Joulu YKSIN??? Joulu apua tarvitaan!

joulu_yksin

Hei!
Olen 34-vuotias mies ja liikun pyörätuolilla. Vietän ensimmäistä joulua uudessa kotikaupungissa hämeenlinnassa, kahden koirani kanssa. Joulu on sellaista aikaa, että sitä ei ole mukavaa viettää yksin ja toisaalta en yksin pärjäiskään kun tarvitsen hieman apua päivittäisissä toiminnoissa. Ja omat avustajani haluavat viettää joulua perheen kesken.
Tälläinen tuli ajatuksena mieleeni, että löytyisikö täältä ketään mukavaa naista seuraksi joulun ajalle. Iältään 18-40 vuotiasta.
Olisi mukava viettää joulua yhdessä. Itse vietän perinteistä joulua ja toisaalta olisi haaveena lähteä viettämään ikimuistoinen joulu jonnekin romanttiseen paikkaan esim. lappiin takkatulen ääreen.
Itse olen luonteeltani avoin, rehellinen ja luotettava sekä erittäin sosiaalinen, minun kanssa on helppo tulla toimeen. Olen varsinainen jouluihminen, tykkään kaikesta jouluun liittyvistä perinteistä ja romantiikasta.
Olen asunut pitkään yksin, että se on myös tunnustettava että kaipaan toisen ihmisen läheisyyttä ja lämpöä sekä myös erotiikkaa, mutta se ei ole syy miksi tätä ilmoitusta kirjoitan. Ja mitään kuluja ei sinulle tästä aiheutuisi, pääasia on että olisit seuranani joulun ajan esim. 23.-28.12.
Jos sinusta vähääkään tuntuu siltä että haluaisit viettää joulun kanssani niin ota ihmeessä yhteyttä niin katsotaan asiaa tarkemmin.
Olen tutustumisen arvoinen mies.
Jouluisia vastauksia odotellen.

[email protected]

0

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
        Ikävä
        98
        1201
      2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
        Ikävä
        87
        824
      3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
        Kajaani
        31
        764
      4. vapaa

sana :) 🚮
        Ikävä
        66
        683
      5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        93
        606
      6. 31
        593
      7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
        Ikävä
        18
        548
      8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
        Maailman menoa
        15
        541
      9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
        Ikävä
        43
        513
      10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
        Suomussalmi
        10
        466
      Aihe