niin paljon, kun niin moni ei-invalidi pysäköi esim. kaupan parkkipaikalla invalidipaikalle. Itselleni tuollainen ei tulisi mieleenkään, tuntisin itseni ihan luuseriksi... pitäisi tehdä jotain ratsioita ja sakottaa tuollaisia ihmisiä. =)
Ärsyttää
6
511
Vastaukset
eräs toinen vähemmistöyhteisö tätä porukkaa jotka tunkevat ne koslansa invapaikalle. En viitsi sanoa mitä porukkaa tarkoitan ettei tuu hankaluuksia, no..uskoisin kuitenki ainakin osan teistä hokaavan mitä tarkoitan
- Katselijanainen
nsz.terveet ovat jalattomia!Pitää päästä mahdollisimman lähelle ovea ja invapaikalle pysäköidä.En tajua miksi?!?
- älkää nitiskö :(
Katselijanainen kirjoitti:
nsz.terveet ovat jalattomia!Pitää päästä mahdollisimman lähelle ovea ja invapaikalle pysäköidä.En tajua miksi?!?
Mä liikun jakkaralla ja mulla ei koskaan tulis mieleenkään mennä inva-paikalle koska sitä voi tarvia tosi heikosti kävelevä, mullahan on renkaat alla ni nou hätä. Hyvin pääsen kulkemaan vaikka parkkipaikan perimmäiseltä ruudulta ny talvellakin koska ne on aina tosi hyvin aurattu :)
- Prominent
Invapaikat olivat taas kerran vammattomien valtaamia. Pysäköin poikittain kahden auton taakse, n. 15cm takapuskurista, odottamaan parkkiruudun vapautumista.
Kamera kourassa..., invalappu ikkunassa...
Hetken kuluttua saapui upouuden Volvon kyrvänmalli paikalle raivoamaan ja potkimaan vanhaa rakasta ruosteviljelmääni. Potki siinä ohessa ostoskärrynsäkin nurin...
Ja digijärkkäri lauloi!
Häipyi lopulta poliisilla ja vartijoilla uhkaillen markettiin takaisin.
Kumpiakaan ei kuulunut hartaasta odottelusta huolimatta.tyyppi hokasi että jos hän "käräyttää sut vartijoille" tai poliisit kutsuu sinne parkkipaikoille, niin hän joutuukin itse kuseen..koska tosiaan on itse ihan väärällä paikalla, niin ei sitten ollutkaan pokkaa soittaa poliiseja tai huudella vartijaa :D
Prominent:ille tämä- Parkkipaikkarosvoja
onnestasoikeena kirjoitti:
tyyppi hokasi että jos hän "käräyttää sut vartijoille" tai poliisit kutsuu sinne parkkipaikoille, niin hän joutuukin itse kuseen..koska tosiaan on itse ihan väärällä paikalla, niin ei sitten ollutkaan pokkaa soittaa poliiseja tai huudella vartijaa :D
Prominent:ille tämäPyydä heitä järjestämään tehostettu valvonta vaikkapa kahden viikon ajaksi ja parkkivalvoja valvomaan ja kirjoittamaan sakkoja. Auttaa ainakin jonkin verran.
Olisi myös hyvä jos kauppiaat fiksaisivat jonkin kyltin, missä kerrottaisiin miten tärkeää invalideille on saada pitää oma paikkansa. Pyydä myös paikkakunnan lehteä tekemään jutun asiasta!
Terveillä on aikaa kävellä ja parkkeerata autonsa kauemmaksi. Pelkkää itsekkyyttä, että rosvoavat invalidien parkkipaikat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483