Hyvää uutta vuotta 2001! En ehtinyt niitä hyvästejä oikeen kellekään "livenä" sanoon.. Emme varmaankaan enään tapaa, niinku jo aikasemminkin kerroin. Torstai 4.1. on se tuomionpäivä! Hyvää jatkoo kaikille!
Uutta Vuotta 2001
26
2762
Vastaukset
- Carolina2007
kalustoon kuuluvalle!
- Anonyymi
moi laita viesti tänne olen 55 vuotias saiko viestin t marita
- Rozy
Mikäs niin ettei enää.... *suruissaan hiukan yhden vaikka vain melki tuttavuuden katoamisesta* No jaa, kauhian hyvät uudet vuodet kuitennii ja loistavat jatkot :)
- Piinja
Samoin
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta 2023
🌠🎉🎊🎆🎇🥂 - Anonyymi
Oih 21-vuotta vanha aloitusviesti 🥲
- Anonyymi
ota pian yhtyttä minuun olen 55 vuotias nainen asun helsingissä t marita
- Anonyymi00029
Anonyymi kirjoitti:
ota pian yhtyttä minuun olen 55 vuotias nainen asun helsingissä t marita
En ota.
- Anonyymi
Itse ollut tuolloin jotain 8-vuotta 🙂
- Anonyymi
Suhteellisen vanha viesti. Mikä mahtoi olla ensimmäinen viesti koko suomi24 keskusteluissa?
- Anonyymi
ennnen näkyi arkistokin, enää ei
- Anonyymi
Palautetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palautetta.
Arkisto takaisin.
- Anonyymi
Takaisin se Suomi24 🙌
- Anonyymi
Hyvää matkaa sinne Tuomiopäivän tuolle puolen!
Rakkaus säilyy sydämessä aina :) - Anonyymi
Oih miten vanha viesti :)
(2001) - Anonyymi
Hyvää uutta vuotta 2025 🎇🎆
- Anonyymi
Onneks olkohon 💫
Menestystä tulkohon 🎇
Juttuja riittäköön🙇
Pareja syntyköön 💕 - Anonyymi
,2️⃣0️⃣2️⃣5️⃣
- Anonyymi
✨🎇2️⃣0️⃣2️⃣5️⃣🎆✨
- Anonyymi
Mikä tuomiopäivä oli? Tässä vielä ollaan.
- Anonyymi
Hyvää kevättä 2025!
- Anonyymi00030
Hyvää uutta vuotta 2026 🎇🎆✨🍀🪩🔮
- Anonyymi00031
HUV kaikille!
Tove Janssonin sanoin:
Jos pidät minusta, lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta.
Jos pidät minusta oikein paljon, lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta.
Mutta jos rakastat minua, et tee turhia lupauksia. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
HUV kaikille!
Tove Janssonin sanoin:
Jos pidät minusta, lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta.
Jos pidät minusta oikein paljon, lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta.
Mutta jos rakastat minua, et tee turhia lupauksia.No siinähän se tuli =)
- Anonyymi00033
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa233294Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.172244Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301869Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101276Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631137Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501022- 39910
- 54788
- 67731
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30725