Rakas mummoni kuoli 10.10.07 hän oli lapsuudesta astin erittäin rakas ja yksi
läheisimmistä ihmisistä ja paras kuuntelija lapsuudesta astin, kaikki nuoruuden ongelmat kerroin
hänelle, ja hän kuunteli.Hän teki kuolemaa laitoksessa pitkän aikaa.Asuin kaukana kuoleman tapahtuessa,
nukuin ja heräsin unesta, en nähnyt häntä mutta tunsin läsnäolon erittäin voimakkaastin, tunsin hänen
läheisyyden ja energian, tunsin myös äärimmäisen rakkauden, jonkin ajan kuluttua sain puhelinsoiton,
mummoni oli kuollut, kuolema oli tapahtunut samalla hetkellä kun heräsin unesta ja koin tuon asian,
muistan tarkan kellonajan. samankaltaisen kokemuksen koin jo vuonna 2001 etäisemmän isoisän kuollessa.
Viimeiset hyvästit...?
6
789
Vastaukset
- 20
jotain sen tapaista.
- Tetrahedron
...ovat melko yleisiä. Omassa tuttavapiirissäkin niitä on tapahtunut paljon. Itselleni ei ole käynyt tuollaista reaaliaikaista, mutta ystävä ja isoisoäiti ovat tulleet hyvästelemään minut kuoleman jälkeen unessa. Ystäväni kohdalla hyvästelyuneen kului 3 kuukautta, ja se ajoittui juuri siihen hetkeen kun vihdoin surin ystävääni. Olin ollut pitkään lukossa enkä kyennyt ajattelemaan asiaa lainkaan. Isoisoäitini tuli luokseni kuolemaa seuraavana yönä.
Mummini puolestaan on kokenut juuri tuollaisia reaaliaikaisia hyvästejä, joissa ensimmäisessä hän oli ollut kirjoittamassa päiväkirjaansa keskellä yötä, kun uusi mustekynä oli lakannut toimimasta. Mummini oli tuntenut samaan aikaan suuren rakkaudentunteen sekä surun, ja tiesi hänen äitinsä (tämän edellä mainitun isoisoäitini) kuolleen juuri tuona hetkenä. Asia vahvistui aamulla kun mummini sai sairaalasta puhelinsoiton. Toiseen tapaukseen liittyi mummini rakas serkku, jonka kuolinhetkellä mummini sai kovan ahdistuskohtauksen ja hänen sydäntään särki. Silloinkin hän aavisti mitä oli tapahtunut.
Sinä lienet tarpeeksi herkkä tuntemaan elämän ja kuolemanvälisiä asioita ja tapahtumia. :) Hieno asia minusta. - Vittu mitä paskaa
Minä näin kahdeksantoista sateenkaarta ja seitsemän salamaa. Voimat myrskysivät ympärilläni. Sitten palkkakuittini tuli ja menin juomaan kaikki rahani.
- Sitä ihteään sulleki
Älä halveksu p a s k a a. Se mitä tulee alapäästä on mm. yksi parhaista lannoitteista sille mitä sinäkin syöt. Teeppä joskus kiertokäynti vaikka maalle.
- piippolan vaari
vittu mikä idiootti! Tunge salmat ja sateenkaares vaikka perseesees ja mee jakaan lisää mainoksia jotta saat lisää rahaa jotka juoda.
- Saman tapaista
Itse näin unen jossa tuttu henkilö hyvästeli ja soitto seuraavana aamuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962