mitä tämä meinaa...?

kiveen sahannut

ei edes niin lyhyesti mutta kuitenkin, miten helvetissä voi olla mahd. että joku voi tehdä a. muutoksia sovittuihin asioihin ja laskuihin? b. mikä vitun ja perkeleen tekemä yrittäjä on sellainen jota ei kännykällä saa kiinni....? mies ekan puhelun aikaan, siis kun yritin soittaa, oli puhelimessa, ei soittanu takas, eikä kyllä perkele vastannu sen paremmin... punnitsee hakkaamansa ja ajamansa puut osittain kahteen kertaan ja näyttää siltä että jättää tarkotuksella maksamatta itsensä tilaaman ennakkoraivuun vielä metsureille jotka kaiken muun helvetin hyvän lisäks jätti sen hetkisen homman kesken ja lähti avittamaan kaveria... miettikää sitä.reilu meininki.perrrrr.

mitä tulee mieleen..? tässä on vaan se mihin oli mielenkiintoa edes miettiä miten oikeesti kaikki meni.

tiedä vaikka tulee myöhemmin lisää, kuhan taas vittuunnun lisää....

T: Helvetin äkäset metsurit K- Suomesta.

2

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopu_tilaa

      Lopussa sanoit että lisää tulee kunhan vittuunnut lisää.

      Eikö kannata odottaa että pahin sappi lauhtuu ja kirjoittaa uudestaan ja likea mitä kirjoitti.

      Mikä sinun roolisi on tässä sotkussa?

      On tosi ikävää kun asiat ei mene sovitun ja sopimuksen mukaan, Mutta jos on paperit ja nimet alla, voi vedota sopimusrikkomukseen, jota suusanallisessa sopimuksessa on vaikea tehdä.

      Yrittäjiä on joka lähtöön, mutta aina on puoli voittoa kun asioista pystyy naamakkain puhumaan.
      Pakoilulla ei pitkälle pötkitä. Eikä huutamisella.

    • Lauri TK

      Ota yhteyttä ammattiliittoon. Liitto hoitaa puolestasi asian

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe