Nyt olisi tarjolla 15.12. kuoriutuneita akaattikotilon poikasia! Niitä on noin 200, joten luovun mielelläni niistä! :) Maksu on vapaaehtoinen, yritän vain pian saada pikkuisille hyvät kodit, ettei tarvitsisi montaa tappaa.. Lisätietoja Janinalta: [email protected]
P.S. Pakkasista johtuen en voi vielä postittaa akaatteja, mutta niitä on mahdollista noutaa Raumalta ja Paneliasta.
Akaatteja tarjolla!!
4
695
Vastaukset
- sdsdsde
Aika vaikea tulee olemaan jos meinaat edes 50 noista saada annettua. Akaateista on niin hirveää ylitarjontaa, ettei 200 saa millään lahjoitettua, hyvä jos 10 saat menemään. Kun itse vielä akaatteja kasvatin, murskasin suurimman osan munista ja jätin noin 10-20, enkä saanut kaikkia edes ilmaiseksi menemään, vaikka postitin ja maksoin postimaksun lopulta, kun halusin eroon. Tarkoitus ei ole urputtaa...
- janni:)
en ole aloittelija. 10 on mennyt jo. Tarkoitukseni onkin saada mahdollisimman paljon menemään, ei kaikkia. sitä paitsi jotkut syöttävät kotiloita muille eläimille, kuten kilpikonnille.
- rert43t
Laitoin jo viestiä sähköpostiisi, voin antaa useammalle kodin
- EnsQ
Hei.
Voisin akaatteja ottaa 2-3 kpl. Sinä vissiin olet harrastaja, niin olisiko akaatteja keväällä tai kesällä. Koska ottaisin niitä mieluiten postitse kun en pysty noutamaan? Voit ilmoitella asiasta [email protected] .
Toivottavasti onnistuu. (=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961555- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403961- 164913
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642