Mun unelma on ryhtyä animaattoriksi, suunnitella animaatiojuttuja vaikka elokuviin tai peleihin. Minne mun pitäisi tulevaisuudessa suunnata? Olen nyt lukiossa ekaa vuotta.
Ainoa homma on, että mä en ole kovin taiteellinen. En osaa esimerkiksi piirtää yhtään ja muutenkin kaikki luova ja taiteellinen homma on musta aika kaukana. Kaatuuko mun haave tähän :/
Animaattori
1
1970
Vastaukset
- TT
no en osaa sanoa, kun en alasta tiedä mutta heti googlettamalla löytyi tällainen uutinen vuodelta 2003:
Riihimäellä alkaa ensi syksynä 3d-animaattorikoulutus, jonka osana käsitellään muun muassa 3d-grafiikan tekemistä tietokonepeleihin. Kyseessä on Euroopan Unionin ja Etelä-Suomen lääninhallituksen rahoittama hanke, jonka puitteissa Riihimäen ammattioppilaitoksessa voi opiskella sadan opintoviikon laajuisen media-assistentin tutkinnon. Pääsyvaatimuksena koulutukseen on ylioppilastutkinto tai vähintään toisen asteen ammatillinen tutkinto.
3d-animaattori –koulutuksen käyneet opiskelijat pystyvät tuottamaan sisältöä esimerkiksi tv-mainoksiin ja –ohjelmiin, animaatioelokuviin, peleihin, tieteelliseen visualisointiin sekä yritysmarkkinointiin. Valmistuneiden oletetaankin kahden ja puolen vuoden koulutuksen jälkeen työllistyvän viestintäalan tehtäviin, tai miksei esimerkiksi peliteollisuuteen. Koulutuksen hakuaika on 22.4.–19.5.2003, ja siihen haetaan vapaamuotoisella hakemuksella. Lisätietoja 3d-animaattorin koulutuksesta löytyy osoitteesta http://www.raol.fi/koulutus/3D/3d.html.
Kannattaa myös kysyä opolta, ne on tietoisia useasta koulutusalasta. Lukioon jo hyvä startti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875