Dna asiakaspalvelu

kameleontti1

Moi. Oletteko dna:n asiakkaat huomanneet, että asiakaspalvelu on suljettu,työtaistelun vuoksi ja mitään asioita ei voi hoidella? Joten esim. laskutus sotkut ei selvittäminen onnistu, vaikka eräpäivä on lähellä jne... joten kylläpä keljuttaa ja lakko on kuulemma vielä laiton. Odotan mielipiteitänne. kiitti.

28

4291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prkl DNA

      Latasin pankkitunnuksilla puheaikaa 50e 16.12. saamatta mitään vastinetta. Eli rahat lähteneet tililtä, puheaikaa ei ole tullut. Olen soittanut moneen kertaan asiakaspalveluun saamatta mitään selvitystä tai konkreettista apua. Olen myös jättänyt kaksi kertaa palautetta netin kautta, niihinkään ei vastata. Kyselin myös esimiesten yhteystietoja pääkallonpaikalta, tyttö siellä ilmoitti ettei tiedä työnantajaansa saatikka mitään puhelinnumeroa kenellekään. Se siitä asiakaspalvelusta. Olen niin vihainen, että kohta pannu paukahtaa. Onko kenellekään käynyt näin nyt viimeaikoina? Tarvitsisin tuon puheajan kipeästi, eikä tässä nyt ole varaa mennä koittamaan kioskille josko siellä saisi ladattua, kun rahat on jo kertaalleen kusetettu. Maanataina otan yhteyttä poliisiin, muutakaan en keksi.

      • asdeererarssda

        Laita lataustiedot (mihin aikaan latasit, mille numerolle, tarkka summa etc.)
        ja lähetä pyyntö mailitse [email protected].

        Ei tarvi poliiseja häiritä tommosilla..


      • prkl DNA
        asdeererarssda kirjoitti:

        Laita lataustiedot (mihin aikaan latasit, mille numerolle, tarkka summa etc.)
        ja lähetä pyyntö mailitse [email protected].

        Ei tarvi poliiseja häiritä tommosilla..

        Olen laittanut niille tiedot, ei tunnu kiinnostavan. Eivät vastaa mihinkään kysymykseen, yhteydenottopyyntöihin ja sitä rataa... Yritäpä ite.


      • .....
        prkl DNA kirjoitti:

        Olen laittanut niille tiedot, ei tunnu kiinnostavan. Eivät vastaa mihinkään kysymykseen, yhteydenottopyyntöihin ja sitä rataa... Yritäpä ite.

        ja sen kanssa on ollut ongelmia kun ensin tuli viesti ettei vaihto onnistu. Kun soitin heille asia oli kuulemma ok. Kun menen Dna-kauppaan he sanoivat että minulle on tulossa uusi numero ja tein taas liittymävaihdon. Kuukausi menee yhteensä että saan liittymän auki.


      • selleri-siili
        ..... kirjoitti:

        ja sen kanssa on ollut ongelmia kun ensin tuli viesti ettei vaihto onnistu. Kun soitin heille asia oli kuulemma ok. Kun menen Dna-kauppaan he sanoivat että minulle on tulossa uusi numero ja tein taas liittymävaihdon. Kuukausi menee yhteensä että saan liittymän auki.

        Hei!
        Mulla taas ei ole ollut mitään ongelmia tuon DnaArvon lataamisen kanssa(tosin latasin puheajan ennen tuon lakon alkamista).On hyvin ikävää,että et ole puheaikaasi liittymääsi saanut.Ihan näin aiheen vierestä.Onko Dna:lla menossa jokin kampanja näin jouluna,kun saan lähetetyistä viesteistä seuraavan ilmoituksen:"Tämä viesti on sinulle ilmainen.Voit tässä kuussa lähettää vielä 233 ilmaista viestiä!Terveisin Dna."


      • lakossa pakosta

        Joka aloitti lakon DNA:n Asiakaspalvelussa ennen lataustasi. Latauksesi selvittely jatkuu vasta kun lakko on päättynyt.


      • Lakossa
        lakossa pakosta kirjoitti:

        Joka aloitti lakon DNA:n Asiakaspalvelussa ennen lataustasi. Latauksesi selvittely jatkuu vasta kun lakko on päättynyt.

        No sehän tässä lakossa on pointti että se aspa ei toimi! Ei se paljon hyödyttäisi jos ei lakko ei tuntuisi missään.


