Ostin vuoden 2006 moottoripyörän, jonka merkkiä en viitsi mainita koska se on aivan syvältä tällä palstalla kuitenkin. Joku toinen olisi ollut parempi tai mennyt lujempaa tai jotain muuta. Sen ruisku olisi ollut parempi tai kaasarit syvältä. Putkirunko perseestä ja katteet hanurista. Olisin lukenut olevani idiootti kun sellaisen kanssa ajelisin.
Olisin kysynyt hieman hintoja, kokemuksia tai varaosia, mutta en sitten viitsinytkään. Vastauksena olisi ollut, että mene helvetti itse koeajamaan niitä malleja, joista en senkään jälkeen niistä kuitenkaan olisi vastaajien mielestä mitään ymmärtänyt. Hintoja on turha udella, nehän näkee netistä muutenkin. Varaosat löytyvät maahantuojilta tai tarvikeliikkeistä, mitä niitä muilta kyselemään.
Kiitokset kuitenkin tästä palstasta, täällä kaikkitietävät nimettömät saavat ainakin itse tuntemaan erittäin älykkääksi.......Odottelen innolla jatkoa..:)
Kysymys ja vastaus
GSFGSX_JNE
1
518
Vastaukset
- ihan kuka vaan
ainakin itse olen pyrkinyt välttämään. Tosin on totta mitä kirjoitat. Eli ei kannata näiltä lapsosilta kysyä yhtään mitään. Itseasiassa koko palsta on mennyt ihan munaksi. Ei täällä mitään älykästä ole ja ei edes kannata kirjoittaa. Amisjuntit hoitavat "asiantuntemuksen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524306S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1094123Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu364050Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko643899- 853344
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta643218IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1453199Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171572- 451521
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291095