Hyvää uutta vuotta 2001! En ehtinyt niitä hyvästejä oikeen kellekään "livenä" sanoon.. Emme varmaankaan enään tapaa, niinku jo aikasemminkin kerroin. Torstai 4.1. on se tuomionpäivä! Hyvää jatkoo kaikille!
Uutta Vuotta 2001
26
2817
Vastaukset
- Carolina2007
kalustoon kuuluvalle!
- Anonyymi
moi laita viesti tänne olen 55 vuotias saiko viestin t marita
- Rozy
Mikäs niin ettei enää.... *suruissaan hiukan yhden vaikka vain melki tuttavuuden katoamisesta* No jaa, kauhian hyvät uudet vuodet kuitennii ja loistavat jatkot :)
- Piinja
Samoin
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta 2023
🌠🎉🎊🎆🎇🥂 - Anonyymi
Oih 21-vuotta vanha aloitusviesti 🥲
- Anonyymi
ota pian yhtyttä minuun olen 55 vuotias nainen asun helsingissä t marita
- Anonyymi00029
Anonyymi kirjoitti:
ota pian yhtyttä minuun olen 55 vuotias nainen asun helsingissä t marita
En ota.
- Anonyymi
Itse ollut tuolloin jotain 8-vuotta 🙂
- Anonyymi
Suhteellisen vanha viesti. Mikä mahtoi olla ensimmäinen viesti koko suomi24 keskusteluissa?
- Anonyymi
ennnen näkyi arkistokin, enää ei
- Anonyymi
Palautetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palautetta.
Arkisto takaisin.
- Anonyymi
Takaisin se Suomi24 🙌
- Anonyymi
Hyvää matkaa sinne Tuomiopäivän tuolle puolen!
Rakkaus säilyy sydämessä aina :) - Anonyymi
Oih miten vanha viesti :)
(2001) - Anonyymi
Hyvää uutta vuotta 2025 🎇🎆
- Anonyymi
Onneks olkohon 💫
Menestystä tulkohon 🎇
Juttuja riittäköön🙇
Pareja syntyköön 💕 - Anonyymi
,2️⃣0️⃣2️⃣5️⃣
- Anonyymi
✨🎇2️⃣0️⃣2️⃣5️⃣🎆✨
- Anonyymi
Mikä tuomiopäivä oli? Tässä vielä ollaan.
- Anonyymi
Hyvää kevättä 2025!
- Anonyymi00030
Hyvää uutta vuotta 2026 🎇🎆✨🍀🪩🔮
- Anonyymi00031
HUV kaikille!
Tove Janssonin sanoin:
Jos pidät minusta, lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta.
Jos pidät minusta oikein paljon, lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta.
Mutta jos rakastat minua, et tee turhia lupauksia. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
HUV kaikille!
Tove Janssonin sanoin:
Jos pidät minusta, lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta.
Jos pidät minusta oikein paljon, lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta.
Mutta jos rakastat minua, et tee turhia lupauksia.No siinähän se tuli =)
- Anonyymi00033
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221231
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43825
- 33611
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38557
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461