      • Late vaan
        selleri-siili kirjoitti:

        Hei!
        Mulla taas ei ole ollut mitään ongelmia tuon DnaArvon lataamisen kanssa(tosin latasin puheajan ennen tuon lakon alkamista).On hyvin ikävää,että et ole puheaikaasi liittymääsi saanut.Ihan näin aiheen vierestä.Onko Dna:lla menossa jokin kampanja näin jouluna,kun saan lähetetyistä viesteistä seuraavan ilmoituksen:"Tämä viesti on sinulle ilmainen.Voit tässä kuussa lähettää vielä 233 ilmaista viestiä!Terveisin Dna."

        Ammattiliiton syytä koko juttu. Saavat tehdä duunia DNA:lle ja siitä hyvästä vaativat vielä palkkaakin.
        Jo on törkeys huipussaan. Eiköhän DNA:n osuudeksi palkkapottiin riitä se että se on laittanut kuvitteellisen The Virtanen-bändin raha-asiat kuntoon. Eläköön asiakaspalvelu kiitoksella. Eihän nillä ole mitään hommiakaan kun tekevät töitä AINOALLE täydelliselle operaattorille tässä maassa.


      • prkl DNA
        lakossa pakosta kirjoitti:

        Joka aloitti lakon DNA:n Asiakaspalvelussa ennen lataustasi. Latauksesi selvittely jatkuu vasta kun lakko on päättynyt.

        Minä soitin sinnekin perjantaina, selvitin asiani ja annoin ymmärtää heidän olevan syypäitä. Minulle sitten vastattiin, että heidän lakimies sanoo lakon olevan laillinen, ja että DNA saa hoitaa omat sotkunsa. Minä olen nyt uhkaillut kaikkia henkilöitä saadakseni puheaikaa, varmasti ovat syyttömätkin saaneet osansa. Mutta keljuttaa niin perkeleesti kun eivät mitään kommentoi, eikä DNA:n sivuillakaan ole ilmoitusta etteikö nettilataus onnistu. Olisi reilua ilmoittaa mitkä palvelut eivät pelaa. Tässä menee joulu pilalle kun ei voi soittaa tärkeitä puheluita, minullakin lapset kaukana, emmekä näe. Työttömänä ei ole varaa hommata toista liittymää ennen kuin ehkä ensikuussa. Joten haen korvauksia DNA:lta.


      • Lakossa
        prkl DNA kirjoitti:

        Minä soitin sinnekin perjantaina, selvitin asiani ja annoin ymmärtää heidän olevan syypäitä. Minulle sitten vastattiin, että heidän lakimies sanoo lakon olevan laillinen, ja että DNA saa hoitaa omat sotkunsa. Minä olen nyt uhkaillut kaikkia henkilöitä saadakseni puheaikaa, varmasti ovat syyttömätkin saaneet osansa. Mutta keljuttaa niin perkeleesti kun eivät mitään kommentoi, eikä DNA:n sivuillakaan ole ilmoitusta etteikö nettilataus onnistu. Olisi reilua ilmoittaa mitkä palvelut eivät pelaa. Tässä menee joulu pilalle kun ei voi soittaa tärkeitä puheluita, minullakin lapset kaukana, emmekä näe. Työttömänä ei ole varaa hommata toista liittymää ennen kuin ehkä ensikuussa. Joten haen korvauksia DNA:lta.

        No varmaan niitä tosi paljon siellä TU:ssa kiinnosti sinun valituksesi. On kyllä varmaan naureskeltu kahvitauolla :-) Tässä tilanteessa kun työntekijät puolustavat omia etujaan ja rahojaan niin ei jaksa ymmärrystä kyllä nyt asiakkaiden valitukseen riittää. Jos tessi vaihtuu niin mielummin olen ansiosidonnaisella kun saa melkein saman rahan kun olis töissä PAM:in tessillä.


      • prkl DNA
        Lakossa kirjoitti:

        No varmaan niitä tosi paljon siellä TU:ssa kiinnosti sinun valituksesi. On kyllä varmaan naureskeltu kahvitauolla :-) Tässä tilanteessa kun työntekijät puolustavat omia etujaan ja rahojaan niin ei jaksa ymmärrystä kyllä nyt asiakkaiden valitukseen riittää. Jos tessi vaihtuu niin mielummin olen ansiosidonnaisella kun saa melkein saman rahan kun olis töissä PAM:in tessillä.

        Hei haloo, yritäpä itse olla esim. viikko ilman puhelintasi ja peruspäivärahalla. Tule sitten kertomaan minulle kuinka olet pitänyt yhteyttä lapsiisi, isovanhempiisi ja muihin henkilöihin. Työnhakuakin voit kokeilla ilman puhelinta. Minua ei todellakaan kiinnosta teidän lakot. Ainahan sitä voi alkaa katsella toista työtä jos nykyinen ei kiinnosta, tai vaikka jäädä sille ansiosidonnaiselle. Ja jos TU:ssa naureskellaan toisten ihmisten vaikeuksille, toivon että jää pulla kurkkuun ja tukehtuu koko sakki.


      • Lakossa
        prkl DNA kirjoitti:

        Hei haloo, yritäpä itse olla esim. viikko ilman puhelintasi ja peruspäivärahalla. Tule sitten kertomaan minulle kuinka olet pitänyt yhteyttä lapsiisi, isovanhempiisi ja muihin henkilöihin. Työnhakuakin voit kokeilla ilman puhelinta. Minua ei todellakaan kiinnosta teidän lakot. Ainahan sitä voi alkaa katsella toista työtä jos nykyinen ei kiinnosta, tai vaikka jäädä sille ansiosidonnaiselle. Ja jos TU:ssa naureskellaan toisten ihmisten vaikeuksille, toivon että jää pulla kurkkuun ja tukehtuu koko sakki.

        No valitettava tapaus sinänsä mutta TU:lle olisi tuskin kannattanut soittaa varsinkin jos puheaika on vähissä. Lakossa olevia työntekijöitä sinun liittymäsi ja vaikeutesi kiinnostaa ihan yhtä paljon kun sinua meidän työsuhde ja oikeudet. Ihan vaan vinkiksi että se uhkailu ei auta mitään päin vastoin siitä on vain haittaa.


      • Moiiiiii
        Lakossa kirjoitti:

        No valitettava tapaus sinänsä mutta TU:lle olisi tuskin kannattanut soittaa varsinkin jos puheaika on vähissä. Lakossa olevia työntekijöitä sinun liittymäsi ja vaikeutesi kiinnostaa ihan yhtä paljon kun sinua meidän työsuhde ja oikeudet. Ihan vaan vinkiksi että se uhkailu ei auta mitään päin vastoin siitä on vain haittaa.

        Luultavasti olet itse tehnyt jonkun virheen latauksessasi, joten turha on ketään muuta siitä syyttää tai kenellekkään raivota. Jos olisit alunperin ollut tarkkana puheaika luultavasti olisi jo sinulla..


      • aspailija
        Moiiiiii kirjoitti:

        Luultavasti olet itse tehnyt jonkun virheen latauksessasi, joten turha on ketään muuta siitä syyttää tai kenellekkään raivota. Jos olisit alunperin ollut tarkkana puheaika luultavasti olisi jo sinulla..

        Eipä ne siellä dna:n päivystyksessä vastaavat asialle mitään voi, kun ihmiset soittavat ja raivoavat näistä. Lakon takia sähköposteja asiakaspalveluun menee aivan hurjat määrät ja käsittelijöitä ei ole tarpeeksi (kun ne tosiaan siellä lakossa ovat, ne harvat jotka eivät ole paiskivat töitä hiki hatussa niin sanotusti). Joten käsittelyajat varmasti ovat paljon normaalia pidemmät.

        Inhottava tilanne mutta turha sinne aspaan on soittaa ja kitistä vaikka miten ketuttaa, yhtä paljon sitä vastaajaa tämä häiritsee....


      • Saunalahtelainen
        aspailija kirjoitti:

        Eipä ne siellä dna:n päivystyksessä vastaavat asialle mitään voi, kun ihmiset soittavat ja raivoavat näistä. Lakon takia sähköposteja asiakaspalveluun menee aivan hurjat määrät ja käsittelijöitä ei ole tarpeeksi (kun ne tosiaan siellä lakossa ovat, ne harvat jotka eivät ole paiskivat töitä hiki hatussa niin sanotusti). Joten käsittelyajat varmasti ovat paljon normaalia pidemmät.

        Inhottava tilanne mutta turha sinne aspaan on soittaa ja kitistä vaikka miten ketuttaa, yhtä paljon sitä vastaajaa tämä häiritsee....

        Muistithan vielä kertoa kaikille kuinka onneton firma DNA on? Itselle eikä tuttavilleni tule yhtään DNA liittymää enää, kun tämä on tämmöiseksi pelleiyksi mennyt. Vanhatkin pistetään muualle heti kun se vain on mahdollista. Vastahan tästä on mitä? Pari vuotta aikaa kun tappelivat ja olivat lakossa. Miksi ei muilla operaattoreilla ole tälliasia ongelmia?


      • Heheeeeheheee
        Saunalahtelainen kirjoitti:

        Muistithan vielä kertoa kaikille kuinka onneton firma DNA on? Itselle eikä tuttavilleni tule yhtään DNA liittymää enää, kun tämä on tämmöiseksi pelleiyksi mennyt. Vanhatkin pistetään muualle heti kun se vain on mahdollista. Vastahan tästä on mitä? Pari vuotta aikaa kun tappelivat ja olivat lakossa. Miksi ei muilla operaattoreilla ole tälliasia ongelmia?

        Elsulla soppari menee tän vuoden lopussa umpeen ja jos TU yrittää sinne yhtä älyvapaata sopparia niin jepujee ja sama ruljanssi siellä=)


      • Menikö oikealle tili

        Tarkistithan tilinumeron!


      • NäinOnNäreet
        Heheeeeheheee kirjoitti:

        Elsulla soppari menee tän vuoden lopussa umpeen ja jos TU yrittää sinne yhtä älyvapaata sopparia niin jepujee ja sama ruljanssi siellä=)

        Oottaa te sitten vähä-älysiä...
        Mikäli DNA:lla menee läpi se mitä ajaavat takaa, niin tuolloin romuttuu koko valtakunnan työehdot ja Suomen maasta tulee samanlainen halpamaa kuin joku Kiina tai Vietkong (vaimikäseoli) ja arvaa saatko sen jälkeen edes työttömyyspäivärahaasikaan, valtio seuraa perässä ja heikentää koko kansakunnan elintasot koska ei työssäkäyvälläkään ole mitään suojia eikä turvaa.....¨
        Että pure siitä ja hanki ELÄMÄ !!!!


    • Ällistyny

      Kuukausi soiteltu Mokkoula liittymän toimimattomuudesta ja sulkemisesta ,töykeä muija selvittää "emme voi hoitaa asiaasi ,koska se ei o kiireellinen"
      Lävähtääkö ihmisille laskut käyttämättömistä kuukausimaksuista, kun ei ole voinu sulkea niitä? Perkele!

      Kysyn vaan!

      • nyy

        Latasin myös yli viikko sitten liittymääni puheaikaa netistä, rahat lähti mutta puheaikaa ei vieläkään kuulu. Olen ollut useasti yhteydessä DNA:n as.palveluun sähköpotsitse eri linjojen kautta ja soitellut, olen myös käynyt liikkeissä asiaani kyselemässä. Vastaus on, emme voi mitään!!!
        DNA:n sivuilla lukee, että olemme voineet palvella asiakkaitamme lähes normaalisti ja vain murto-osa työntekijöistä on lakossa.. Mitä V***** mitä ihmettä ne muut jotka on sielä töissä sitten tekevät?!?!
        Otin yhteyttä pankkiinikin ja tein selvityspyynnön mihin ovat rahat mennet, sieltä sanoivat että DNA:lle joten siellä ne ovat, mutta mitään vastinetta rahoille en saa. Puheaika loppu enkä ketään saa kiinni, lääkärinaikaa pitaäisi saada ja työasioita hoidella, mutta en voi kun puheaikaa ei ole....
        Pyysin tyttöä antamaan esmiehensä numeron, ei antanut, mutta sanoi laittavansa tälle soittopyynnön minulta, saa nähdä soittaako vai ei. Todennäköisesti ei.
        Kuluttajasuojalautakuntaan on jo lähtenyt valitus, saas nähdä tuleeko sieltä ohjeet miten tästä eteenpäin, mutta jokatapauksessa aion saada kyllä hyvin isot korvaukset huonosta as.palvelusta ja menettämilleni rahoille tuntuvat korot!!!
        Uusi liittymä jo tulossa postissa saunalahdelta. En jää enään DNA:n asiakkaaksi!!! voisi kaatua koko firma.


      • jees25
        nyy kirjoitti:

        Latasin myös yli viikko sitten liittymääni puheaikaa netistä, rahat lähti mutta puheaikaa ei vieläkään kuulu. Olen ollut useasti yhteydessä DNA:n as.palveluun sähköpotsitse eri linjojen kautta ja soitellut, olen myös käynyt liikkeissä asiaani kyselemässä. Vastaus on, emme voi mitään!!!
        DNA:n sivuilla lukee, että olemme voineet palvella asiakkaitamme lähes normaalisti ja vain murto-osa työntekijöistä on lakossa.. Mitä V***** mitä ihmettä ne muut jotka on sielä töissä sitten tekevät?!?!
        Otin yhteyttä pankkiinikin ja tein selvityspyynnön mihin ovat rahat mennet, sieltä sanoivat että DNA:lle joten siellä ne ovat, mutta mitään vastinetta rahoille en saa. Puheaika loppu enkä ketään saa kiinni, lääkärinaikaa pitaäisi saada ja työasioita hoidella, mutta en voi kun puheaikaa ei ole....
        Pyysin tyttöä antamaan esmiehensä numeron, ei antanut, mutta sanoi laittavansa tälle soittopyynnön minulta, saa nähdä soittaako vai ei. Todennäköisesti ei.
        Kuluttajasuojalautakuntaan on jo lähtenyt valitus, saas nähdä tuleeko sieltä ohjeet miten tästä eteenpäin, mutta jokatapauksessa aion saada kyllä hyvin isot korvaukset huonosta as.palvelusta ja menettämilleni rahoille tuntuvat korot!!!
        Uusi liittymä jo tulossa postissa saunalahdelta. En jää enään DNA:n asiakkaaksi!!! voisi kaatua koko firma.

        DNA:n liittymän kaupustelija soitti minulle 14.11.2009 ja menin onneton vaihtamaan tähän kyseiseen puljuun TELE Finlandilta. No, vieläkään ei ole liittymä vaihtunut ja sähköpostiviesteihin ei vastata. On tämä tsiisus kyllä touhua, ei voi kun ihmetellä...


      • tsiiissus
        jees25 kirjoitti:

        DNA:n liittymän kaupustelija soitti minulle 14.11.2009 ja menin onneton vaihtamaan tähän kyseiseen puljuun TELE Finlandilta. No, vieläkään ei ole liittymä vaihtunut ja sähköpostiviesteihin ei vastata. On tämä tsiisus kyllä touhua, ei voi kun ihmetellä...

        Jaa, nyt sitä itku piukassa odotellaan kotona ja jännitetään milloinkahan se vaihtuu? Uskallatko edes jääkaapilla käydä josko sillä aikaa liittymä olisikin avautunut ja jäänyt tämä suuri tapahtuma näkemättä? Ole vaihtamatta jos tuntuu niin ihme touhulta. Todennäköisin syy että sinulla on jokin määräaikaisuus TELE FINLANDILLA ja vaihto on tämän takia jäänyt tekemättä...

        Nii kerta ja tsiisus.


    • Pena vaan

      Dna:lta ,jos joku lakko on pitää ihmisten pystyy asiansa hoitaan!!

      Oon koittanu sulkee mokkula liittymääni 2kk. ja ei onnistu, ei voida hoitaa!
      Vaihdoin operaattoria ,kun mokkula ei pelittänyt.
      Laskujen lähetys firmalta ,kyl onnistuu!!

      Pitäsköhän ottaa sama linja, ilmottaa takas "en voi hoitaa asiaanne ,kun ei oo rahaa" :)

    • Anonyymi

      Mulle soitti eilen tyyppi myyntipuolelta, kun nettisopimus päättymässä kesäkuussa. Kerroin että liittymä uusittu pari viikkoa sitten, kun kerroin minkälaiseksi uusinta tehty, niin sanoi että täällä näkyy jotain aivan muuta, että minulle olisi tulossa isoja laskuja. Hän ei voi tehdä mitään vaan minun tulee soittaa asiakaspalveluun, eipä maininnut mitään työtaistelusta.... Prkl 🤬

    • Anonyymi

      Lakko on huomattu. Laskuissa epäselvyyksiä eikä kenellekkään saa yhteyttä ja Hämeenkadun myymäläkin suljettu.

    • Anonyymi

      Kuka korvaa asiakkaalle lattoman lakon aiheuttamat kustannukset? (Esim laskujen myöhästymissakot)
      Onko aiheellista maksaa puutteelisesta palvelusta koko DNA:n laskua?
      Missä on asiakkaan oikeusturva tässä ministerien ylistämässä oikeusvaltiossa, jos olemattomasta laskutetaan?

    • Anonyymi

      Useassa paikassa lakko tai vast. EOKP

    • Anonyymi

      #DNA varokaa ja valmistautukaa Dnan #kuukausimaksu un ja #kertamaksu un kun lopetatte asiakkutenne. Sieltä nimittäin pesee, laillista ryöstöä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe