Pätkiä

runo64

Hellä

Sydämeni rakkaudesta kipeänä
sinä sitä janoavana
vierelläni
ja kipinät yössä
roihuun syttyy
hellyyden ehdoilla.

Usko, toivo ja rakkaus

Uskoin että löytäisin
kun toivoin ohimenevältä tähdeltä
rakkautta
ja se jätti sinut.

Talvi

Lakanoille lasken haaveen
hellin käsin kuorin esiin unelman
ja talven valkoista vartaloasi
rakastan.

10

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vergeet-mij-niet

      Miten se rakkaus meidät jättää maailmassa miettimään. Sinä, minä ja ... elämä on. Erikoinen runosi herätti taas. Hyvin siis kirjoitat ongelmista..

      Rakastan, se lienee kait tärkeintä, runossakin.

      Ps. virhe, siksi poisto, ei esikatselua ...!!

      • runo64-1

        ... ajatusta
        joista ei syntynyt sen suurempia
        joten jäivät pätkiksi.

        kiitos ilopilleri ystäväin
        kun löysit näistä jotakin
        ja nyt pääsen toivottamaan sinulle
        hyvää viikonloppua
        halauksion.


    • mies-v57

      Sinun kuumilla peitteillä minun hyvä,
      uutena ja puhdistuneena joka aamu,
      hengityksesi hiljaisessa äänessä, sydämesi
      lohduttavissa sanoissa minun vierellä..

      Piirtoja elämäni kartassa päivämme,
      syvempiä uria yhteiset yömme, kun
      Rakastamme janoavina, hyväilemme
      kuin maailmassa olisi vain me kaksi..

      Sinä sormet hiuksissani, kuiskauksia
      kiintymisestäsi, minua kohottavia lauseita
      elämän Runoelmana, helppoa vastata,
      vastata, vapauttavaa sanoa kauneudestasi..

      Piirteesi, huulesi, kasvosi käsieni välissä,
      kaunis ja hengittävä Sinä,minulla niin paljon
      kerrottavaa silmiesi katseessa, tunnelmaa
      vuoteellasi, meidän alaston yhteys toisiimme..

      ..maa nukkuu, mutta Rakkautemme jo uutta itää..

      http://www.youtube.com/watch?v=-R3SNeUSPvs&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Joskus vain kuvittelee hänet
      vierelle, toivoo tähteä, joka
      on se oikea..

      On jano, olisi valmis ja lopulta Hän valkoisena,
      hunnutettuna saapuu, morsian..

      Kauniimpana kuin koskaan, miljoonat
      timanttinsa kiiltäen..

      Niin todellista, aitoa..niin talvi...
      ja Rakkaus.

      Hieno ja herkkä Rakkausrunosi..

      Olit loihtinut ihan oman
      tunnelman ja kerronnan säkeisiisi..

      Haavetta, unelmaa ja samalla aitoa, koettavaa..

      Hienoon loppuunsa saakka kovasti
      hyvä ja tunnelmallinen Runosi.

      Iloa ja voimia valkoiseen pakkaspäivään
      Sinulle hyvä Ystävä.

      • runo64-1

        ... metsä valkoisiin
        ja kääriytyy sadun maisemiin
        lumoukseen
        ja tuulet tuovat viestejä kaukaa
        on morsian myös valkoisissaan
        kunhan löytyy sydämelle
        ja yhdessä silloin käymme kuin satuun
        astelemaan ...

        on mestari taas piirtänyt kauniita sanoja
        kuten tuo ' piirtoja elämäni kartassa '
        ja paljon muuta,
        itseasiassa koko runosi on täynnä loistetta
        joten hyvä ystävä hyvä !!!

        no pätkiä vaan kun meni ns. kieli solmuun
        ja eikä millään saanut enempää.

        kiitos hyvä ystäväin sanoistasi ja runostasi.
        toivotan leppoisaa pyhäpäivän rauhaa sinne päin.


    • mutta tähti, se vain käväisi valaisemassa.

      ' Lakanoille lasken haaveen
      hellin käsin kuorin esiin unelman
      ja talven valkoista vartaloasi
      rakastan '

      Kertakaikkisen mahtava säe, niin kuin on koko runosikin.
      Haikea, puhutteleva - lukunautinto !

      • runo64-1

        .... kuinka usein kaikki jää kuin tähden lennoksi,
        sipaisevaksi hyväilyksi
        ja kaikki kaunis katoaa ...

        tuosta talvi kohdasta tykkäsin itsekkin
        ja sääli etten saanut mitään sen ympärille,
        no sellaista se toisinaan on.

        kiitos vierailustasi rakas ystäväin ja mestarini.
        toivotan kaunista pyhäpäivää ja kepeää askelta
        kun kuljet päiväsi halki
        niin toivon lämmöllä sydämestäni.


    • minäkin vielä jonakin päivänä
      haluan uskoa ja kokea
      jotain tuollaista

      • runo64-1

        ... pitää uskoa
        jotta sen löytää
        kun muutakaan ei voi tehdä
        paitsi tietysti toivoa ...

        lämmin kiitos palautteestasi
        ja toivotan hyvää alkanutta jouluviikkoa.


    • Miten paljon ihminen kaipaakaan toista ihmistä..ei tule..ei.. Jokaisella on omat kiireensä ja tärkein unohtuu..Toinen ihminen.. Ei paljoa auta toiveet,eikä odotukset..tyhjiin raukeavat kaikki unelmat..
      Mutta,jos jaksamme uskoa ja toivoa,niin ehkä sittenkin..Ehkä jonakin päivänä..kohtaamme rakkauden..
      Kiitos runostasi..Ihan hyvä on.. Osaat aina hienosti tulkita,erilaisia mielentiloja.. Kiitos muutenkin sinulle..
      Olet kultainen.. Mukavaa ,alkavaa arkea.. Meillä täällä oli kamala sää,mutta eiköhän jo tyyntynyt..Lunta on ainakin .. Iloista mieltä! t.Irkku

      • runo64-1

        ... on niin hieno alku palautteessasi
        joka sopisi runoksi tänne
        siispä kokeile joskus,

        no niihän se menee
        jos toivoo jotakin tapahtuvaksi
        niin se ei varmasti toteudu,
        on kuin luononlaki ...

        kiitos vierailustasi rakas ystäväin
        ja toivotan symppiksille upeaa alkanutta viikkoa
        jouluviikkoa
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe