Tervehdys,
Nyt tarvitsisin hyviä neuvoja mistä voisi tilata netin kautta tämän koneen Monitoimipesuri Thomas Syntho aquafilter. Tuntuu, että mistään netistä ei löydy luotettavaa toimittajaa. Olisin ostamassa konetta joululahjaksi joten asialla on hieman kiire!!!. Hinnan tiedän olevan euroopasta tilattuna 500- 1000€. Kone on yleensä väriltään punainen. Vosin hätätapauksessa olla kiinnostunut myös vähän käytetystä CWN:än tarjoamasta sinisestä koneesta, jonka hinta suomessa on noin 3000 €. En ole kuitenkaan valmis maksamaan kyseisestä koneesta yli euroopan hintatason. Jos löytyy suomesta maksan käteisellä heti. Kiitos etukäteen avustanne.
Monitoimipesuri Thomas syntho aquafilter/ CWN
6
2839
Vastaukset
- jp
moi löysitkö kyseistä konetta mistään nettikaupasta.
- Pertti Pussa
Suomen alueen myynnistä yksinoikeudella jakelusopimus on CWN:llä eli Suomeen ei saa myydä muut,kuin asianomainen firma. Kone pitää käydä itse ostamassa jostain muusta maasta.
- Steam Vapour man
Ei pidä paikkaansa. Kyllä minä voin ostaa kyseisen tuotteen nettikaupan kautta mistä itse haluan! Näin oletn monesti tehnytkin. Suomesta vaan on melko mahdotonta saada esim varaosia, varsinkin, jos ilmoittaa, että on ostanut koneen ulkomailta suoraan. Juuri ostin yhden kameran ranskasta noin 40% halvemmalla kuin kotimassa liikkeestä. Ihan sama tuote, mutta ilman suomenkielistä menua..
Tuota CWN/ Thomas/ Dolphin- imuria saa Euroopasta todellakin jopa alle 500 euron! Ja, kun ostat EU-maasta, et maksa edes tullia, ainoastaan muutaman kymmenen euron lähetyskulut, ja kone tuodaan kotiisi asti!
Miettikää hyvät ihmiset mistä tuotteenne ostatte! Ottakaa asioista selvää. JOs täällä tai missä hyvänsä muualla joku väittää ettet saa ostaa tuotetta muilta kuin valtuutetuilta myyjiltä, puhuu taatusti p *** aa!!!
Moro
Minulla on punainen todella vähän käytetty syntho jos olet kiinnostunut.
Soita 0400 585403
t: Leo Majuri- Self
Pakko vielä vastata tähän. Asuntomessuille 2016 tätä Dolphin monitoimilaitetta markkinoidaan, saimme esittelyn. Kone vaikutti ammattimaiselta ja tehokkaalta verrattuna esim. näihin kärchereihin mitä kaupoissa, mutta onhan tuo hinta aivan päätä huimaava 2000-3000€. Tsekkasin markkinoita ja huomasin, että tätä kyllä myidään muuallakin merkillä Thomas Syntho, kuten edellä sanotukin. Saksan markkinoilta en ihan vastaavaa löytänyt, olivat Thomas Twin AQUA filter: eli sisältävät vain kaksi toimintoa vesifiltterillä ilman pölypussia, sopivat allergisiin perheisiin, mutta tällä kolmella toiminnolla, missä siis lisänä vielä höyry, niin ainoastaan venäjällä näin äkkiseltään netti näitä pukkaa.....Itse hankin erittäin vähänkäytetyn (ihan saman kun esittelijällä) Dophin monitoimilaitteen 900€:lla TORI.fi. Kun saan käyttökokemuksia laitteesta niin informoin niistä myöhemmin.
- Anonyymi
Onko 4 vuoden aikana tullut millaisia kokemuksia? Käytettynä muutamalla satasella ostettuna pitäisi olla ominaisuuksiinsa nähden erittäin hyvä laite. Joku joskus väitti täällä, että Saksasta saa 500 eurolla samaa laitetta, mutta eipä tunnu saavan. Itä-Euroopan markkinoiltakin Thomas Syntho on hävinnyt. Tekeeköhän valmistaja näitä enää Suomen markkinoille.... Se voisi selittää myös korkeaa hintaa osaltaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981965
- 391752
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4141541Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna191371- 1021169
- 281060
- 121014
Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6974Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam37951- 63928