ylistää sun kauneuttasi, herttaisuuttasi, täydellisyyttäsi,ihanuuttasi , jne, jne......Pitäisit puheitani kenties aliarvioimisena, en ota riskiä ! ;)
- viivi-amaldiina
paapuuri kirjoitti:
just tulin saunasta ja meenkin nyt laittamaan vähän enemmän nuttuja ylleni ;)
Ei aina ole pelkkää suhinaa, väillä myös kohinaa ja rutinaa ;((miehelläni on takaraivossa, siis se ääni suhina kuluu korviin keskeltä päätä heijastuu takaraivoon.
Nyt tutkittu pitkien tutkimusten jälkeen, hänellä todettiin stereokuulo, kumpikin korva kuulee yhtä tarkasti. Ääni ei ole jatkuva, eikä häiritsevä, enää. On kai oppinut elämään sen kanssa. - paapuuri
impi-lempi kirjoitti:
Miten mä VOISIN noin puhua susta ?? En ole nähnyt sua, en kumminkaan osaisi tarpeeksi ylistää sun kauneuttasi, herttaisuuttasi, täydellisyyttäsi,ihanuuttasi , jne, jne......Pitäisit puheitani kenties aliarvioimisena, en ota riskiä ! ;)
oikein rehelliseltä, sulla on ketunhäntä kainalossa, molemmissa.
- paapuuri
viivi-amaldiina kirjoitti:
miehelläni on takaraivossa, siis se ääni suhina kuluu korviin keskeltä päätä heijastuu takaraivoon.
Nyt tutkittu pitkien tutkimusten jälkeen, hänellä todettiin stereokuulo, kumpikin korva kuulee yhtä tarkasti. Ääni ei ole jatkuva, eikä häiritsevä, enää. On kai oppinut elämään sen kanssa.on ollut jo ainakin 6-7 vuotta, ei ollenkaan mukavaa.
Oppiihan tämän kanssa elämään, enkä aina muistakaan koko asiaa, ellei
puheeksi tule ja hiljaisuudessa kuuluu liiankin hyvin. - impi-lempi
paapuuri kirjoitti:
oikein rehelliseltä, sulla on ketunhäntä kainalossa, molemmissa.
en edes omista ketunhäntää *katsoo vilpittömänä paapuria*...ja ei mulla oo edes kainalokarvoja, joita sä ehkä kuvittelet ketunhänniksi ;)) Ja herran pieksut...kuinka pitkät ne karvat kainalossa pitäiskään olla, jotta niitä luulisi ketunhänniksi.....:O/
- Aito Pukinilo
paapuuri kirjoitti:
Mie oonkin päättänyt jäädä puskaan, miulhan on nyt hyvä nimi:)
- paapuuri
impi-lempi kirjoitti:
en edes omista ketunhäntää *katsoo vilpittömänä paapuria*...ja ei mulla oo edes kainalokarvoja, joita sä ehkä kuvittelet ketunhänniksi ;)) Ja herran pieksut...kuinka pitkät ne karvat kainalossa pitäiskään olla, jotta niitä luulisi ketunhänniksi.....:O/
hyvin pieni :)
- paapuuri
Aito Pukinilo kirjoitti:
Mie oonkin päättänyt jäädä puskaan, miulhan on nyt hyvä nimi:)
voi olla puskassakin, toisin kuin............. ;=))
- 14
tuli minusta. Muistaakseni yksitypy laittoi tämän saman generaattorin lifestyle palstalle pari vuotta sitten.
- impi-lempi
Samannimisii ollaan ...Mä tiedän, että näitä liikkuu palstoilla , näin ennen joulua ;)
piilo punapipo
- impi-lempi
mun tyttö sai just tuon saman ;)
impi-lempi kirjoitti:
mun tyttö sai just tuon saman ;)
no joo akkamaiseks on jo sanottukin.
- impi-lempi
koti-kiusattu kirjoitti:
no joo akkamaiseks on jo sanottukin.
en halunnut vääntää veistä haavassa...mutkun mun tyttö ON tyttö ;)))))
impi-lempi kirjoitti:
en halunnut vääntää veistä haavassa...mutkun mun tyttö ON tyttö ;)))))
meikäläisen persusta kestää merivettä,ei näin jouluna pienet haittaa.
- arvasinko
koti-kiusattu kirjoitti:
meikäläisen persusta kestää merivettä,ei näin jouluna pienet haittaa.
masentunu.
- k/k
arvasinko kirjoitti:
masentunu.
Montako pillerii piti ottaa et alkoi mailma kirkastumaan,on rankkaa kun koneetkin ivaa.
Jummalavita, Lauha on naisen nimi:-D))))))))))))))))
- impi-lempi
kyllä generaattori tietää...ja vielä Rakovalkeakin...vai mikä Rakovalke se oli ;))
- :))))))))))))
näin pakkasella.
impi-lempi kirjoitti:
kyllä generaattori tietää...ja vielä Rakovalkeakin...vai mikä Rakovalke se oli ;))
mikä valkea se siellä raossa palaa? :-D))))))))))
- Samilja
voi Kerberos, mikä nimi, en ala. :////
.- Sinimarjanen
kuulostaa ihan mukavalle. Minulle tuli Joiku Jäkäläpää. Kai se on jollain lailla minulle sopivakin.:) Menee tässä hetki sitä sulatellessa.:)
- impi-lempi
Päivän toiseksi paras...;)) *nauraa*
Tuo "Aito Pukinilo" johtaa vielä, mutta tulet hyvänä kakkosena perässä, Pömppy ;))) - impi-lempi
Sinimarjanen kirjoitti:
kuulostaa ihan mukavalle. Minulle tuli Joiku Jäkäläpää. Kai se on jollain lailla minulle sopivakin.:) Menee tässä hetki sitä sulatellessa.:)
löysin Pömpyn seurasta...hauska tutustua ! :)
- Samilja
Sinimarjanen kirjoitti:
Jotenkin nuo sopisivat urospuolisille paremmin?
Sulle sopisi Joiku Tähtisilmä, minä voisin olla vaikka Pomppu Pullapötkylä? Joikuhan voi olla aivan ihanaa.
Kumma, ettei vimpain nimennyt minua karvakorvaksi, murrr. :)
Vaan, ei kai se auta tutkainta vastaan potkia.
. - Sinimarjanen
Samilja kirjoitti:
Jotenkin nuo sopisivat urospuolisille paremmin?
Sulle sopisi Joiku Tähtisilmä, minä voisin olla vaikka Pomppu Pullapötkylä? Joikuhan voi olla aivan ihanaa.
Kumma, ettei vimpain nimennyt minua karvakorvaksi, murrr. :)
Vaan, ei kai se auta tutkainta vastaan potkia.
.Miehille sopivampi tuo sinun nimesi. Joiku kyllä sopii minulle ihan sananmukaisesti.:)) Mietin vimmatusti Sinulle sopivampaa nimeä, ei tuo pullapötkylä ole Sinun nimesi minusta ainakaan, sopivampi nimi varmasti löytyy.:)
- Samilja
Sinimarjanen kirjoitti:
Miehille sopivampi tuo sinun nimesi. Joiku kyllä sopii minulle ihan sananmukaisesti.:)) Mietin vimmatusti Sinulle sopivampaa nimeä, ei tuo pullapötkylä ole Sinun nimesi minusta ainakaan, sopivampi nimi varmasti löytyy.:)
Pötkylä passaa, voisinhan olla Pomppu Potkukelkka, telkkarin Jamesin sisko? Siinä nimessä olisi ihan sopivaa sujuvuutta, ja nopeutta?
Saapa nähdä, pääseekö tänä talvena potkuroimaan?
Ihan kivoja joskus tällaiset hassutukset, ja vielä parempaa, että itse sattuu olemaan silloin tällöin tähän sopivalla mielialalla.
. - Sinimarjanen
Samilja kirjoitti:
Pötkylä passaa, voisinhan olla Pomppu Potkukelkka, telkkarin Jamesin sisko? Siinä nimessä olisi ihan sopivaa sujuvuutta, ja nopeutta?
Saapa nähdä, pääseekö tänä talvena potkuroimaan?
Ihan kivoja joskus tällaiset hassutukset, ja vielä parempaa, että itse sattuu olemaan silloin tällöin tähän sopivalla mielialalla.
.Saa sitten nähdä miten on tuon lumen kanssa, pysyykö se. Kuuttatoista miinusta tuo mittari on näyttänyt ja jokin aika sitten tuli lunta melko sakeaan. Nyt en ole katsellut ulos. Välillä kaipaa vähän hullutteluakin ja huumoria. Saa sillä hetkellä muuta ajateltavaa ja onhan välillä itsekkin sillä tuulella..:)
- Samilja
Sinimarjanen kirjoitti:
Saa sitten nähdä miten on tuon lumen kanssa, pysyykö se. Kuuttatoista miinusta tuo mittari on näyttänyt ja jokin aika sitten tuli lunta melko sakeaan. Nyt en ole katsellut ulos. Välillä kaipaa vähän hullutteluakin ja huumoria. Saa sillä hetkellä muuta ajateltavaa ja onhan välillä itsekkin sillä tuulella..:)
näyttää mittari täälläkin. Ihan oudolta tuntuu, kun on noinkin paljon pakkasta pitkästä aikaa, eilen oli tosi kyhhhllmmää. Varmaan, kun lauhtuu, voi tulla kovastikin lunta. Jospa siitä kehkeytyy hyvinkin potkurikelit. :))
Saapa sitten nakella jaffoja helmoistaan naapurin isännille? :))
Hulluttelu ja hassuilu varmaan silloin joskus sai tänne juurtumaankin. Sitä on monesti kaivannut. Ihan kivaa näinkin, omasta mielentilastahan sekin on pitkälle kiinni.
. - Sinimarjanen
Samilja kirjoitti:
näyttää mittari täälläkin. Ihan oudolta tuntuu, kun on noinkin paljon pakkasta pitkästä aikaa, eilen oli tosi kyhhhllmmää. Varmaan, kun lauhtuu, voi tulla kovastikin lunta. Jospa siitä kehkeytyy hyvinkin potkurikelit. :))
Saapa sitten nakella jaffoja helmoistaan naapurin isännille? :))
Hulluttelu ja hassuilu varmaan silloin joskus sai tänne juurtumaankin. Sitä on monesti kaivannut. Ihan kivaa näinkin, omasta mielentilastahan sekin on pitkälle kiinni.
.nyt kai se on luvannut sitä lunta paljon. Toivottavasti jonkin verran tulisi ja pysyisi myös. Olisi valoisampaa ja antaishan se mahdollisuudet noihin talviharrastuksiin, jos ei minulle niin toisille. Lapsukaiset on jo pidempään odotelleet lunta. Pääsisivät sitä hiihtoa harjoittelemaan ja käyvät tässä lähellä tuossa kelkkamäessä. Potkurilla oli tuolla maalla aina hyvä huristella, kun ei hiekotettu. Nopeastihan sillä eteen päin pääsi ja ennen kaikkea se oli vaihteeksi ihan kivaa.
Noita aikoja olen kyllä muistellut jälkeenkin päin. Seuraavana päivänäkin nauratti, kun muistui ne ketjut mieleeni. Huulta piti purra välillä töissä, ettei olisi alkanut ääneen nauramaan. Kiva niitä on näin jälkikäteenkin muistella. Se oli tosiaan mukavaa aikaa.:) - Samilja
Sinimarjanen kirjoitti:
nyt kai se on luvannut sitä lunta paljon. Toivottavasti jonkin verran tulisi ja pysyisi myös. Olisi valoisampaa ja antaishan se mahdollisuudet noihin talviharrastuksiin, jos ei minulle niin toisille. Lapsukaiset on jo pidempään odotelleet lunta. Pääsisivät sitä hiihtoa harjoittelemaan ja käyvät tässä lähellä tuossa kelkkamäessä. Potkurilla oli tuolla maalla aina hyvä huristella, kun ei hiekotettu. Nopeastihan sillä eteen päin pääsi ja ennen kaikkea se oli vaihteeksi ihan kivaa.
Noita aikoja olen kyllä muistellut jälkeenkin päin. Seuraavana päivänäkin nauratti, kun muistui ne ketjut mieleeni. Huulta piti purra välillä töissä, ettei olisi alkanut ääneen nauramaan. Kiva niitä on näin jälkikäteenkin muistella. Se oli tosiaan mukavaa aikaa.:)mieluisaa, että tulisi kunnolla lunta. Pääsisivät ulos telmimään lumileikkejään.
Joskus jäällä tullut potkuroitua, siinä sitä on menoa ja meininkiä, hippulat vinkuen.
Samoin olen muistellut, milloin mietittiin minkäkin asian perusteita, vaikkapa käsveskan sisältöä. :)
Varmasti mekin osaamme olla kovinkin asiallisia, mutta ajoittain on riemullista päästää sisäinen lapsensa hetkeksi sanailemaan hassutellen. Kyllä hän taas osaa mennä piiloon, kun sen aika on.
Nyt kai lienee taas aika panna pillit pussiin, ja lähdetään katselemaan SInisiä Unosia! Kiitti!
. - Sinimarjanen
Samilja kirjoitti:
mieluisaa, että tulisi kunnolla lunta. Pääsisivät ulos telmimään lumileikkejään.
Joskus jäällä tullut potkuroitua, siinä sitä on menoa ja meininkiä, hippulat vinkuen.
Samoin olen muistellut, milloin mietittiin minkäkin asian perusteita, vaikkapa käsveskan sisältöä. :)
Varmasti mekin osaamme olla kovinkin asiallisia, mutta ajoittain on riemullista päästää sisäinen lapsensa hetkeksi sanailemaan hassutellen. Kyllä hän taas osaa mennä piiloon, kun sen aika on.
Nyt kai lienee taas aika panna pillit pussiin, ja lähdetään katselemaan SInisiä Unosia! Kiitti!
.jäällä mekin paljon potkuroitiin ja siellä ei ainakaan sitä hiekkaa tarvinnut varoa. Meillä oli siellä jäällä napakelkka. Sinne kokoontui paljon kylänporukkaa varsinkin viikonloppuisin. Se lopahti siihen, kun sattui pieni haaveri yhdelle tytölle. Onneksi ei vakavampaa, hammas irtosi siinä kahakassa. Pyörittäjänä oli vielä koulun opettaja, mutta vahinkohan se oli kaikin puolin.
Se olikin kivaa aikaa, sellaista harmitonta hauskaa ja väliin asiallisempiakin aiheita, mutta täydellisesti rentoutui päivän töistä.:)
Kiitos Sinulle ja Hyvää Yötä kauniiden unien parissa! - Arvaas mitä
Ihan sama nimi tuli sinullekin kun miehelleni;)) Ja hän on todella kultainen.Hyvä sydän hänelläkin. Itselleni tuli hyvin minua kuvaava nimi Liehu Poronen...Kundille taas häntä kuvaava nimi: Äkäs Sammalvaara;)))Sellainen kovin nuori vielä;)) väliin vähän ovet vielä paukkuu...kundi kun suuttuu...ja herne menee nenään;))
Hauska juttu;)))
Mä oikeastaan tykkään tästä nimestä, tuolla toisaalla se tuli jo tutuksi. Paljon parempi kuin esimerkiksi
Korva Sädesammal tai Sammal Korvasäde ;)- impi-lempi
niin kauuuunis nimi :)
- Dorodea
Moikkelis, Pipsa Punatupsu tässä. Hyvä ettei hupsu :)
- impi-lempi
Pipsa Punatupsu ;) Hauska tutustua !!
- Marlyn.
vastaa ja on oikein sopiva mulle :-))))))))
- impi-lempi
Sehän kävi sitten paremmin kuin hyvin ;))
- RiisuArkihuoli
Hipsu Hikkarainen :=))
Tää mun nykyinen nikki on myös tonttugeneraattorista, mutta vähän erilaisesta. Taidan kuitenkin pitää Riisu Arkihuolen kun tykkään siittä :=))- impi-lempi
oot tullut tutuksi jo sillä nimellä...mitä hyvää vaihtamaan ;)
- Dafnia
tuli nimekseni, oikein hauska, vaikka eläimiin viittaava.
- impi-lempi
Täytyy sanoa, jotta erikoinen nimi, joskin hiano ;))
- RosaLiiin
Kun mä tonttuilen niin olen Lauha Rakovalke. Sehän sopii.
Pääsiskin noihin tulentekohommiin, sytyttelis ja vahtis tulia ja takkoja.
Elävä liekki on niin kauniskin.- impi-lempi
mutta mä olen niin pelokas tulta kohtaan, oisko vähän liioiteltua varomista vain :)
Sä oot toinen Lauha...ja se toinen oli mies ;)
- impi-lempi
uudet tonttukaverini...on aika tämän tontun painua maate ;)
- Pömppy Sammalnenä
jään kaivelemaan sammalia nenustani, ja lähden naparetkelle pömppyyni.
.
- O-V..
Kyllä se generaattori tietää.:)))
Vaikku Huurrekorva- hiipijätonttu;)
Nyt on pakkanen. Helposti tulee huurteita huurteisista.;))
- Samilja
Mulla ei ole sammalta nokassa, eikä muuallakaan, niih! Ja korvaan siis ei vieläkään laiteta halkoa pienempää esinettä!
. - O-V..
hiipijätonttu;) kirjoitti:
Nyt on pakkanen. Helposti tulee huurteita huurteisista.;))
Maistu ei huurteinen, kesää odotellaan huurteisen toivossa.
Huurtua kyllä meinasi, kun jatkuvasti ravasi ulkoa sissään ja sisältä ulos.Illalla vilusti aikalailla.
Lämmin glöki palautti termostaatin normaali asentoon. - O-V..
Samilja kirjoitti:
Mulla ei ole sammalta nokassa, eikä muuallakaan, niih! Ja korvaan siis ei vieläkään laiteta halkoa pienempää esinettä!
.Punasta katsonu vihreeksi.Miten niin, korvaan ei saa laittaa halkoja pienempiä.
Kuulakärki kyniä siellä on hyvä säilyttää.:)
Nyt lähtee Vaikku nukuttelemaan, ettäkö on liian aikaista.Minulle vähän epätavallista vielä tähän aikaan.
Nyt vain ei jaksa pitää silmiä auki.
Herttasia unia.
- tontuille
- Moni_Herkkupuuska
tonttunimi ollut jo yli vuoden :))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746