Tuttujen mökillä

Naapurin poika

Olin 15-vuotias, kun lähdin äitini kaverin, ja hänen perheensä kanssa heidän mökilleen viikonlopuksi eräänä kuumana kesäpäivänä. Heidän poikansa oli minua kaksi vuotta nuorempi, ja tulimme hyvin toimeen. Ilma oli helteinen, melkeinpä tukahduttava. Katselin tuttuvaperheemme rouvaa, Saria, joka on noin nelikymppinen, kohtalaisen hyvin säilynyt nainen. Hänen vaaleat hiuksensa ulottuivat melkein olkapäille. Hänellä oli päällään punainen kukka-kesämekko, joka ulottui polviin asti. Sari oli mielestäni kaunis ja seksikäs, erityisesti pidin hänen rinnoistaan ja perseestään. Nytkin katseeni oli liimaantunut Sarin perseeseen, ihoa myötäilevä mekko päästi tämän seksikkään perseen todellakin oikeuksiinsa.

Katselin Sarin kasvoja; siniset silmät kimalsivat auringossa kauniisti, ja Sari oli laittanut tapansa mukaan huulilleen tyttömäistä, vaaleanpunaista huulipunaa. Rakastin noita huulia, ja olisin voinut antaa mitä vain suudelmasta tämän kypsän naisen kanssa. Havahduin fantasioistani, kun minun ja Petrin käskettiin mennä lämmittämään saunaa. Teimme työtä käskettyä, ja menimme rantaan. Tummansininen järvivesi kimmelsi auringossa vilpoisan ja houkuttelevan näköisenä. Löimme puita kiukaaseen ja sytytimme tulen. Odottelimme tunnin, ja menimme saunaan. Löylyt olivat erinomaisen rentouttavat. Vesi helli kroppaani kun sukelsin järveen, wou mikä tunne.

Saunan jälkeen Petri päätti lähteä isänsä kanssa kalaan. En ole mikään erityisen innokas kalamies joten päätin jäädä mökille. Sari ja Petrin 6-vuotias sisko, Sanna ilmoittivat menevänsä saunaan.

"Ei sitten kurkita!" -Sari sanoi leikkisästi kävellessään rantaan.
Asetuin mökin kuistille nojatuoliin kasvot järvelle päin ja sytytin tupakan. Tunnelma oli uskomattoman raukea ja nautin vedellessäni sauhuja ilta-auringossa. Katselin, kun Sari käveli uimapuvussaan laiturin päähän ja sukelsi veteen. Ah, mikä näky!

Kun Petri ja Mika tulivat kalasta ja Sari ja Sanna olivat saunoneet, oli vuorossa illanviettoa. Kuuntelimme musiikkia, katsoimme televisiota, heittelimme Petrin kanssa frisbeetä, ja saimme jopa pullot olutta mieheen. Sari naukkaili melko innokkaasti valkoviiniä ja siideriä, ja alkoi kymmenen aikaan olla jo aikamoisessa hibrakassa. Myöskään Mika ei säästellyt viinaa, vaan naukkaili hänkin oikein olan takaa. Pihistimme Petrin kanssa vielä pari pulloa bisseä mieheen, ja meilläkin alkoi olla jo hyvä fiilis. Sanna oli viety mökkiin nukkumaan jo kahdeksan aikaan, ja Mika sammui kello 1:00, Petri ilmoitti vievänsä isänsä nukkumaan, ja menevänsä itse samalla. Hän toivotti hyvät yöt ja meni mökkiin nukkumaan. Jäin kuistille humalaisen Sarin kanssa naukkailemaan bisseäni.

Juttelimme Sarin kanssa niitänäitä, ja välillä juttumme menivät melko tuhmiksikin. Sari oli työntynyt ihan kylkeeni kiinni, sanoi että hänellä oli vähän kylmä. Haistoin tämän aikuisen naisen parfyymin tuoksun ja läsnäolon.. Sari kertoi juttuja ja kikatti tyttömäisesti, huh hän alkoi olla jo todella humalassa.
"Kuule Mikko, siirrytäänkö tuonne rantaan saunalle katselemaan auringonnousua ja juttelemaan?" -Sari kuiskasi korvaani ja hihitti humalaiseen tyyliin hiljaa päälle.

Lähdimme kävelemään rantaan ja asetuimme saunan rappusille lähekkäin istumaan. Juttelimme hetken ja mielessäni kypsyi ajatus käyttää hieman Sarin humalaa hyväkseni. Hivutinkin käteni Sarin reidelle muka huomaamatta. Sari laitto kätensä minun käteni päälle ja sanoi vakavana
"Mikko hei, mitäs sä nyt meinaat?"
Silitin Sarin reittä hellästi ja ajattelin olla Sarille rehellinen.
"Kuule.. mä oon jo pitkään haaveillu susta.. Sä oot ihan saatanan seksikäs nainen."
Sari näytti yllättyneeltä ja hihitti hiljaa.
"Hmm.. nuorta poikaa ois tarjolla, ei paha tilanne" -hän sanoi viekkaasti ääneen ja puri alahuultaan. "Okei Mikko, mennään tonne saunaan." -hän jatkoi ja sydämeni löi hetken tyhjää.

Sari veti minut perässään saunaan ja alkoi suudella huuliani intohimoisesti. Hivutin käteni Sarin selän taakse ja aloin hivelemään hänen persettään välillä puristellen ja kourien. Silitin Sarin vaaleita sortuvia ja tunsin haluavani häntä todella paljon. Sari nuolaisi korvaani leikkisästi ja siirtyi suutelemaan kaulaani. Suljin silmäni ja nautin. Sari asettui ylemmälle lauteelle ja minä alemmalle. Sari nosti mekkoaan niin, että näin jumalaisen pillunsa. Sari oli ajellut sen jättäen vain pienen "brassikolmion" Haukoin henkeäni kun näin tämän uskomattoman näyn. Sarin pillu oli jo hieman kostunut, ja kostui entisestään, kun aloin työntelemään sormeani edestakaisin pillussa. Nuolin pillua yltä ja päältä ja jokapuolelta, välillä hyväillen Sarin klitorista. Sari ääntelehti tyytväisenä:
"Mmmmhhh.. helvetti et tuntuu hyvältähh, aah.. älä lopeta, ethän? mmmhh.." Jatkoin nuolemista ja imemistä. Hetken päästä Sari nousi, otti mekkonsa kokonaan pois ja hyväili rintojaan.
"Tykkäätkös sä näistä?" Sari hymyili viekkaasti.
Tarrasin Sarin pyöreisiin tissehin ahnaasti ja hyväilin niitä suullani ja kielelläni. Pyöritellen Sarin nännejä suussani.
"Ah, nää on ihanimmat tissit mitä mä oon koskaan nähny!" - henkäisin Sarin korvaan.

"Nyt sä saat panna mua" -Sari komensi kovaan ääneen.
Tein työtä käskettyä, vetäisin shortsini jaloistani ja työnsin kyrpäni Sarin kiimaiseen vittuun. Työntelin edestakasisin ja Sarin vittu supisteli lämpimänä kyrpäni ympärillä. Sari ääntelehti mielihyvästä, ja tunsin että laukean pian. Sari huusi täyttä kurkkua orgasmin kourissa ja pyysi saada spermat suuhunsa. Vetäisin kyrpäni samantien Sarin löysähköstä vitusta, ja Sari asettui eteeni, nuoli huuliaan ja alkoi runkata kyrpääni kädellään, nuollen terskaani välillä, välillä ottaen kyrpäni kokonaan suuhunsa. Laukesin Sarin naamalle ja Sari nieli koko lastini.
Kävelimme hitaasti ylös mökille ja Sari antoi minulle hyvänyön suukon ovella.
"Hyvää yötä, Mikko" -hän kuiskasi
"Hyvää yötä Sari" -vastasin
Sari iski silmää ja kuiskasi korvaani hiljaa
"Olipahan muuten mahtava pano!"

5

25323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poitsu

      Jatka ihmeessä tätä tarinaa tai kirjoita joku uus

    • tabasco~

      Hyvä tarina! Toivottavasti se saa jatkoa tai teet uusia lisää samalla menestyksellä!

      • Naapurin poika

        Seksinovellit, Syrjähyppyjä, Seksiä työpaikalla, Koulussa


    • Dante

      Loistotarina, kirjoita ihmeessä samanlaisia lisääkin =)

    • pipsa

      loistavaa tekstiä,kirjota ihmeessä lisää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe