Onpas sitä aika hölomö?

Kun ei aivota yhtään tietekonepellii, eikä ees haluta.
Mie oon sittä mualiman tyhmin tyyppi,
ja murretta vielä puhun.
Pittää lopettaa kaikki höpinä.
Toiset liikkuu ihan toisissa sfääreissä...
4143
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

olekin jo oma sfääri, kun et mahdu muiden vastaaviin?

Äänestä
  • Muut ossaa surffailla kuleksii päivittäin, mie oon vähä vähä hittaampi.
    Taitaa olla muuaan kymmentä eukkoo ja ukkoo, jotka myöttäänsä seikkailloo musiikin maailmassa elokuvissa.
    Mie oon vaan näistä hiukan pihalla.

Äänestä

oppinut sivistyssanan?

Äänestä
  • Ihan kelle tahaan, mut musiikissa mie on ihan Tonto, ja allekin.
    Hyvä kun opetin ees toisen pianonsoittajaks...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

handek kirjoitti:

Kun ei aivota yhtään tietekonepellii, eikä ees haluta.
Mie oon sittä mualiman tyhmin tyyppi,
ja murretta vielä puhun.
Pittää lopettaa kaikki höpinä.
Toiset liikkuu ihan toisissa sfääreissä...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu