Julkisuuden hallinta,se on vaikeaa. Tai ainakin se on vaikeaa EOK:lle ja Kavoniukselle. Ensin ollaan pienen ry:n tuntematon lakiharrastelija ja seuraavassa hetkessä radio,televisio,lehdet,kaikki haluavat kuulla viisauksiasi.
Se on sitten menoa. Pieni nuukahdus, ja suusta pääsee sellainen pieni sammakon poikanen, ja hups heijaa,uskottavuus on suomi24 tasoa.
Vanha amerikkalainen viisaus sanoo, ettei ole olemassa huonoa julkisuutta,pääasia että nimi kirjoitetaan oikein. Ehkä Kavonius on sisäistänyt tämän kertoessaan päämiehensä, useista talousrikoksista tuomitun Hannu Kailajärven persoonallisuudesta ja harrastuksista.
Nyt kuitenkin taisi käydä niin,että hypnoosi Hannusta tuli se joka upotti Kavoniuksen uskottavuuden lopullisesti. Ei kait analyyttisen tiedemiehen pitäisi mennä noin helposti retkuun,vaikka kyseessä onkin niinkin karismaattinen persoonallisuus kuin Kailajärvi.
Kertoessaan super älykkäästä pyramidikauppiaasta,Kavonius paljasti enemmän itsestään,kuin ehkä tuli ajatelleeksi. Sitä se julkisuus joskus teettää.
Pim,olet hypnotisoitu
10
492
Vastaukset
- pätkii pahoin
Kavonius nyt mennä porskuttaa ja tämä hypnoosi nyt on taasen on ainut aihe jolla media voi mässäillä ja sitä turvotellaan tietysti yli äyräiden.
Me jotka Hannun tunnemme ja tiedämme jo vuosien takaa ennen noita hypnotisoijan markkinointipuheita tiedämme, että Hannulla oli poikkeuksellinen muisti jo silloin.
Se mikä hypnotisoimisen merkitys on muistinparantamisessa, niin siitä nyt saa jokainen olla mitä mieltä haluaa.
Itse vain ajattelen, että jos sillä on merkittävästi vaikutusta, niin maailmasta olisivat loppuneet huonomuistiset jo aikoja, mutta niin ei valitettavasti ole havaittavissa.- Shahov
""Kavonius nyt mennä porskuttaa ja tämä hypnoosi nyt on taasen on ainut aihe jolla media voi mässäillä ja sitä turvotellaan tietysti yli äyräiden.""
Miten ajattelit että nämä hypnoosi Hannu avautumiset lisää wincapitan ja sen puolustuksen uskottavuutta.
Maalaisjärjellä ajeteltuna Kavoniuksen olisi kannattanut pitää matalaa profiilia jos ei ole tarjota sellaista faktaa joka paranataisi asiakkaansa asemaa tulevassa oikeudenkäynnissä.
Tietysti jos taktiikkana on viedä keskustelu sivuraiteelle,homma toimii.
Pitääkö muuten paikkansa murolla ollut väite, että Kavonius olisi mukan Oulunsalolaisessa Utele hankeessa. Projektin tarkoitushan oli ja on tehdä raha.... ei ku,energiaa tyhjästä. - Älä Uso
Se poikkeuksellinen muisti oli vain muistitemppuja, joita Kultasydän oli opetellut.
Lueppa se Hesarin opettavainen yhtenveto Handesta. Sano minulle päivämäärä ja minä kerron mikä viikonpäivä se oli tyyliin.
Älä ole noin lapsellinen. Noita temppuja voi opetella ihan itekkin. Kirjaston kirjoista niitä löytyy lisää vaikka kuinka paljon. - pikaisesti
Älä Uso kirjoitti:
Se poikkeuksellinen muisti oli vain muistitemppuja, joita Kultasydän oli opetellut.
Lueppa se Hesarin opettavainen yhtenveto Handesta. Sano minulle päivämäärä ja minä kerron mikä viikonpäivä se oli tyyliin.
Älä ole noin lapsellinen. Noita temppuja voi opetella ihan itekkin. Kirjaston kirjoista niitä löytyy lisää vaikka kuinka paljon.Rahaa vois alkaa jakamaan
- Hannu k
pikaisesti kirjoitti:
Rahaa vois alkaa jakamaan
Ei sitä 100.000.000,00 rahakätköä heti muista, miljardeja oli rahaa, tollanen raha tippuu jo käsistä kun mennee robbotin luokse tahkoo lisää rahaa.
- Kavoniushan itse
Shahov kirjoitti:
""Kavonius nyt mennä porskuttaa ja tämä hypnoosi nyt on taasen on ainut aihe jolla media voi mässäillä ja sitä turvotellaan tietysti yli äyräiden.""
Miten ajattelit että nämä hypnoosi Hannu avautumiset lisää wincapitan ja sen puolustuksen uskottavuutta.
Maalaisjärjellä ajeteltuna Kavoniuksen olisi kannattanut pitää matalaa profiilia jos ei ole tarjota sellaista faktaa joka paranataisi asiakkaansa asemaa tulevassa oikeudenkäynnissä.
Tietysti jos taktiikkana on viedä keskustelu sivuraiteelle,homma toimii.
Pitääkö muuten paikkansa murolla ollut väite, että Kavonius olisi mukan Oulunsalolaisessa Utele hankeessa. Projektin tarkoitushan oli ja on tehdä raha.... ei ku,energiaa tyhjästä.kertoi Radio Rockin haastattelussa konsultoivansa ko. yritystä hankkimaan 500 000 000 €:n rahoituksen Lontoon pörssistä. Eli tuo ei ole edes väite, vaan itsensä Kavoniuksen kertomaa.
- Faktaaaaaa
Hannu k kirjoitti:
Ei sitä 100.000.000,00 rahakätköä heti muista, miljardeja oli rahaa, tollanen raha tippuu jo käsistä kun mennee robbotin luokse tahkoo lisää rahaa.
Samaa koulua käyneenä voin sanoa että Hannu oli melkoinen nero lapsesta asti. Voin myös paljastaa sellaisen salaisuuden että Hk muistaa kaikkien klubin vasikoiden nimet ulkomuistista.
- AdaFlink
Faktaaaaaa kirjoitti:
Samaa koulua käyneenä voin sanoa että Hannu oli melkoinen nero lapsesta asti. Voin myös paljastaa sellaisen salaisuuden että Hk muistaa kaikkien klubin vasikoiden nimet ulkomuistista.
... sisään soluttautunut henkilö, joka on yleensä itse mukana rikollisessa toiminnassa ja kertoilee poliisille rikollisen toiminnan asioista.
Onko WC jäsentenkin mielestä rikollista toimintaa, koska käyttävät rikosilmon tehneistä sanaa "vasikka"? Eli he myöntävät olleensa mukana rikollisessa toiminnassa?
Mistä muuten Hannu olisi saanut ns. "vasikoiden" eli rikosilmon tehniden henkilöiden nimet selville? Onhan se perin omalaatuista, kun herra saa selville noin 2.600 henkilön nimet, jotka yleensä pidetään salassa esitutkinnan aikana, mutta herra ei saa aikaiseksi sitä tunnin kestävää videopätkää jäsenille.
Ja mitaan ette voi... - Shahov
Kavoniushan itse kirjoitti:
kertoi Radio Rockin haastattelussa konsultoivansa ko. yritystä hankkimaan 500 000 000 €:n rahoituksen Lontoon pörssistä. Eli tuo ei ole edes väite, vaan itsensä Kavoniuksen kertomaa.
ei siinä utelea suoraan mainittu,mutta melkein satavarmasti kyseessä on surullisen kuuluisa utele.
Hannun maksettuna puolustajana on oikeutettu menemään vaikka mystiikan puolelle sillä sitähän Wincapitakin oli.
Tulta vastaan taistellaan vastatulella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022336- 1191895
- 901493
- 1381449
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631131Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221130- 511097
- 381042