Ostin vuoden 2006 moottoripyörän, jonka merkkiä en viitsi mainita koska se on aivan syvältä tällä palstalla kuitenkin. Joku toinen olisi ollut parempi tai mennyt lujempaa tai jotain muuta. Sen ruisku olisi ollut parempi tai kaasarit syvältä. Putkirunko perseestä ja katteet hanurista. Olisin lukenut olevani idiootti kun sellaisen kanssa ajelisin.
Olisin kysynyt hieman hintoja, kokemuksia tai varaosia, mutta en sitten viitsinytkään. Vastauksena olisi ollut, että mene helvetti itse koeajamaan niitä malleja, joista en senkään jälkeen niistä kuitenkaan olisi vastaajien mielestä mitään ymmärtänyt. Hintoja on turha udella, nehän näkee netistä muutenkin. Varaosat löytyvät maahantuojilta tai tarvikeliikkeistä, mitä niitä muilta kyselemään.
Kiitokset kuitenkin tästä palstasta, täällä kaikkitietävät nimettömät saavat ainakin itse tuntemaan erittäin älykkääksi.......Odottelen innolla jatkoa..:)
Kysymys ja vastaus
GSFGSX_JNE
1
409
Vastaukset
- ihan kuka vaan
ainakin itse olen pyrkinyt välttämään. Tosin on totta mitä kirjoitat. Eli ei kannata näiltä lapsosilta kysyä yhtään mitään. Itseasiassa koko palsta on mennyt ihan munaksi. Ei täällä mitään älykästä ole ja ei edes kannata kirjoittaa. Amisjuntit hoitavat "asiantuntemuksen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346