Onkon järkee ostaa ko. "ns"kiinan pyörä? Mitä mieltä arvoisa asiantuntia raati on ko. "moposta" HARRIKKAIHMIMISTEN on kai turha puuttua keskustetluun . Onko Tietoo/taitoo. EDM. esm lapsentaudeista. P.S. kaupiaat elekee vaivautua.
Nyt n"1500 Custom M malli lähtee < 13000 ekee
4
961
Vastaukset
- mietin.,
Ihmetelly itsekin tommoista tai 1800cc versiota,aika paljon tarjontaa ja hinnat tullu mukavasti alas,kummiskin matkaa tulee ajettua paljon joten "tavallinen"lätkytin ehkä kummiskin monipuolisempi ja saa tavaraakin sitte mukaan,olisko suitsa enempi kyläcruiseri jolla kumikin palaa tarvittaessa,itse ei tuu niitä polleja käytettyä vaan vääntöpuoli kun kohdillaan niin ok,voipi sitte jäädä yks vaihto väliin .....
- Kajtsu
...moinen kapine, kun kerran halvalla sai. Fiksummalta ja paremmalta tuntuu monessa mielessä kuin M1800.
- epäileväinen
Kajtsu kirjoitti:
...moinen kapine, kun kerran halvalla sai. Fiksummalta ja paremmalta tuntuu monessa mielessä kuin M1800.
fiksummalta ja paremmalta,paitsi hinta?
- Kajtsu
epäileväinen kirjoitti:
fiksummalta ja paremmalta,paitsi hinta?
1. stonga tulee lähemmäs
2. lyhyempi akseliväli
3. matalampi istuin
4. "normaalimpi" takarengas, ajettavuus 10 x parempi
5. moottorin ominaisuudet (polttoaineen suihkutuksen toimivuus eri planeetalta)
Ihan vain muutama pointti malliksi, niitä toisinpäin olevia saakin etsiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2329586
- 1216622
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486154- 784592
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324420- 333409
- 573124
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283035Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262993Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252987