Nyt n"1500 Custom M malli lähtee < 13000 ekee

nim:Honikka mies

Onkon järkee ostaa ko. "ns"kiinan pyörä? Mitä mieltä arvoisa asiantuntia raati on ko. "moposta" HARRIKKAIHMIMISTEN on kai turha puuttua keskustetluun . Onko Tietoo/taitoo. EDM. esm lapsentaudeista. P.S. kaupiaat elekee vaivautua.

4

1021

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietin.,

Ihmetelly itsekin tommoista tai 1800cc versiota,aika paljon tarjontaa ja hinnat tullu mukavasti alas,kummiskin matkaa tulee ajettua paljon joten "tavallinen"lätkytin ehkä kummiskin monipuolisempi ja saa tavaraakin sitte mukaan,olisko suitsa enempi kyläcruiseri jolla kumikin palaa tarvittaessa,itse ei tuu niitä polleja käytettyä vaan vääntöpuoli kun kohdillaan niin ok,voipi sitte jäädä yks vaihto väliin .....

• Kajtsu

...moinen kapine, kun kerran halvalla sai. Fiksummalta ja paremmalta tuntuu monessa mielessä kuin M1800.

• epäileväinen
        Kajtsu kirjoitti:

...moinen kapine, kun kerran halvalla sai. Fiksummalta ja paremmalta tuntuu monessa mielessä kuin M1800.

fiksummalta ja paremmalta,paitsi hinta?

• Kajtsu
        epäileväinen kirjoitti:

fiksummalta ja paremmalta,paitsi hinta?

1. stonga tulee lähemmäs
        2. lyhyempi akseliväli
        3. matalampi istuin
        4. "normaalimpi" takarengas, ajettavuus 10 x parempi
        5. moottorin ominaisuudet (polttoaineen suihkutuksen toimivuus eri planeetalta)

Ihan vain muutama pointti malliksi, niitä toisinpäin olevia saakin etsiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      994
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      192
      708
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      65
      632
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      540
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      513
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      503
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      493
    Aihe