Olettekos jo kyllästyneet scientologiaan? Miksi ette kokeilisi ötölogiaa, paremmin toimivaa vaihtoehtoa:
http://pehmojengi.blogspot.com/2009/12/ratkaisu-kaikkiin-ongelmiin.html
Peruskurssi vitamiineineen, vaahtokarkkeineen ja saunomisineen nyt vain kympin!
Ötölogia
3
750
Vastaukset
- 290tr
ottaa oma yleismittari mukaan vai onko kurssilla vehkeet?
- orava se
täällä möykkyää?
Luin blogia ja monia kiintoisia oivalluksia sieltä löytyi. Mutta mitä tuo Babbard oikein luulee olevansa? Kyllä tässä itse kukin on yrittänyt yhtä sun toista elämässä. Höh.
Ja se täytyy vielä sanoa, että tuo kaljottelu on mennyt jengiltä överiksi. Narcononin upeat vieroitushoidot saattaisivat auttaa, jos nyt tuollaisia oravia sinne huolittaisiin.- Ötöpesän jengi
Ensinnäkin, ötölogiaa harjoittaakseen on oltava joko norsu tai koala. Scientologia on oravien hommaa! Toisekseen kaikki kriitikittömät ovat tervetulleita ötölogiaa harjoittamaan. Ei tarvitse uskoa Xenun dc-3:iin. Norsuus tai koaluuskaan ei tosin ole ihan välttämätöntä. Pitää vain uskoa Z. von Bubbardin opetuksiin. Tyhmiä ei saa kysellä. Viinaa saa juoda, jos haluaa, mutta pakko ei ole. Juomattakin saa olla, jos se tuntuu paremmalta.
Ötöpesän jengin kaveri saa olla.
http://pehmojengi.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529