Pariisissakin tulee toisinaan lunta, kuten tänään, joskaan kaikki oheiset kuvat eivät ole tältä vuodelta:
- http://www.flickr.com/search/?q=neige paris&s=rec&mt=photos&adv=1
Ja ohessa paikallisia neuvoja lumella ajamiseen, ranskaksi tietenkin:
- http://fr.cars.yahoo.com/08122009/321/rouler-en-hiver-attention-chaud-devant-0.html
Vos photos de Paris sous la neig
3
452
Vastaukset
- Google auttaa
Ajaminen talvella - Attention to hot!
Tämä voisi olla tarinan kaunis ja peto. Kaunis tie johtaa loma-ja hiihtokeskuksiin yhtäkkiä tahrannut on kylmä talvi ja sen osuus annoyances: Frost, jään ja lumen yläpuolella.
Teiden loma tai ei, on aina muutaman varotoimet suojautua paremmin lumi voi kuulua säännöllisesti kevääseen.
Neuvoja etukäteen
Luonteesta riippumatta ehdotettu reitti - pitkä matka tai liikenteen lähellä - hän on sitä mieltä, kun talvi tulee varustettu joitakin työkaluja, jotka saattavat olla tarpeen. Niinpä, kumilastalla, kangas ja pommi-Icer voi olla arvokasta omaisuutta torjumiseksi kylmä. Myös sitä mieltä, etenkin ennen lomalle, on säilytettävä takakonttiin muutamia peittoja, termospullo tai enemmän kuumaa juomaa (alkoholittomat tietenkin), välipalat, taskulamppu, tulitikut tai sytytin, soihdut, pieni lapio, käsineet, saappaat ... Lyhyesti sanottuna, kaikki, mitä voi pitää lämpimänä ja auttaa sinua pelastaa tarvittaessa. Voimalla keskittyvät autonsa, olemme melkein unohdin oman mukavuuden ja turvallisuuden. Toinen vihje: pitäkää polttoaineen taso vähintään puolet. Tämä auttaa välttämään epämiellyttäviä yllätyksiä pidätyksen.
Erityisvälineet
Käytössä lumisella tiellä, ajoneuvon (jopa 4 × 4) näkee hänen käyttäytymisensä muuttunut. Pito vähenee tai katoaa. Vaarana on jatkuvasti ja yrittää lieventää joitakin laitteita ovat tarpeen. Ensimmäinen, renkaat. Tarkista niiden paine tarvitaan. Alle inflaatio overinflation lumessa, väistämättä aiheuttaa menetyksiä pito. Se on parasta tarkistaa paineen mahdollisimman paljon tällä kaudella, varsinkin silloin nopeasti lämpötilan muutoksen.
On olemassa myös erityisiä väsy voit asentaa tietokoneen ajoneuvon heti talven saavuttua virallisesti viime lauantaina 11 marraskuu on maaliskuun viimeinen sunnuntai seuraavana vuonna. Called talvirenkaita, nastoitettu renkaat tai renkaat yhteyttä. Ne vaativat kuitenkin noudatettava suurin nopeus 90 km / h tien ja valtatie, erityisesti kuivalla jalkakäytävällä. Lisäksi jokainen käyttäjä on kiinnitetty taakse autonsa (alhaalla vasemmalla) tarra tiedottaa käyttää näitä renkaita.
Käyttö ketjuja on paljon yhteistä. Muistaa, on kuitenkin syytä tehdä, kun jos lumisateessa. Valitse kanavat helppo käyttää ja räätälöidä pyörien auton. Kysy ammatillinen ja ei epäröi tuoda kotiin, kuiva. Kanavat voidaan vaatia rajat kulkevat tai saavutat lomakohteeseen. Kiivetä ennen täysin tukossa. Juoni on yksinkertainen: sen jälkeen kun oli paras lumi, joka kattaa oman renkaat ja asettaa kanavat, ei sata metriä ja sitten vähitellen nopeuttaa pysäyttää Kiristä ketjuihin. Sitten, sinun täytyy olla varovainen ja noudattaa joitakin vihjeitä.
Ajo-ja lumisadetta
Tämä on tietenkin sopeuttaa ajo-olosuhteisiin törmäät. Kaikissa tapauksissa vähentää nopeutta minimiin. Annatte ja vasteajat useammin ja säästäminen lumisella tiellä. Voit vapaasti laajentaa suojaetäisyydet. Jos toinen ajoneuvo seuraa sinua liian lähellä, hidastaa ja voit ohittaa.
Lumisella kerroksessa säilyttäminen ote on jänteet sodan. Hidasta ja varovasti (se on joskus hidasta) ennen kutakin vuorollaan ja nopeuttaa uudelleen, kun pyörät ovat suoraan. Hätätapauksessa kyytiin auton ABS-jarrut, nopeasti painamalla jarrupoljinta alhaalla. Tämän jälkeen voit jatkaa viittaan ja välttää mahdolliset esteet. Se on koko kannalta ABS.
Älä yliarvioi kapasiteettia lisäämällä ajoneuvojen neljä pyörää pitää vetovoima. Tämän tyyppinen moottori ei paranna jarrutus tai kaarteissa. Samoin "moottorijarru" olisi käytettävä niin fiksu: älä downshift äkillisesti on sisäänkäynnin nurkkaan. Tee tästä siirtyä muutaman metrin nopeammin kuin kuivalla tiellä ja ennen kaikkea mahdollisimman varovasti.
Olet nyt varustettu päästä alkuun, voit sitten diaa alas juuri sinun makuusi. Mutta tällä kertaa asennettu levylle!- Voi gyynel
"Auttaa" tosiaan :D voi jessus noita käännöskoneita, suomea/suomeen vaan ei nykykoneilla kyetä kääntämään, on se niin erityyppinen kieli rakenteellisesti ja muuten.
- Ihmiskääntäjä
"Autoilu talvella – huomio: tiukkoja tilanteita edessä
Voisi olla kyse Kaunotar ja hirviö –sadusta. Kaunis tie, joka johdattaa kohti lomaa ja hiihtokeskuksia, tahrautuu yllättäen talvisesta kylmyydestä ja sen muassaan tuomasta mielipahasta: jäästä, mustasta jäästä sekä ennen kaikkea lumesta.
Olitpa lomateillä tai muuten liikenteessä, kannattaa ennen lähtöä tehdä muutamia varotoimenpiteitä lumikelin varalle. Lumisateen riski on olemassa aina keväälle asti.
Vinkkejä ennakoimiseen
Olipa matkasi syy mikä hyvänsä, pitkästä lomasta lähiympäristössä liikkumiseen, tulee talven saapuessa muistaa varautua muutamilla apuvälineillä, jotka saattavat osoittautua erittäin tarpeellisiksi. Jääraappa, liina ja jäänestoaine voivat olla erittäin hyödyllisiä aseita kylmää vastaan käytävässä taistelussa. Muista myös erityisesti ennen lomalle lähtöä varata tavaratilaan joitain peittoja, yhden tai useamman termospullollisen kuumaa juotavaa (tietysti alkoholitonta!), välipalaa, taskulampun, tulitikkuja tai sytyttimen, hätäraketin, pienen lapion, käsineet ja saappaat. Lyhyesti sanottuna: kaikkea sellaista, mikä auttaa pysymään lämpimänä ja tarpeen tullessa pelastautumaan. Ajoneuvoon keskittyessämme unohdamme lähes kokonaan oman mukavuuteemme ja turvallisuutemme. Toinen neuvo: pidä polttoainetaso jatkuvasti vähintään puolessa tankissa. Näin vältät ikävät yllätykset.
Erityisvarusteet
Lumisilla teillä minkä tahansa ajoneuvon (myös maastoauton) ajo-ominaisuudet muuttuvat. Pito saattaa heiketä ja jopa kadota kokonaan. Vaara on jatkuva ja tietyt varusteet ovat välttämättömiä sen lieventämiseksi. Ensinnäkin renkaiden paine tulee tarkistaa. Niin ali- kuin ylipaine heikentää väistämättä pitoa lumisilla teillä. Suositeltavinta on tarkistaa rengaspaineet talvikaudella mahdollisimman usein, erityisesti nopeiden lämpötilanmuutosten yhteydessä. On myös olemassa erikoisrenkaita, jotka voi vaihtaa autoon talven saapuessa, virallisesti viime lauantaista, 11. marraskuuta, maaliskuun viimeiseen sunnuntaihin. Kyse on lumirenkaista, nastarenkaista tai kitkarenkaista. Niitä käytettäessä tulee kuitenkin muistaa, että huippunopeus saa olla korkeintaan 90 km/h, niin tavallisilla maanteillä kuin moottoriteilläkin, ja erityisesti kuivilla ajopinnoilla. Erikoisrenkaiden käyttäjien tulisi lisäksi kiinnittää ajoneuvonsa vasempaan takaosaan merkin, josta käy ilmi erikoisrenkaiden käyttö. Ketjujen käyttö renkaissa on paljon yleisempää. Tulee kuitenkin muistaa, ettei ketjuja tule käyttää kuin lumisateessa. Valitse helppokäyttöiset renkaat, jotka soveltuvat ajoneuvosi renkaisiin. Pyydä asiantuntija-apua ja harjoittele asentamista kotonasi, kuivissa tiloissa. Ketjut ovat ehkä tarpeen, jotta pääset ohi vaikeasta paikasta tai päästäksesi lomakohteeseesi. Asenna ketjut ennen kuin olet jo aivan jumissa. Työ on helppo: poistettuasi mahdollisimman paljon lunta renkailta ja kiinnitettyäsi ketjut, aja noin 100 metriä vähitellen kiihdyttäen ja pysähdy sitten kiristämään ketjut. Sen jälkeen sinun tarvitsee vain ajaa varovasti ja seurata seuraavia neuvoja.
Ajo ja lumi
Ajotavan tulee luonnollisesti olla ajo-olosuhteiden mukainen. Joka tapauksessa ajonopeus tulee vähintään pienimpään mahdolliseen. Näin kasvaa myös reaktioaikasi, joka on usein merkittävin pelastustekijä lumisilla teillä. Muista myös kasvattaa turvaväliä. Jos toinen ajoneuvo seuraa omaasi liian lähellä, hidasta ja anna ajoneuvon ohittaa.
Lumisilla ajoradoilla pito on hermosotaa. Hidasta siis rauhallisesti (parasta on joskus nostaa vain jalka kaasupolkimelta ja antaa moottorin jarruttaa) ennen jokaista mutkaa ja kaasuta uudelleen vasta, kun renkaat ovat jälleen suorassa. Hätätilanteessa ABS-jarruilla varustetuissa autoissa paina nopeasti jarrupoljinta ja pidä se pohjassa. Voit siten jatkaa ohjausta ja välttää törmäämästä mahdollisiin esteisiin. Tämä on nimenomaan ABS-jarrujen tarkoitus.
Älä yliarvioi kuitenkaan nelivetoisen moottoriajoneuvon kykyä pitää yllä täyttä pitoa. Nelivetoisuus ei paranna lainkaan jarrutusta tai auton hallittavuutta mutkassa. Käytä sen sijaan moottorijarrutusta ja vältä äkkijarrutuksia mutkaa lähestyttäessä. Aloita jarruttaminen muutamia metrejä aikaisemmin kun kuivalla ajopinnalla ja hoida jarruttaminen ennen kaikkea mahdollisimman pehmeästi.
Olet nyt valmis valloittamaan huippuja, jotka voit sitten liukua vauhdilla alas haluamallasi tavalla. Tällä kertaa varustautuneena nimenomaan tehokkaaseen liukumiseen. "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882