Olettekos jo kyllästyneet scientologiaan? Miksi ette kokeilisi ötölogiaa, paremmin toimivaa vaihtoehtoa:
http://pehmojengi.blogspot.com/2009/12/ratkaisu-kaikkiin-ongelmiin.html
Peruskurssi vitamiineineen, vaahtokarkkeineen ja saunomisineen nyt vain kympin!
Ötölogia
3
751
Vastaukset 3
- 290tr
ottaa oma yleismittari mukaan vai onko kurssilla vehkeet?
- orava se
täällä möykkyää?
Luin blogia ja monia kiintoisia oivalluksia sieltä löytyi. Mutta mitä tuo Babbard oikein luulee olevansa? Kyllä tässä itse kukin on yrittänyt yhtä sun toista elämässä. Höh.
Ja se täytyy vielä sanoa, että tuo kaljottelu on mennyt jengiltä överiksi. Narcononin upeat vieroitushoidot saattaisivat auttaa, jos nyt tuollaisia oravia sinne huolittaisiin.- Ötöpesän jengi
Ensinnäkin, ötölogiaa harjoittaakseen on oltava joko norsu tai koala. Scientologia on oravien hommaa! Toisekseen kaikki kriitikittömät ovat tervetulleita ötölogiaa harjoittamaan. Ei tarvitse uskoa Xenun dc-3:iin. Norsuus tai koaluuskaan ei tosin ole ihan välttämätöntä. Pitää vain uskoa Z. von Bubbardin opetuksiin. Tyhmiä ei saa kysellä. Viinaa saa juoda, jos haluaa, mutta pakko ei ole. Juomattakin saa olla, jos se tuntuu paremmalta.
Ötöpesän jengin kaveri saa olla.
http://pehmojengi.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511269Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58772Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä29760- 64752
- 139716
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss60571