Työpäivä oli taas pitkä ja
nukahdan lämpöinen shaali ympärilläni..
Ulkona näyttäytyy lapin
mystisyys
kun
taivaantulet loimuavat, poimuttuvat
ja pyörivät
kunnes koko taivas on täynnä
valopatsaita ja nauhoja
jotka aaltomaisesti tanssivat
sitten ääneti pois
ja
vain kuu valaisee sen jälkeen
umpeensatanutta polkua.
Jäinen viima pyörittää
irtolumesta kiehkuroita
sileälle hangelle ja
tunturipaljakat siintävät korkeina
yön sinisen hämärän peitossa..
kaamos peittää
hyisen
maiseman alleen
ja herään..
Tunnen kahvin vahvan aromin
huoneessa ja lämpimän
turvallisuuden..
naisen ja miehen välisen aidon
rakkauden.
Kyyneleet silmissäni muistan
kuinka iltarukouksessasi kiitit
tästä rakkaudenlahjasta..
voiko meistä tosiaan kukaan
saada parempaa joululahjaa.
http://www.youtube.com/watch?v=6A4vcRNcXY0&feature=fvw
Rakkaudenlahja
9
419
Vastaukset
- runo64-1
... pehmeä syli syliin ottaa
tuudittaa onnellisiin aikoihin
kuin muistuttamaan
mitä oli kerran
kun rakkaus kipakasti pisteli
tähdet juhlivat syöksyllään halki taivaankannen
loimuavat tulet hiljaista lauluaan soittivat
kahdelle
ja tunturit todistivat kuin ihmettä
rakkautta
mutta polku välillä sydänten
odottaa voiko sitä auki luoda
vaan vaaniiko tuiskut yritystä
uutta alkua ...
todella hienoa kuvailua vaikka suru pilkahteli sanoissa.
hyvä upea laudi !!!- *laudi*
Meille luonto täällä jakaa..
saamme nauttia monesta :)
mutta rakkauden taito..
sen saamme opetella itse.
Rakkauden lahja. Sen tuntee.
*Sydämellään*
pakkasen keskeltä :)
halaus ja kiitos
- Armiliini
Rakkaus on suurin lahja,
olkoon se joululahja.
Hieno runo:)
Rauhallista joulun odotusta:)- *laudi*
http://www.youtube.com/watch?v=h86McFp_29k
meillä kaikilla :))) kuten Röllillä.
kiitos ja lämmin halaus
ja kynttilän valoa
runoystäväni !
Joka valaisee ihmismielen
kuin tanssivat revontulet
lapin taivaalla.
Shaalin lämpöinen halaus
kuvaa turvallista olotilaa
ja mielenrauhaa joka
sopii näin Jouluna
meille kaikille.
Toivon Sinulle tunturientyttö
rakastavaa,lämmintä ja rauhallista Joulun odotusta.
T: J- *laudi*
Aito ja lämpöinen viesti ei voi olla lämmittämättä
mieltä. Kiitos ja halaus siksi Sinulle!!
*Kynttilän valoa ja lämmin ajatus*
t. A
- avaruus!
Joululahjaksi
avaruuden äärettömän
yönsiniseen pakettiin tallennan
tähtitaivas siinä kimallelkoon
timantteina kauttaaltaan
Rauhan ja Rakkauden sanomaa- *laudi*
..upea kokonaisuus!!
Rauhan ja Rakkauden sanoma
tähtitaivaalla
yönsinisen maiseman keskellä !!!!!!
KIITOS
- Laudi
Jouluksi. Lämmittämään.
http://www.youtube.com/watch?v=4B3GcXgagv4
Hyvää ja Lämpöistä Joulun odotusta
vastanneille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568