Olettekos jo kyllästyneet scientologiaan? Miksi ette kokeilisi ötölogiaa, paremmin toimivaa vaihtoehtoa:
http://pehmojengi.blogspot.com/2009/12/ratkaisu-kaikkiin-ongelmiin.html
Peruskurssi vitamiineineen, vaahtokarkkeineen ja saunomisineen nyt vain kympin!
Ötölogia
3
750
Vastaukset
- 290tr
ottaa oma yleismittari mukaan vai onko kurssilla vehkeet?
- orava se
täällä möykkyää?
Luin blogia ja monia kiintoisia oivalluksia sieltä löytyi. Mutta mitä tuo Babbard oikein luulee olevansa? Kyllä tässä itse kukin on yrittänyt yhtä sun toista elämässä. Höh.
Ja se täytyy vielä sanoa, että tuo kaljottelu on mennyt jengiltä överiksi. Narcononin upeat vieroitushoidot saattaisivat auttaa, jos nyt tuollaisia oravia sinne huolittaisiin.- Ötöpesän jengi
Ensinnäkin, ötölogiaa harjoittaakseen on oltava joko norsu tai koala. Scientologia on oravien hommaa! Toisekseen kaikki kriitikittömät ovat tervetulleita ötölogiaa harjoittamaan. Ei tarvitse uskoa Xenun dc-3:iin. Norsuus tai koaluuskaan ei tosin ole ihan välttämätöntä. Pitää vain uskoa Z. von Bubbardin opetuksiin. Tyhmiä ei saa kysellä. Viinaa saa juoda, jos haluaa, mutta pakko ei ole. Juomattakin saa olla, jos se tuntuu paremmalta.
Ötöpesän jengin kaveri saa olla.
http://pehmojengi.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701519
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361146- 49982
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html184852- 39769
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615- 56602
- 117595
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546