Miten saisin tiedostoja ja kaavoja siirrettyä Adobesta Open Officeen? Periaatteessa leikkaa liitä,
mutta ei toimi. Skannaamalla tiedosto tulee jonkin ankkurin kanssa eikä sitä pysty muokkaamaan.rdissä.
Sitten näitä pitäisi vielä pystyä käsittelemään Wo
Tiedoston siirto Oo-Adobe
Joo, ostan Officen
2
309
Vastaukset
- minä vaan
ole kopio ja liitä, ja muistaakseni jokin select tex tool ( T ) oli näppäin jolla pääsi tekstiä kopioon, mut hanki Foxit Reader sillä pystyy useimmat pdf tiedostot avamaan ja kopioimaan leike pöydälle. On saatavana suomennettu ja ilmainen
- hölöttäjä222
olisi:
pdf2doc
pdf2txt
jne..
Eli joku konvertteri joka käänttä PDF dokumentin vaikkapa .doc asiakirjaksi...
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423