Onko mitään kikka-kolmosia, kun aikuinen colliemme näillä pakkasilla nostaa tassuja välillä ylös ja anturoissa on paakkuuntuneita lumikasoja, joita sitten yhdessä irrotamme??? Ei siis tarttuneina hapsukarvoihin vaan nimenomaan tuonna varpaiden väliin.
Tassuihin kylmä!
5
402
Vastaukset
- Mirrie
Ainakin kannattaa pitää tassunpohjasta karvat mahdollisimman lyhyinä.
Eipä tuohon kylmään ole muuta kun olla vähemmän aikaa kerrallan ulkona tai opettaa pitämään jotain tossuja:)- Tassucarva
.. mutta sori, en muista nyt heti tähän hätään mikä tarkemmin.
Mutta siis jonkun sortin rasvaa tai voidetta tai muuta tököttiä joku koirista enemmänkin tietävä joskus suositteli lämpimästi. Oisko ollu tummelia tai jotain??
Ku ei oo ollu itellä tarvetta ni unohtuu.
Utarerasva (tummeli) kuulostaa kyllä hämärästi tutulta :) - kylmässä.
Tassucarva kirjoitti:
.. mutta sori, en muista nyt heti tähän hätään mikä tarkemmin.
Mutta siis jonkun sortin rasvaa tai voidetta tai muuta tököttiä joku koirista enemmänkin tietävä joskus suositteli lämpimästi. Oisko ollu tummelia tai jotain??
Ku ei oo ollu itellä tarvetta ni unohtuu.
Utarerasva (tummeli) kuulostaa kyllä hämärästi tutulta :)Eli vaikka yöksi sitten rasvata, jos vasta aamulla ulkoilee taas, imeytyy silloin varmasti kaikki.
- Heipä vaan...
Helosanin ainakin pitäisi auttaa. En ole itse kokeillut mutta sellaista vaan kuulin.
- kokeilehan
Kokeilepa, että sellaisilla pakkasilla joilla se alkaa nostella tassujaan, et päästä sitä auraamattomalle lumelle.Siis tarkoitan, että esim. jos lenkille menette, niin silloin vain auratulla kohdalla kävelytät (jos sellainen on mahdollista). Meidän tyttö ainakin alkaa nostella pakkasella tassujaan välittömästi, jos menee umpilumeen. Muuten en tiedä mikä voisi auttaa, kuin tossut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19510856Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 351597
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500