Pim,olet hypnotisoitu

Shahov

Julkisuuden hallinta,se on vaikeaa. Tai ainakin se on vaikeaa EOK:lle ja Kavoniukselle. Ensin ollaan pienen ry:n tuntematon lakiharrastelija ja seuraavassa hetkessä radio,televisio,lehdet,kaikki haluavat kuulla viisauksiasi.

Se on sitten menoa. Pieni nuukahdus, ja suusta pääsee sellainen pieni sammakon poikanen, ja hups heijaa,uskottavuus on suomi24 tasoa.

Vanha amerikkalainen viisaus sanoo, ettei ole olemassa huonoa julkisuutta,pääasia että nimi kirjoitetaan oikein. Ehkä Kavonius on sisäistänyt tämän kertoessaan päämiehensä, useista talousrikoksista tuomitun Hannu Kailajärven persoonallisuudesta ja harrastuksista.

Nyt kuitenkin taisi käydä niin,että hypnoosi Hannusta tuli se joka upotti Kavoniuksen uskottavuuden lopullisesti. Ei kait analyyttisen tiedemiehen pitäisi mennä noin helposti retkuun,vaikka kyseessä onkin niinkin karismaattinen persoonallisuus kuin Kailajärvi.
Kertoessaan super älykkäästä pyramidikauppiaasta,Kavonius paljasti enemmän itsestään,kuin ehkä tuli ajatelleeksi. Sitä se julkisuus joskus teettää.

10

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pätkii pahoin

      Kavonius nyt mennä porskuttaa ja tämä hypnoosi nyt on taasen on ainut aihe jolla media voi mässäillä ja sitä turvotellaan tietysti yli äyräiden.

      Me jotka Hannun tunnemme ja tiedämme jo vuosien takaa ennen noita hypnotisoijan markkinointipuheita tiedämme, että Hannulla oli poikkeuksellinen muisti jo silloin.

      Se mikä hypnotisoimisen merkitys on muistinparantamisessa, niin siitä nyt saa jokainen olla mitä mieltä haluaa.

      Itse vain ajattelen, että jos sillä on merkittävästi vaikutusta, niin maailmasta olisivat loppuneet huonomuistiset jo aikoja, mutta niin ei valitettavasti ole havaittavissa.

      • Shahov

        ""Kavonius nyt mennä porskuttaa ja tämä hypnoosi nyt on taasen on ainut aihe jolla media voi mässäillä ja sitä turvotellaan tietysti yli äyräiden.""

        Miten ajattelit että nämä hypnoosi Hannu avautumiset lisää wincapitan ja sen puolustuksen uskottavuutta.
        Maalaisjärjellä ajeteltuna Kavoniuksen olisi kannattanut pitää matalaa profiilia jos ei ole tarjota sellaista faktaa joka paranataisi asiakkaansa asemaa tulevassa oikeudenkäynnissä.

        Tietysti jos taktiikkana on viedä keskustelu sivuraiteelle,homma toimii.

        Pitääkö muuten paikkansa murolla ollut väite, että Kavonius olisi mukan Oulunsalolaisessa Utele hankeessa. Projektin tarkoitushan oli ja on tehdä raha.... ei ku,energiaa tyhjästä.


      • Älä Uso

        Se poikkeuksellinen muisti oli vain muistitemppuja, joita Kultasydän oli opetellut.

        Lueppa se Hesarin opettavainen yhtenveto Handesta. Sano minulle päivämäärä ja minä kerron mikä viikonpäivä se oli tyyliin.

        Älä ole noin lapsellinen. Noita temppuja voi opetella ihan itekkin. Kirjaston kirjoista niitä löytyy lisää vaikka kuinka paljon.


      • pikaisesti
        Älä Uso kirjoitti:

        Se poikkeuksellinen muisti oli vain muistitemppuja, joita Kultasydän oli opetellut.

        Lueppa se Hesarin opettavainen yhtenveto Handesta. Sano minulle päivämäärä ja minä kerron mikä viikonpäivä se oli tyyliin.

        Älä ole noin lapsellinen. Noita temppuja voi opetella ihan itekkin. Kirjaston kirjoista niitä löytyy lisää vaikka kuinka paljon.

        Rahaa vois alkaa jakamaan


      • Hannu k
        pikaisesti kirjoitti:

        Rahaa vois alkaa jakamaan

        Ei sitä 100.000.000,00 rahakätköä heti muista, miljardeja oli rahaa, tollanen raha tippuu jo käsistä kun mennee robbotin luokse tahkoo lisää rahaa.


      • Kavoniushan itse
        Shahov kirjoitti:

        ""Kavonius nyt mennä porskuttaa ja tämä hypnoosi nyt on taasen on ainut aihe jolla media voi mässäillä ja sitä turvotellaan tietysti yli äyräiden.""

        Miten ajattelit että nämä hypnoosi Hannu avautumiset lisää wincapitan ja sen puolustuksen uskottavuutta.
        Maalaisjärjellä ajeteltuna Kavoniuksen olisi kannattanut pitää matalaa profiilia jos ei ole tarjota sellaista faktaa joka paranataisi asiakkaansa asemaa tulevassa oikeudenkäynnissä.

        Tietysti jos taktiikkana on viedä keskustelu sivuraiteelle,homma toimii.

        Pitääkö muuten paikkansa murolla ollut väite, että Kavonius olisi mukan Oulunsalolaisessa Utele hankeessa. Projektin tarkoitushan oli ja on tehdä raha.... ei ku,energiaa tyhjästä.

        kertoi Radio Rockin haastattelussa konsultoivansa ko. yritystä hankkimaan 500 000 000 €:n rahoituksen Lontoon pörssistä. Eli tuo ei ole edes väite, vaan itsensä Kavoniuksen kertomaa.


      • Faktaaaaaa
        Hannu k kirjoitti:

        Ei sitä 100.000.000,00 rahakätköä heti muista, miljardeja oli rahaa, tollanen raha tippuu jo käsistä kun mennee robbotin luokse tahkoo lisää rahaa.

        Samaa koulua käyneenä voin sanoa että Hannu oli melkoinen nero lapsesta asti. Voin myös paljastaa sellaisen salaisuuden että Hk muistaa kaikkien klubin vasikoiden nimet ulkomuistista.


      • AdaFlink
        Faktaaaaaa kirjoitti:

        Samaa koulua käyneenä voin sanoa että Hannu oli melkoinen nero lapsesta asti. Voin myös paljastaa sellaisen salaisuuden että Hk muistaa kaikkien klubin vasikoiden nimet ulkomuistista.

        ... sisään soluttautunut henkilö, joka on yleensä itse mukana rikollisessa toiminnassa ja kertoilee poliisille rikollisen toiminnan asioista.

        Onko WC jäsentenkin mielestä rikollista toimintaa, koska käyttävät rikosilmon tehneistä sanaa "vasikka"? Eli he myöntävät olleensa mukana rikollisessa toiminnassa?

        Mistä muuten Hannu olisi saanut ns. "vasikoiden" eli rikosilmon tehniden henkilöiden nimet selville? Onhan se perin omalaatuista, kun herra saa selville noin 2.600 henkilön nimet, jotka yleensä pidetään salassa esitutkinnan aikana, mutta herra ei saa aikaiseksi sitä tunnin kestävää videopätkää jäsenille.

        Ja mitaan ette voi...


      • Shahov
        Kavoniushan itse kirjoitti:

        kertoi Radio Rockin haastattelussa konsultoivansa ko. yritystä hankkimaan 500 000 000 €:n rahoituksen Lontoon pörssistä. Eli tuo ei ole edes väite, vaan itsensä Kavoniuksen kertomaa.

        ei siinä utelea suoraan mainittu,mutta melkein satavarmasti kyseessä on surullisen kuuluisa utele.


    • Hannun maksettuna puolustajana on oikeutettu menemään vaikka mystiikan puolelle sillä sitähän Wincapitakin oli.
      Tulta vastaan taistellaan vastatulella!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe