niin paljon, kun niin moni ei-invalidi pysäköi esim. kaupan parkkipaikalla invalidipaikalle. Itselleni tuollainen ei tulisi mieleenkään, tuntisin itseni ihan luuseriksi... pitäisi tehdä jotain ratsioita ja sakottaa tuollaisia ihmisiä. =)
Ärsyttää
6
465
Vastaukset
eräs toinen vähemmistöyhteisö tätä porukkaa jotka tunkevat ne koslansa invapaikalle. En viitsi sanoa mitä porukkaa tarkoitan ettei tuu hankaluuksia, no..uskoisin kuitenki ainakin osan teistä hokaavan mitä tarkoitan
- Katselijanainen
nsz.terveet ovat jalattomia!Pitää päästä mahdollisimman lähelle ovea ja invapaikalle pysäköidä.En tajua miksi?!?
- älkää nitiskö :(
Katselijanainen kirjoitti:
nsz.terveet ovat jalattomia!Pitää päästä mahdollisimman lähelle ovea ja invapaikalle pysäköidä.En tajua miksi?!?
Mä liikun jakkaralla ja mulla ei koskaan tulis mieleenkään mennä inva-paikalle koska sitä voi tarvia tosi heikosti kävelevä, mullahan on renkaat alla ni nou hätä. Hyvin pääsen kulkemaan vaikka parkkipaikan perimmäiseltä ruudulta ny talvellakin koska ne on aina tosi hyvin aurattu :)
- Prominent
Invapaikat olivat taas kerran vammattomien valtaamia. Pysäköin poikittain kahden auton taakse, n. 15cm takapuskurista, odottamaan parkkiruudun vapautumista.
Kamera kourassa..., invalappu ikkunassa...
Hetken kuluttua saapui upouuden Volvon kyrvänmalli paikalle raivoamaan ja potkimaan vanhaa rakasta ruosteviljelmääni. Potki siinä ohessa ostoskärrynsäkin nurin...
Ja digijärkkäri lauloi!
Häipyi lopulta poliisilla ja vartijoilla uhkaillen markettiin takaisin.
Kumpiakaan ei kuulunut hartaasta odottelusta huolimatta.tyyppi hokasi että jos hän "käräyttää sut vartijoille" tai poliisit kutsuu sinne parkkipaikoille, niin hän joutuukin itse kuseen..koska tosiaan on itse ihan väärällä paikalla, niin ei sitten ollutkaan pokkaa soittaa poliiseja tai huudella vartijaa :D
Prominent:ille tämä- Parkkipaikkarosvoja
onnestasoikeena kirjoitti:
tyyppi hokasi että jos hän "käräyttää sut vartijoille" tai poliisit kutsuu sinne parkkipaikoille, niin hän joutuukin itse kuseen..koska tosiaan on itse ihan väärällä paikalla, niin ei sitten ollutkaan pokkaa soittaa poliiseja tai huudella vartijaa :D
Prominent:ille tämäPyydä heitä järjestämään tehostettu valvonta vaikkapa kahden viikon ajaksi ja parkkivalvoja valvomaan ja kirjoittamaan sakkoja. Auttaa ainakin jonkin verran.
Olisi myös hyvä jos kauppiaat fiksaisivat jonkin kyltin, missä kerrottaisiin miten tärkeää invalideille on saada pitää oma paikkansa. Pyydä myös paikkakunnan lehteä tekemään jutun asiasta!
Terveillä on aikaa kävellä ja parkkeerata autonsa kauemmaksi. Pelkkää itsekkyyttä, että rosvoavat invalidien parkkipaikat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822