Ruotsin tunnin päätteeksi

Naapurin poika

Istuin tappotylsällä pakkoruotsintunnilla ja piirtelin epämääräisiä kuvioita vihkoni takakanteen. Vilkuilin välillä luokan edessä pöytänsä ääressä istuvaa opettajaa, Sannaa. Sannalla oli tänään päällään pitkähihainen kauluspaita, jonka päällä jonkinlainen liivi, jalassa hänellä oli tavanomaiset suorat housut. Sanna oli arvioilta 35-vuotias, keski-ikäinen nainen. Hänellä oli olkapäille ulottuvat, vaaleanruskeat hiukset. En ollut aluksi kiinnittänyt Sannaan sen suuremmin huomiota, kunnes eräällä tunnilla aloin kiinnittää huomioita hänen rintoihinsa. Ne kun eivät olleet mitkään pienet.

Nytkin katselin noita Sannan pyöreitä, pehmeän näköisiä tissejä, ja paloin halusta koskettaa niitä. Hetken mielijohteesta nostin käteni ilmaan, ja Sanna huomasi sen heti ja käveli minua kohti.
"Niin?" -Sanna katsoi kysyvästi.
"Öö tota, niin tästä koti-tehtävästä, ku mä en osannu, tai siis tää oli aika vaikee.." -änkytin.
"No katsotaans" -Sanna hymyili ja alkoi selittää tehtävää minulle. Vaivihkaa siirsin kättäni pulpetilla ja puristin Sannaa tissistä ja aloin hyväilin hellästi.
"Mikko hei, mitäs tämä on olevinaan?" -Sanna katsoi minua tuimasti. En saanut sanaa suustani ja Sanna kivahti:
"Sinä jäät sitten tunnin jälkeen selvittämään tätä asiaa kahdenkesken" -Sanna katsoi minua vihaisesti. "Voi helvetti nyt tuli mokattua pahemman kerran" -ajattelin.

Tunnin jälkeen jäin paikalleni istumaan, kun muut häipyivät ruokatunnille. Sanna käveli luokseni ja istuutui pulpetille eteeni.
"Niin... mitä tuo äsköinen siis oli?" -Sanna katsahti minuun lempeästi.
"No... kun mä tota.." -änkytin.
"Kun mä oon jo pitkään katsellu sua, ja mä oon aina halunnu puristella noita sun tissejäs!" -pamautin, enkä voinut uskoa, että olin sanonut sen päin naamaa opettajalleni.
"Vai sillälailla.." -Sanna hymyili leveästi ja avasi kauluspaitansa ylimmän napin. "Mulla on nyt ruokatunti, huvittaisko sua vilkasta niitä mun tissejä lähempää?" -Sanna kysyi purren
seksikkäästi alahuultaan. En ollut uskoa korviani.
"Tottakai" -sain henkäistyä.
"Mennään tonne mun työpöydälle, siellä on tilaa" -Sanna sanoi päättäväisesti, ja käveli luokan ovelle tarkistamaan, että se oli lukossa. Oli se, ja Sanna laittoi sälekaihtimet kiinni ikkunoista.

Hän tuli eteeni ja avasi loputkin paitansa napit, repäisi paidan päältään ja minä annoin katseeni kierrellä Sannan rinnoilla, joita peittivät punaiset rintaliivit.
"Kosketa niitä" -Sanna henkäisi, ja asettui pöydälleen istumaan. Tarrasin Sannan tisseihin ja aloin pyörittelemään niitä käsissäni. Ne olivat uskomattoman pehmeät, ja aukaisin samantien Sannan rintaliivit ja heitin ne lattialle. Sannan tissit olivat erittäin suuret, pyöreät, nännit olivat terhakat ja pystyt, juuri nyt ne olivat kovettuneet käsittelyssäni. Otin Sannan nännin suuhuni ja aloin imeskelemään sitä, nuolemaan ja pyörittelemään suussani, nuolin ja imin Sannan rintoja, hyväilin niitä käsilläni, ja Sanna voihki mielihyvästä.
"Mmmh, mä haluan munaa!" -Sanna kuiskasi korvaani ja laskeutui nuolemaan kaulaani. Nautin tuntiessani Sannan huulet ja kielen kaulallani, kutitti ihanasti, suljin silmäni ja rentouduin. Sanna laskeutui pöydältään ja avasi housujensa napit, vetäisi housut jalastaan ja siirtyi ottamaan minun farkkujani pois.

Saatuaan farkkuni nilkkoihin Sanna otti kovan kyrpäni käteensä ja runkkasi pari kertaa edestakaisin.
"Nussi mua Mikko, mä haluun sua" -Sanna huokaisi nuollen huuliaan. Hän asettui haarat levällään pöydälleen, heitti stringinsä lattialle, ja hieroi klitoristaan kiimaisen näköisenä. Katselin hänen posliiniksi ajeltua, kiimanesteistään kimaltelevaa pillua ja survaisin kyrpäni sisään. Aloitin villin pumppaamisen Sannan ääntelehtiessä kiimaisesti työntöjen tahdissa. Sannan pillu oli melko tiukka, ja huomasin, ettei hän ollut saanut munaa pitkiin aikoihin. Sen verran kiimainen Sanna oli nyt. Hän vääntelehti ja ulisi, kiljui ja nautti
"Mmmh.. wauuu.. Mikko, nai mua!! Älä lopeta! Ah Ah Ahhh.. Mmmmmhh.. Tuntuu.... niin.. vitun hyvältä!" -Sanna naukui kiimaisena. Ja tiesin, että hän sai lukuisia orgasmeja. Vetäisin kyrpäni Sannan pillusta ja hän ahmaisi kyrpäni suuhunsa, niellen lastini. "Mmmh.. melkoista kyytiä!" -Sanna huokaisi.
"Voi olla Mikko, että jonain päivänä saat jälki-istuntoa!" -Sanna iski silmää samalla nuollen spermaa huuliltaan.

4

6257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahe

      Just tällasesta mä tykkään. Siis tää on loistava!

      • Hm...

        Hei kamaan oikeesti!!!!

        Aina näissä jutuissa muijat on niin vitun kiimasia... "Uuh, mä haluun munaa, pane mua"!!
        Ja pojilla aina ihan mielettömä munat...

        Jotain realistisuutta, viittis lukeekin sitte!


      • jope
        Hm... kirjoitti:

        Hei kamaan oikeesti!!!!

        Aina näissä jutuissa muijat on niin vitun kiimasia... "Uuh, mä haluun munaa, pane mua"!!
        Ja pojilla aina ihan mielettömä munat...

        Jotain realistisuutta, viittis lukeekin sitte!

        Ootkohan sä ihan oikeessa paikassa jos etit realistisuutta?? toi oli just hyvä teksti!!


    • juppe

      aika paskamainen mun mielest...nää kaikkihan on novelleja mut tää on jo huonosti keksittyä paskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe