Ärsyttää

yökyöpeli123

niin paljon, kun niin moni ei-invalidi pysäköi esim. kaupan parkkipaikalla invalidipaikalle. Itselleni tuollainen ei tulisi mieleenkään, tuntisin itseni ihan luuseriksi... pitäisi tehdä jotain ratsioita ja sakottaa tuollaisia ihmisiä. =)

6

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs toinen vähemmistöyhteisö tätä porukkaa jotka tunkevat ne koslansa invapaikalle. En viitsi sanoa mitä porukkaa tarkoitan ettei tuu hankaluuksia, no..uskoisin kuitenki ainakin osan teistä hokaavan mitä tarkoitan

      • Katselijanainen

        nsz.terveet ovat jalattomia!Pitää päästä mahdollisimman lähelle ovea ja invapaikalle pysäköidä.En tajua miksi?!?


      • älkää nitiskö :(
        Katselijanainen kirjoitti:

        nsz.terveet ovat jalattomia!Pitää päästä mahdollisimman lähelle ovea ja invapaikalle pysäköidä.En tajua miksi?!?

        Mä liikun jakkaralla ja mulla ei koskaan tulis mieleenkään mennä inva-paikalle koska sitä voi tarvia tosi heikosti kävelevä, mullahan on renkaat alla ni nou hätä. Hyvin pääsen kulkemaan vaikka parkkipaikan perimmäiseltä ruudulta ny talvellakin koska ne on aina tosi hyvin aurattu :)


    • Prominent

      Invapaikat olivat taas kerran vammattomien valtaamia. Pysäköin poikittain kahden auton taakse, n. 15cm takapuskurista, odottamaan parkkiruudun vapautumista.
      Kamera kourassa..., invalappu ikkunassa...
      Hetken kuluttua saapui upouuden Volvon kyrvänmalli paikalle raivoamaan ja potkimaan vanhaa rakasta ruosteviljelmääni. Potki siinä ohessa ostoskärrynsäkin nurin...
      Ja digijärkkäri lauloi!
      Häipyi lopulta poliisilla ja vartijoilla uhkaillen markettiin takaisin.
      Kumpiakaan ei kuulunut hartaasta odottelusta huolimatta.

      • tyyppi hokasi että jos hän "käräyttää sut vartijoille" tai poliisit kutsuu sinne parkkipaikoille, niin hän joutuukin itse kuseen..koska tosiaan on itse ihan väärällä paikalla, niin ei sitten ollutkaan pokkaa soittaa poliiseja tai huudella vartijaa :D

        Prominent:ille tämä


      • Parkkipaikkarosvoja
        onnestasoikeena kirjoitti:

        tyyppi hokasi että jos hän "käräyttää sut vartijoille" tai poliisit kutsuu sinne parkkipaikoille, niin hän joutuukin itse kuseen..koska tosiaan on itse ihan väärällä paikalla, niin ei sitten ollutkaan pokkaa soittaa poliiseja tai huudella vartijaa :D

        Prominent:ille tämä

        Pyydä heitä järjestämään tehostettu valvonta vaikkapa kahden viikon ajaksi ja parkkivalvoja valvomaan ja kirjoittamaan sakkoja. Auttaa ainakin jonkin verran.

        Olisi myös hyvä jos kauppiaat fiksaisivat jonkin kyltin, missä kerrottaisiin miten tärkeää invalideille on saada pitää oma paikkansa. Pyydä myös paikkakunnan lehteä tekemään jutun asiasta!

        Terveillä on aikaa kävellä ja parkkeerata autonsa kauemmaksi. Pelkkää itsekkyyttä, että rosvoavat invalidien parkkipaikat!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe