Ostin vuoden 2006 moottoripyörän, jonka merkkiä en viitsi mainita koska se on aivan syvältä tällä palstalla kuitenkin. Joku toinen olisi ollut parempi tai mennyt lujempaa tai jotain muuta. Sen ruisku olisi ollut parempi tai kaasarit syvältä. Putkirunko perseestä ja katteet hanurista. Olisin lukenut olevani idiootti kun sellaisen kanssa ajelisin.
Olisin kysynyt hieman hintoja, kokemuksia tai varaosia, mutta en sitten viitsinytkään. Vastauksena olisi ollut, että mene helvetti itse koeajamaan niitä malleja, joista en senkään jälkeen niistä kuitenkaan olisi vastaajien mielestä mitään ymmärtänyt. Hintoja on turha udella, nehän näkee netistä muutenkin. Varaosat löytyvät maahantuojilta tai tarvikeliikkeistä, mitä niitä muilta kyselemään.
Kiitokset kuitenkin tästä palstasta, täällä kaikkitietävät nimettömät saavat ainakin itse tuntemaan erittäin älykkääksi.......Odottelen innolla jatkoa..:)
Kysymys ja vastaus
GSFGSX_JNE
1
471
Vastaukset
- ihan kuka vaan
ainakin itse olen pyrkinyt välttämään. Tosin on totta mitä kirjoitat. Eli ei kannata näiltä lapsosilta kysyä yhtään mitään. Itseasiassa koko palsta on mennyt ihan munaksi. Ei täällä mitään älykästä ole ja ei edes kannata kirjoittaa. Amisjuntit hoitavat "asiantuntemuksen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2329586
- 1216622
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486154- 784592
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324420- 333409
- 573124
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283035Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262993Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252987