Hei te rikkaimureitten omistajat,
te keillä on Electroluxin ergorapido tms jokin niistä akullisista ja varrellisista. Mitä olette tykänneet? :)
Onko kukaan hankkinut Anttilasta tai Hobby Hallista tätä Hooveria http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=469728&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3080000&compa...
Olen pohtinut hankkimista, kun mieskin sellaista kaipaisi. Olen selannut aikaisempia keskusteluja, sieltä ei oikein löytynyt mielipidettä esim. Hooverista.
Kiitos kommenteistanne. :)
Rikkaimurien käyttökokemuksia? Electrolux vai Hoover?
8
1524
Vastaukset
- Koirankusettajaperhe
Millä on Electroluxin ergorapido ja koiran karvojen pikaiseen imurointiin se on ihan hyvä. Isompia leivänmuruja ja hiekoitussepeliä se ei jaksa imeä, joten tavan imuriakin tarvitaan.
- alkup.
Kiitos tiedosta. Voi olla, että hankimmekin vain sellaisen varrettoman rikkaimurin. Pitää hiukan vielä vertailla näitä. Onkohan tehoilla mitään merkitystä, kun tuntuu olevan niin monta teholuokkaa.
- Lantilla leipää
alkup. kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Voi olla, että hankimmekin vain sellaisen varrettoman rikkaimurin. Pitää hiukan vielä vertailla näitä. Onkohan tehoilla mitään merkitystä, kun tuntuu olevan niin monta teholuokkaa.
kuluttajia joiden ainoa imuri on varrellinen rikkaimuri. Lisäksi heillä on käytössä mikromoppi ja matot puhdistetaan ulkona.
Varrellista imuria tulee käyttää lähes päivittäin ja tulee käytettyä sen helppouden ansiosta. - alkup.
Lantilla leipää kirjoitti:
kuluttajia joiden ainoa imuri on varrellinen rikkaimuri. Lisäksi heillä on käytössä mikromoppi ja matot puhdistetaan ulkona.
Varrellista imuria tulee käyttää lähes päivittäin ja tulee käytettyä sen helppouden ansiosta.onko sinulla jokin varrellinen rikkaimuri, jolla pärjää päivittäisessä ja viikkosiivouksessa? Se, mitä olen selannut mielipiteitä netistä, niin olen saanut käsityksen, ettei varrellisella akkurikkaimurillakaan pärjää ilman tavallista imuria.
Mitä nyt olen tehnyt myös huomioita, niin uusimmissa on pestävä hepasuodatin ja vanhemmissa merkeissä sellaista ei ole. - Lantilla leipää
alkup. kirjoitti:
onko sinulla jokin varrellinen rikkaimuri, jolla pärjää päivittäisessä ja viikkosiivouksessa? Se, mitä olen selannut mielipiteitä netistä, niin olen saanut käsityksen, ettei varrellisella akkurikkaimurillakaan pärjää ilman tavallista imuria.
Mitä nyt olen tehnyt myös huomioita, niin uusimmissa on pestävä hepasuodatin ja vanhemmissa merkeissä sellaista ei ole.Muutamat joilla on tuo tilanne ovat kertoneet, jopa lapsiperheitä.
Mikromoppi on hyvä, meilläkin lähes pelkästään mopataan vaikka on tavallinen imuri sitä käytetään ehkä kerran/kaks kuukaudessa. On meillä myös kissa. - riitää
alkup. kirjoitti:
Pelkkä rikkaimuri ei oikein riitä kodin ainoaksi imuriksi.
Toisena imurina se on joissakin asioissa jopa kätevä.
Suosittelisin varretonta mallia ja ehdottomasti sellainen, jossa on ne pienet pyörät edessä
(Ei imaise pöytäliinaa kurttuun, kun leivänmuruja imuroi pöydältä) - hahkkia heti
riitää kirjoitti:
Suosittelisin varretonta mallia ja ehdottomasti sellainen, jossa on ne pienet pyörät edessä
(Ei imaise pöytäliinaa kurttuun, kun leivänmuruja imuroi pöydältä)hyvä hankinta
- rakki-imuri
riitää kirjoitti:
(Ei imaise pöytäliinaa kurttuun, kun leivänmuruja imuroi pöydältä)Joo, ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232