Olettekos jo kyllästyneet scientologiaan? Miksi ette kokeilisi ötölogiaa, paremmin toimivaa vaihtoehtoa:
http://pehmojengi.blogspot.com/2009/12/ratkaisu-kaikkiin-ongelmiin.html
Peruskurssi vitamiineineen, vaahtokarkkeineen ja saunomisineen nyt vain kympin!
Ötölogia
3
750
Vastaukset
- 290tr
ottaa oma yleismittari mukaan vai onko kurssilla vehkeet?
- orava se
täällä möykkyää?
Luin blogia ja monia kiintoisia oivalluksia sieltä löytyi. Mutta mitä tuo Babbard oikein luulee olevansa? Kyllä tässä itse kukin on yrittänyt yhtä sun toista elämässä. Höh.
Ja se täytyy vielä sanoa, että tuo kaljottelu on mennyt jengiltä överiksi. Narcononin upeat vieroitushoidot saattaisivat auttaa, jos nyt tuollaisia oravia sinne huolittaisiin.- Ötöpesän jengi
Ensinnäkin, ötölogiaa harjoittaakseen on oltava joko norsu tai koala. Scientologia on oravien hommaa! Toisekseen kaikki kriitikittömät ovat tervetulleita ötölogiaa harjoittamaan. Ei tarvitse uskoa Xenun dc-3:iin. Norsuus tai koaluuskaan ei tosin ole ihan välttämätöntä. Pitää vain uskoa Z. von Bubbardin opetuksiin. Tyhmiä ei saa kysellä. Viinaa saa juoda, jos haluaa, mutta pakko ei ole. Juomattakin saa olla, jos se tuntuu paremmalta.
Ötöpesän jengin kaveri saa olla.
http://pehmojengi.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841362- 791062
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93869- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114613- 48587
- 18548