Kuten eilen laitoin tuonne remontti osioon.
Olisi meidänkin kannattanut jatkaa kiertämistä muista liikkeistä. Ehkä olisi kannattanut jättää vanhat paikoileen ja maalata ne. Taitaa nykyään olla muotia tuo huonosta materiaalista tehdyt kaapit ja palvelu.
Älkää hyvät ihmiset ostako mitään Vantaan Keittiömaailmasta. Sieltä saa TODELLA huonoa asiakaspalvelua ja keittiökalusteita. Niistä remonttimiehistä puhumattakaan. Kalusteet on naarmutettuja ja niistä puuttuu paloja. Kesken jäi tämän asunnon remontin teko heiltä ja huonoa jälkeä tekivät.
Myyjät ovat ammattitaidottomia, jos jotain kysyt niin vastausta et saa. Myyjän vastuu ei näköjään paina tässä firmassa. Olen kohta vuoden odottanut hinnan alennusta heidän välittämistään tuotteista.
Asia on kuluttajavirastolla ja olen valmis viemään vaikka korkeimpaan oikeuteen asian jotta asiaan saa korvauksia tekemättömistä töistä sekä tahallaan naarmutetuista pinnoista.
Aina kannattaa ottaa yhteyttä kuluttaneuvojaan, jos ei myyjän kanssa pääse ymmärrykseen. Ja sitten jos sekään ei auta niin valituksia vaan kuluttajariitalautakunnalle. Ehkä heräävät viimeistään siitä, kun joutuvat mustalle listalle kuluttajavirastoon.
Miten voi olla vuoden myyjä, kun ei edes vastaa maileihin?!?
Vantaan Keittiömaailma, huonoa palvelua ja tavaraa
35
4784
Vastaukset
- ???????
"Miten voi olla vuoden myyjä, kun ei edes vastaa maileihin
En usko että tuo on kriteerinä valinnassa.- Kokemus-K
"En usko että tuo on kriteerinä valinnassa"
Ei varmaan olekaan mutta pitäisi olla. Moni yritys luulee että paras myyjä on se joka vain myy paljon riippumatta siitä kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat. Lyhyellä tähtäimellä näin voi ollakin mutta oikeasti paras mainos on tyytyväinen asiakas. Hän tuo aikaa myöten useitä uusia asiakkaita mutta tyytymätön kertoo niin tuttavilleen kuin täällä netissäkin että jotain yritystä kannattaa karttaa. Moni uusi yritys kertoo aluksi komeita kasvulukuja mutta kummasti kuitenkin häviää markkinoilta muutamassa vuodessa. Toinen taas on pystyssä vuosikymmeniä ja porskuttaa tasaisesti suhdanteista piittaamatta. Kummallahan on keskimäärin tyytyväisemmät asiakkaat? - posti pate.
Kokemus-K kirjoitti:
"En usko että tuo on kriteerinä valinnassa"
Ei varmaan olekaan mutta pitäisi olla. Moni yritys luulee että paras myyjä on se joka vain myy paljon riippumatta siitä kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat. Lyhyellä tähtäimellä näin voi ollakin mutta oikeasti paras mainos on tyytyväinen asiakas. Hän tuo aikaa myöten useitä uusia asiakkaita mutta tyytymätön kertoo niin tuttavilleen kuin täällä netissäkin että jotain yritystä kannattaa karttaa. Moni uusi yritys kertoo aluksi komeita kasvulukuja mutta kummasti kuitenkin häviää markkinoilta muutamassa vuodessa. Toinen taas on pystyssä vuosikymmeniä ja porskuttaa tasaisesti suhdanteista piittaamatta. Kummallahan on keskimäärin tyytyväisemmät asiakkaat?"kummasti kuitenkin häviää markkinoilta muutamassa vuodessa"
Otappas selvää kuinka pitkään Novart on ollut markkinoilla. - Todella pettynyt
posti pate. kirjoitti:
"kummasti kuitenkin häviää markkinoilta muutamassa vuodessa"
Otappas selvää kuinka pitkään Novart on ollut markkinoilla.Yrityksen netti sivuilla on näin:
Novart Oy on Suomen suurin keittiö- ja kylpyhuonekalusteita valmistava yritys.Yhtiö on osa Nobia-konsernia, joka on Euroopan johtava keittiö- ja kylpyhuonekalusteiden valmistaja. Yhtiön moderni, alan huipputeknologialla varustettu tehdas Nastolassa valmistaa laadukkaita kalusteita yli 60 vuoden kokemuksella sekä kotimaahan että vientiin. Keittiömaailma Vantaa on ollut vuodesta 1997 toiminnassa.
http://www.novart.fi/novart/novartweb3.nsf/sp?open&cid=ContentB8B0A&novartnf=Navi1\Novart Oy&novartnfa=o
Laadusta päätellen nuo kalusteet tehdään jossain Tallinnassa ja halvalla, jotta voidaan myydä täällä kalliilla sekä kotimaisena.
En suosittele Keittiömaailmaa, enkä Novart Oy:n tuotteita. Huonolaatuista tavaraa ja palvelua. Aivan varmana kerron kaikille, jotka kyselee mistä firmasta ovat kaapit, että sieltä EI ainakaan kannata mennä ostamaan. Ja näin olen myös tehnyt.
Vieraat ovat ihmetelleen kuinka huono jälkeä asentajat tekevät ja yrityksen huonoa palvelua. Sattumalta tämä vuoden myyjä oli silloin ainut vapaa henkilö, jolloin kävi katsomassa keittiökalusteita.
Miten Keittiömaailma on voinut saada useita palkintoja? No sillä kun suomalaiset ovat liian kilttejä eivätkä valita huonosta palvelusta ja mistään muustakaan.
Älkää menkö ostamaan Vantaan Keittiömaailmasta mitään! - just joo
Todella pettynyt kirjoitti:
Yrityksen netti sivuilla on näin:
Novart Oy on Suomen suurin keittiö- ja kylpyhuonekalusteita valmistava yritys.Yhtiö on osa Nobia-konsernia, joka on Euroopan johtava keittiö- ja kylpyhuonekalusteiden valmistaja. Yhtiön moderni, alan huipputeknologialla varustettu tehdas Nastolassa valmistaa laadukkaita kalusteita yli 60 vuoden kokemuksella sekä kotimaahan että vientiin. Keittiömaailma Vantaa on ollut vuodesta 1997 toiminnassa.
http://www.novart.fi/novart/novartweb3.nsf/sp?open&cid=ContentB8B0A&novartnf=Navi1\Novart Oy&novartnfa=o
Laadusta päätellen nuo kalusteet tehdään jossain Tallinnassa ja halvalla, jotta voidaan myydä täällä kalliilla sekä kotimaisena.
En suosittele Keittiömaailmaa, enkä Novart Oy:n tuotteita. Huonolaatuista tavaraa ja palvelua. Aivan varmana kerron kaikille, jotka kyselee mistä firmasta ovat kaapit, että sieltä EI ainakaan kannata mennä ostamaan. Ja näin olen myös tehnyt.
Vieraat ovat ihmetelleen kuinka huono jälkeä asentajat tekevät ja yrityksen huonoa palvelua. Sattumalta tämä vuoden myyjä oli silloin ainut vapaa henkilö, jolloin kävi katsomassa keittiökalusteita.
Miten Keittiömaailma on voinut saada useita palkintoja? No sillä kun suomalaiset ovat liian kilttejä eivätkä valita huonosta palvelusta ja mistään muustakaan.
Älkää menkö ostamaan Vantaan Keittiömaailmasta mitään!Taitaa tarinassa olla kaksi puolta tässäkin, jotenkin haiskahtaa....Ihanko aikuisten oikeasti alkuperäinen väittää että asentajat tahallaan naarmuttavat pintoja.
- roskapostirobotti.
Älkää menkö ostamaan Vantaan Keittiömaailmasta mitään!"Laadusta päätellen nuo kalusteet tehdään jossain Tallinnassa ja halvalla, jotta voidaan myydä täällä kalliilla sekä kotimaisena."
Jos et vielä tiedä niin Tallinna on Virossa joten ei voi olla kotimaisia. - Kokmeus-K
posti pate. kirjoitti:
"kummasti kuitenkin häviää markkinoilta muutamassa vuodessa"
Otappas selvää kuinka pitkään Novart on ollut markkinoilla."Otappas selvää kuinka pitkään Novart on ollut markkinoilla.
Tiedän toki kuinka kauan Novart on ollut markkinoilla ja kuinka montaa eri merkkiä kauppaa. En väittänyt että Novart kaatuu noihin "vuoden myyjiin" mutta moni pienempi yritys kyllä. Novartilla iso osa myynnistä on tullut isojen rakennuttajien projektimyynnistä eikä kuluttajamyynti ole kaikissa liikkeissä ollut parasta mahdollista. Mutta olen edelleen sitä mieltä että jos myyjän hyvyydessä tuijotetaan vain ja ainostaan tehtyjen kauppojen lukumäärään niin metsään mennään ja raskasti. Jos myyjän ainoa motiivi on saada nimet paperiin nopeasti niin on selvää että kaikkia asiakassuhteita ei ehditä hoitaa kunnolla loppuun saakka. - niin mihin
Älkää menkö ostamaan Vantaan Keittiömaailmasta mitään!siirrettiin Forssasta lopetetun runkotehtaan koneet ???
- Member of NOBIAGROUP
Pääkaupunkiseudulta löytyy muitakin Keittiömaailmoita. Oletko tutustunut niiden palveluihin ? Miksi mennä myymälään (Vantaa) josta on negatiivsta palautta palstat täynnä ? jotainhan siellä on vialla.
Ihmettelen, miten kauan Novartin kokoinen yritys katsoo Vantaan myymälän toimintaa. Novartin imago arvolle olisi huomattavasti parempi päästä kyseisestä kauppiaasta pikaisesti eroon.- ja pian
No älä!
- anjuskaiset
Meillekin tilattiin Vantaan Keittiömaailmasta keittiökaapit (Novart), tekivät kotikäynnin ja varmistivat mitat, tulivat ajallaan, asentaja oli mukava ja osaava. Kaapit edelleen seinällä ja hyvässä kunnossa. Olen keittiööni enemmän kuin tyytyväinen. Luin toki keskustelupalstoja ennen remppaa ja kauhulla odotin mitä tuleman pitää, mutta onneksi kohdallemme ei sattunut mitään.
Mutta...osa laskusta tuli puoli vuotta asennuksen jälkeen ja laskulla oli sellaista tavaraa, jota ei meidän keittiöön tullut. Soiteltiin moneen kertaan, selityksiä oli toimitusjohtajalla, käytiin paikan päällä selvittelemässä laskua. Vihdoin ja viimein ottivat asian hoidettavakseen ja kysyivät remonttireiskalta laskun oikeellisuudesta. Ja kappas vaan, saimme uuden ja oikean suuruisen laskun vihdoin ja viimein.- meillä ei
On suorastaan ihme, jos sait ehjät kaapit. Olen kuullut monilta etteivät ole ehjiä saaneet. Laskut ovat kyllä aivan ylisuuret. Laskut tarkista uudestaan ja asia ei todellakaan jää tähän. Ja laskuja näyttää tulevan yli puoli vuotta myöhemmmin ja kyselty on jo perästä vastausta, joka ei mielyttänyt.
Asentajat eivät olleet mukavi, eivätkä osaavia. Näin huonoa jälkeä en ole nähnyt muilta firmoilta. En todellakaan voi suositella kenellekkään! - tarttis tehä jotain
meillä ei kirjoitti:
On suorastaan ihme, jos sait ehjät kaapit. Olen kuullut monilta etteivät ole ehjiä saaneet. Laskut ovat kyllä aivan ylisuuret. Laskut tarkista uudestaan ja asia ei todellakaan jää tähän. Ja laskuja näyttää tulevan yli puoli vuotta myöhemmmin ja kyselty on jo perästä vastausta, joka ei mielyttänyt.
Asentajat eivät olleet mukavi, eivätkä osaavia. Näin huonoa jälkeä en ole nähnyt muilta firmoilta. En todellakaan voi suositella kenellekkään!Se on näköjään ihan sama mistä firmasta ottaa ja minkä merkkisen kun tulos on kaikilla sama eli huonoa jälkeä.
Valittakaa hyvät ihmiset nyt Kuluttajaneuvojalle ja sitten Kuluttajariitalautakuntaan. Eiköhän kohta rupea tapahtumaan jotain asian hyväksi. Ainakin syytä kyllä olisi. - EijaKOOO
tarttis tehä jotain kirjoitti:
Se on näköjään ihan sama mistä firmasta ottaa ja minkä merkkisen kun tulos on kaikilla sama eli huonoa jälkeä.
Valittakaa hyvät ihmiset nyt Kuluttajaneuvojalle ja sitten Kuluttajariitalautakuntaan. Eiköhän kohta rupea tapahtumaan jotain asian hyväksi. Ainakin syytä kyllä olisi.Mikäs tuossa on epäselvää??
Muu kuin se että miksi ostit jos palvelu oli niin huonoa?
Ja mikä niissä kaapeissa oli se huono materiaali, tietää etei itse valitse....
Jos joku kaappi on rikki se vaihdetaan.
Jos jossain kaapissa on naarmu se vaihdetaan.
Jos asentaja on tehnyt jonkun asian huonosti se korjataan.
Jos lähetät mailin jossa kysyt jotain niin siihen vastataan heti-2pv.
Eikä kukaan tahallaan niitä kaappeja naarmuttele, edes Vantaalla.
en myy vuosia, keittiöitä kyllä - uusi työpaikka on
EijaKOOO kirjoitti:
Mikäs tuossa on epäselvää??
Muu kuin se että miksi ostit jos palvelu oli niin huonoa?
Ja mikä niissä kaapeissa oli se huono materiaali, tietää etei itse valitse....
Jos joku kaappi on rikki se vaihdetaan.
Jos jossain kaapissa on naarmu se vaihdetaan.
Jos asentaja on tehnyt jonkun asian huonosti se korjataan.
Jos lähetät mailin jossa kysyt jotain niin siihen vastataan heti-2pv.
Eikä kukaan tahallaan niitä kaappeja naarmuttele, edes Vantaalla.
en myy vuosia, keittiöitä kylläOlen tehnyt vain suuria projekteja ,siellä tehdään työ hyvin . Olin tehdas asentaja ,lopputili tuli ,olin liian nopea tekemään työn ,työnjohto oli kateellinen, kun oli isompi palkka.
- ei ressiä......
uusi työpaikka on kirjoitti:
Olen tehnyt vain suuria projekteja ,siellä tehdään työ hyvin . Olin tehdas asentaja ,lopputili tuli ,olin liian nopea tekemään työn ,työnjohto oli kateellinen, kun oli isompi palkka.
kokemusta on kyökkien pyörittelystä 15v. Kaikille firmoille sattuu mokia... Ajatellaan yksinkertaisesti että mene maitokauppaan ja osta 1 litran maitoa. Siinä ketjussa on lande lehmineen-maitokuski-meijeri-maitokuski-kaupan hylly, homma on selvä. Ja saat maitos varmaanki nopeesti ja ilman rekkuloita...
Nykyään keittiökauppiaat/tehtailijat tilaa hilppeet vähintään 4:stä eripaikasta, rungot-ovet-tasot-vetimet-saranat-laatikot-jalat-altaat ja koneet. Jos tässä ketjussa yks paikka pettää niin rojua myöhästyy ja hankalasti jos käy, niin asennus pysähtyy jos asentaissa alkupään tavaraa uupuu. Kyllä se kyrsii sit asentajaaki pyöri keskeneräisillä mestoilla kikkailemassa sitä tätä pientä, kun kuitenki se ressukka tekee alihankintana ja könttäsummalla. Myyjä on sit joku jonkinlaista sisustuskoulutusta tms. pätevältä kuulostavaa koulua käyny ammattilainen ranualta, yrittää vain parhaansa mukaan saada jonku asiakkaan joskus tyytyväiseks ja hiljaseks........
Ite oon pärjänny suoralla sanomisella mistä homma mättää/paljo ottaa aikaa. Ja ottanu omat mokat omiks, eikä mitään villeilyä.... - urpo ääliö
uusi työpaikka on kirjoitti:
Olen tehnyt vain suuria projekteja ,siellä tehdään työ hyvin . Olin tehdas asentaja ,lopputili tuli ,olin liian nopea tekemään työn ,työnjohto oli kateellinen, kun oli isompi palkka.
voi. älä valita.
- Tavarantarkastaja my
tarttis tehä jotain kirjoitti:
Se on näköjään ihan sama mistä firmasta ottaa ja minkä merkkisen kun tulos on kaikilla sama eli huonoa jälkeä.
Valittakaa hyvät ihmiset nyt Kuluttajaneuvojalle ja sitten Kuluttajariitalautakuntaan. Eiköhän kohta rupea tapahtumaan jotain asian hyväksi. Ainakin syytä kyllä olisi.Mutta ennenkuin sinne kuluttajaneuvojalle meette niin lukekaa RAKENNUSPUUSEPÄNTUOTTEIDEN KULUTTAJAKAUPAN YLEISET SOPIMUSEHDOT ja asennuksesta samoin. löytyy netistä.
- Maija55
NOVART OY se pska on. Kannattaa kiertää ko. yrityksen tuotteet todella kaukaa ja varmistua siitä, että ei kukaan muukaan mene tuota roskaa ostamaan.
Asentajilla ei ole mitään järkeä. Kun asennusta tehdellään kolhivat ympäristöjään niin eivät korvaansa lotkauta ja asennukset tekevät pska-laadulla ja ihan miten sattuu.
JOS olet jo Novart Oy:n roskaa ostanut niin tarkistahan vielä onko laatu sitä mitä tilasit. Jos löydät naarmuja kaapin ovista, pöytätasoista tai muualta niin kannattaa samantein kirjoittaa reklamaatio ja selvittää ko. yrityksen kanssa koska kaapistot revitään alas ja asennetaan sellaiset naarmuttomat ja siistit, jotka varmasti tilasittekin?
Novart Oy on nyt mustalla listalla ja siellä pysyy niin kauan kunnes laatu tuotteilla ja asennuksessa paranee radikaalisti!- minna
Novartista samanlaisia kokemuksia !
En suosittele. novartia myy keittiömaailma, petra keittiöt, parma keittiöt, ja jotain muuta. - Kusessa mukana
Niin se on. Nyt on parman keittiöt kaksi viikkoa myöhässä ja tulee työmaalla kaikenlaista paskaa niskaan vaikka syy on oikeasti toimituksessa.
Pienemmmän toimijan keittiötoimitus tuli juuri ajallaan. - Täysin pettynyt
Keittiömaailman asentajat eivät saaneet puoleen vuoteen valmista keittiötä, kun aina myyntineuvottelijalta oli jotain unohtunut tilata ja sitten kun muistui mieleen, tuli rikkonaisena. Yksinkertaisinkin tasohylly vaati kolme eri tilausta, ennen kun tuli oikea kuukausia myöhässä. Sänkötöistä riidellään vielä vuoden jälkeen, kun 11 kuukauden jälkeen huomasivatkin, että heillä ei ole mitään tekemistä sähköasennusten kanssa, vaikka käyttiivät omia asentajiaan. Kuluttajariitalautakunta saa ratkaista asian.
Mainosaluseeksi sopisi erittäin hyvin:
"Keittiömaailma, kaikenkattava katastrofi"
- t: todella pettynyt
aivan samoja kokemuksia meillä. myyjänä parma keittiö. myyjä vaihtoi hommia ja parman ja keittiömaailman takana oleva organisaatio NOVART hoiti hommat todella huonosti. en suosittele ostamaan sieltä mitään.
- no to no'vart
En tiedä minkälaisia heidän keittiökalusteensa on, mutta työnhakijoita kohtelevat välinpitämättömästi. Ilmoittavat vain työpaikan saaneelle päätöksessä. Muille haastattelussa olleille eivät välitä ilmoittaa mitään vaikka haastattelun aikana niin lupaavat. Ei anna kovinkaan hyvää kuvaa yrityksestä työnantajana.
- Go novart
Mulle ne ilmoitti...Sain sen työn!!!
- osanottoni
Go novart kirjoitti:
Otan osaa
- novart ingen vart
osanottoni kirjoitti:
Otan osaa
Myös minä otan osaa.
- go novart
Go novart kirjoitti:
11 kuukautta meni ja aikamoista taistelua on ollut.
Löytyikö luotettavalta toimijalta työpaikkaa?
- kilpailuttanut
Minä sain ainakin hyvää ja nopeaa palvelua tarjousvaiheessa Vantaan Keittiömaailmasta. Toki kun valinta toimittajasta ei osunut heihin niin vaikea arvioida sitä tärkeintä osuutta eli jälkipalvelua. Ja luonnollisesti tuotteiden ja työn laatua.
- Peruuttivat ajan
Joo meillä rakennusaikana tosi kiiret aikataulut, piti mennä ko. paikkaan keittiösuunnitteluun. Peruttivat ajan muutamaa tuntia ennen, ei enää menty vaikka perään soittivat.Johtaja vissiin lähti golffaamaan.
- merimieess
ennen oli laivat puuta ja miehet rautaa...
- EN SUOSITTELE
Meillä aivan samanlaisia kokemuksia ko. firmasta. Keittiö naarmuinen, asentajat käy miten huvittaa...ihmettelen tuollaista työmoraalia. EN SUOSITTELE!!!
- ÄLÄ OSTA Keittiöm!
Sen tiedän kokemuksella ettei keittiömaailman(vantaa) keittiöitä kannata ainakaan ostaa! ammattitaidottomia lähes jokainen ja vastaava ei ota vastuuta mistään. Myös kalliit asennukset ja huono asentaja. Eikä takuuta missään. Tarkastus käynnillä ei osata ottaa oikeita mittoja vaan 2 päivän päästä ilmoitetaan spostilla uusista hinnoista ja lisäyksistä. 3 eri suunnittelijaa josta kukaan ei osannut hommaansa. ESIM. ei tiedetty että pitääkö lattia laittaa ensin, miten seinäpaneelit tulee laittaa ja kaappienkorkeus ja ilmanvienti oli liian vaikea laskea omien mittauksien perusteella. myöskään ei osattu neuvoa pistorasioissa.
- Konsultin tarve
Jos sä olet näin tietäväinen ja asiaa osaava henkilö, niin mene sinne Keittiömaailmaan töihin, niin kaikki ongelmat ratkeavat kertaheitolla. Varmasti maksaisivat kunnon konsulttipalkkionkin, jos haluisit vain neuvoa heitä, miten tehdään hommat oikein.
- ..==
Aina ei hinta laatu suhde kohtaakaan, vaikka luulis, kun on pokkaa vaatia lastulevystä maltaita.Kannattaa tosiaan tutkia, ei hutkia, kun keittiön valitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881651
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1791234Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789